۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

گزارش اول: ۷ هفته و ۵ روز

دیروز اول مهر بود که من و مادرت برای اولین بار به سونوگرافی رفتیم. بعد از کلی معطل شدن بالاخره تونیستیم ببینیمت.دکتر گفت که شما هفت هفته و پنج روزتونه... مادرت که اینقدر خوشحال بود که اشکهاش سرازیر شد. در ضمن شما در روز اول مهر کلا ۱۶ میلیمتر تشریف دارین و از تمام جوانب سالم و نرمال هستین. یه گازی از لپات میگیرم سر وقتش...

نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 10:10 ق.ظ http://karaj400.blogsky.com

سلام
وبلاگ زیبایی دارید
خوش حالم که با صفحه شما آشنا شدم

آزاده دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام خوشگلم . دیروز بابایی زنگ زد و گفت که با مامانی رفته سونوگرافی و صدای قلب کوچولوتو گوش کرده . و می گفت که تو هفت هفته ای شدی . خیلی از اینکه سالمی خوشحالم و بی صبرانه منتظر دیدنت هستم .دوست دارم خیلی زیاد . می بوسمت . می خورمت . نانا ماهی من .پانزده تا دوست دارم .به اندازه ۷ آسمون و ۷ دریا و ۱ دنیا.

مامان دوشنبه 2 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:12 ب.ظ

عزیز قشنگم دیروز وقتی اولین بار صدای قلبتو شنیدم بی اختیار گریه کردم قلب کوچیکتو می پرستم

خیلی معذرت میخوام... ولی بابایی هم قلب داره ها... شما می تونید بدون وقت قبلی به صدای قلب بابایی گوش بدین و تا دلتون میخواد گریه کنید...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد