۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

سلام عزیزم

سلام عزیزم...

شاید یه کم دیر شد، ولی بهر حال باید بابا رو ببخشی. یه کم سرش شلوغ پلوغه دیگه. دو هفته قبل از امروز دقیقا سه شنبه بود که مامانت به من گفت که داری میای. نمی دونم چه جوری اون روز شب شد. چه جوری تموم شد. آخه واقعا باورم نمی شد. یعنی منم بابا شدم. خیلی حس عجیبی داشتم. فرداش چهارشنبه تعطیل بود. نیمه شعبان بود. رفتیم خونه مادرم، جدا روم نمی شد بهش بگم، حس می کردم بدنم مورمور میشد. آزاده، خواهرم (عمه تو) میدونی چقدر از خوشحالی جیغ کشید. میخوام برات بنویسم. هرچی حرف دارم بنویسم تا یه روزی بخونی. از حالی که الان دارم باخبر بشی و بدونی چه روزهای خوبی رو با فکرتو و یاد تو من و مامانت گذروندیم.

نظرات 3 + ارسال نظر
حسن پنج‌شنبه 10 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ق.ظ

ما اولین روز که می خوایم با گلک شما ارتباط بر قرار کنیم.ولی چون تجربه نداریم کمی اظطراب داریم .راستی ببخشید مارو سلام.
باید خدمتتون بگم که من هم امروز به امید خدا دایی می شم. و فکر میکنیم روز خوبی باش.
راستی اسمهای پیشنهادی گلک رو به ما هم بگید .تا ما خودمونو به اون نزدیکتر کنیم.باز هم می اایییم .
حسا

از دست تو... خوب چرا زودتر نگفتی.... حسابی بهت تبریک می گم ... امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشن... ناقلا نوبت خودت کی هست؟؟؟

حسا چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ق.ظ

سلام سلام
من امدم .خودمو معرفی نمی کنم من دایی هستم .دایی دیبا جون
براتون صحیت کردم فکر کنم گلک شما از امدن اون با خبر شده چون من ی چند روزی که با اون صحبت نکردم.راستی گلک می دونستی همگی ما باید برای امدن تو دعا کنیم .
چون کار دیگهای از دست ما بر نمی یاد
راستی گلک کی تولد می گیری شاید ما بتونیم با با جون ومامان شما رو بعد از چند سال ببینیم.فعلا خدا حافظ

سلام دایی.... ممنون که اینقدر محبت داری....احتیاج به تولد نیست... تو که خودت میدونی هروقت بخوای فقط کافیه یه زنگ بزنی .... من و مامانی پای ثابت بیرونیم....در ضمن آدرس خونمون رو هم که بلدی... فکر کنم یادت رفته قرار آخری رو که با اون رفیق شفیقت ایرج خان میخواستین بزارین که با خانومها بریم بیرون افطاری... فکر کنم افتاد سال بعد... من که منتظر تلفنم...:))

مدیروبلاگ"1300مقاله وتحقیق رایگان" چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 03:27 ق.ظ http://beheshtnet.blogfa.com

سلام
خوب بود
اگه وقت کردید به وب من هم یه سری بزنید
من بیش از1300مقاله وتحقیق رایگان راجمع آوری کردم
وبلاگ من الان پیج رنک2 داره
ومی خواهم باوبلاگ شماتبادل لینک کنم
لطفااگرتمایل داریدمن راباعنوان "1300مقاله وتحقیق رایگان"وبه آدرس:http://www.beheshtnet.blogfa.com
لینک کنیدوسپس ازطریق نظرات خبردهیدتامی خواهیدباچه نام وآدرسی لینک شوید
من بعدازاینک شمارولینک کردم بهتون اطلاع می دم
ممنون

سلام... بهتون سر می زنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد