۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

دوشنبه خوب

امروز ساعت ده بود که مامانت باهام تماس گرفت. چند تا اسم خوشگل برات پیدا کرده،‌ البته همشون فارسی. چون من از اسم های عربی اصلا خوشم نمی یاد. دلیلی هم نداره که بیام اسم عربی برات انتخاب کنم. مگه عربها میان اسم فارسی رو بچشون بذارن. حالا مامانت فقط یه مشکل کوچولو داره،‌ اونم اینه که هنوز معلوم نیست شما دختر خانوم تشریف دارین یا آقا پسر، پس مجبوره که برای هردو گروه اسم انتخاب کنه.
برای اون بابایی ها و مامانی هایی که میخوان برای کوچولوشون یه اسم،‌ حالا فارسی،‌ عربی، باستانی یا .... پیدا کنن،‌ من سایت http://esm.ir/Default.asp رو پیشنهاد می کنم.

نظرات 4 + ارسال نظر
بوسه دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:43 ق.ظ http://www.bose.blogsky.com

سلام دوست من
امید وارم حالت مثل همیشه خوب باشه.
وبلاگ خوبی داری .
*******************
یه روز اومدی، مثل موج دریا
بوی پیرهنت، مثل حواب و رویا
سایه های ما، رو شنهای ساحل
پا به پا بی صدا، غرق تمنا
یه روز اومدی، تو سکوت دردم
سر به راه شد این، دل دوره گردم
حالا چی شده، که می خوای جدا شی؟
چی شده ، تو بگو من چه کردم؟
************************
موفق و سربلند باشی خوبم
خدا نگهدار.مواظب خودت باش

ساینا دوشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ب.ظ http://chakavaketanha.blogsky.com

سلام..... آخی چه وبلاگ قشنگی با چه ایده خوبی درست کردین .برای خودتون و اون کوچولویی که قراره بیاد و مامان خانومش آرزوی سلامتی دارم ....
ان شالله که روزهای خوبی پیش روی داشته باشد

مامان سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 07:23 ق.ظ

سلام عزیز قشنگم مامان خیلی منتظر اومدنته نمیدونی چه حس خوبیه قلب کوچیکتو می ستایم

ساینا سه‌شنبه 20 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ب.ظ http://chakavaketanha.blogsky.com

سلام دوست من .ممنون از حضورت .چون این وبلاگ به کوچولوی عزیز شما تعلق داره نمیخوام زیاد رسمی اش کنم اما در مورد کامنتی که گذاشته بودین باید بگم ممنون .تلنگر خوبی بودچه قدر این جمله به دلم نشست:(( از من میشنوی ، خدای خودت باش ولی کسی رو پرستش کن که به تو خدایی بودن رو یاد داده))خوب براتون آرزوی سلامتی دارم که مهم ترین چیزه.......به امید روزهای خوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد