۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

گلک

با نظر مادر بزرگت ( مامان مامانت) تصویب شد که تا اطلاع ثانوی اسم شما گلک باشه... البته پدربزرگت (بابای مامانت) بهت می گفت جوجو، که با اعتراض مادر بزرگت روبرو شد... در ضمن به اطلاع گلک خودم می رسونم که امروز رفتیم یه نمایندگی ایران خودرو و یه اس دی خریدیم... تحویل به قول خودشون پونزده روز دیگست... من که فکر کنم یه یک ماهی طول بکشه

نظرات 1 + ارسال نظر
نارنج پنج‌شنبه 22 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 06:03 ب.ظ http://naranj.blogsky.com

وایییییییییییییییییییییییی مبارکه ان شا الله یعنی تا موقع دنیا اومدنش این وبلاگو نگه میدارید؟چه ناز اقای پدر!!!

اگه خدا بخواد،‌ تا وقتی که خودش بتونه بخونه نگه میداریم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد