۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

یه دایی تر و تازه

یکی از کارهایی که خیلی به من حال میده اینکه بقیه رو تو یه موقعیت هایی غافلگیر کنم که حتی حدسش رو هم نمی زنن. مثلا همین دایی شما، تازه دیروز باخبر شدن که دارین تشریف فرما میشین... تقصیری هم نداره،‌ چون شیرازه ... البته بماند که تمام کسایی که اینو میدونن خیلی کم هستن... داریم دونه دونه خبرشون میکنیم...ولی خیلی جالبه وقتی باخبر میشن قیافه هاشون دیدنیه... مثلا عمه خانوم با اون جیغ های بنفشش فعلا رتبه اول رو داره...

نظرات 4 + ارسال نظر
اکبر یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ق.ظ http://kismee.blogsky.com/

سلام دوست من خسته نباشی وبلاگ جالبی داری اگر با تبادل لینک موافق هستی سری به من بزن

سلام... ممنونم که به وبلاگ ما سر زدی، من وبلاگت رو دیدم... مطالب جالبی توش هست ولی چون موضوع وبلاگهای ما متفاوت هست،‌ اجازه بده که فقط همین جا آدرس وبلاگت باشه... دوست دارم بازم به ما سر بزنی... خیلی خوشحال میشم.

forooz یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 09:32 ق.ظ

salam azize delam.nemidoni ke cheghadr az omadanet khoshhal shodam.hanoz naiomadi inghadr vasam azizi ke khoda midone golakam.vase omadanet laze shomari mikonam.ghol bede ziad mamano aziat nakonia.bashe?rasti babaeye golak vase edeie khoshkeleton koli tabrik migam.doseton daram

از لطف شما خیلی خیلی ممنونم... امیدوارم که هرجا هستید سلامت باشید... بازم به گلک ما سر بزنید.

dae joon یکشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ق.ظ

salam golake dae. inghadr khoshhalam ke nemidonam chi benvisam.midoni mamanio babaet daeo dir az omadanet khabar kardan age na hamun aval vasat nazar mizashtam.ghorbunet beram midunam ke roye daet miri.koli booooos azize delam.doset daram jojoooooooo

شــــــــــــــــــــینیلی سه‌شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ب.ظ http://shinili.blogsky.com/

مرسی که به من سر زدی ... من به شما لینک میدم ... من همیشه سه شنبه ها مطلب می نویسم ... من آپم دوست داری سر بزن ممنون میشم بای .........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد