۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

ماموریت: خرید برای خونه

چی میخوای برات بخرم؟؟؟

دیروز بعد از افطاری، من و مامانت رفتیم فروشگاه شهروند برای خرید. دو سه روزی بود که میخواستیم بریم ولی هر دفعه عقب می افتاد. خرید ما شامل چیزهایی بود که توی خونه لازم داشتیم ولی مامان خانومتون فقط دنبال چیزهایی بودن که شما احتمالا در یک سال آینده به اون احتیاج داشتین. از چپ و راست و بالا و پائین هم که هی بچه و نوزاد رد میشد، به نوبت یه بار من غش می کردم یه بار اون، بالاخره بعد از یک ساعت و نیم چرخیدن تو شهروند، کارمون تموم شد. حالا اگه بخوایم یه روزی بریم برای تو خرید نمی دونم چقدر طول میکشه...

نظرات 3 + ارسال نظر
شــــــــــــــــــــینیلی دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:08 ق.ظ http://shinili.blogsky.com/

سلام . چه باهال ... خدا نگه داره بچتون رو ...

آزاده دوشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 02:53 ب.ظ

سلام خوشگل عمه . الهی قربونت برم خوشگلم . دلم داره واست قیری ویری می ره تا ببینمت . اگه بدونی شب نیمه شعبان که فهمیدم اینقدر جیغ کشیدم بعدش هم رفتم بیرون اصلا انگار داشتم روی هوا راه می رفتم همش داشتم فکرت رو می کردم که سال بعد انشاءالله این موقع با ما هستی . از الان دارم ماچام رو جمع می کنم تا اومدی ماچت کنم. توپولی من خیلی دوست دارم . امیدوارم هم تو و هم مامان خوشگلت سالم سالم باشین . بی صبرانه برای دیدنت روزشماری می کنم . نمی دونم دختری یا پسر . ولی هرچی باشی می چلونمت و می خورمت . عرفان هم خیلی از این قضیه خوشحاله چون یه کوچولو داره می یاد که همبازیش بشه . دوست دارم خیلی خیلی زیاد . به امید دیدار. خدانگهدار :-*

شقایق(خاله) شنبه 31 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ق.ظ

سلام کوچولوی خوشگلم
اینقدر احساساتی شدم که نمی دونم چه جوری این همه احساسم رو برات بنویسم.وقتی شنیدم داری میای انگار دنیارو بهم دادن.امیدوارم تو و مامانت سالم و سرحال باشین.عزیز دلم قدمت مبارک باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد