۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

ماه رمضان

داره تموم میشه... امسال ماه خوبی بود... از همه کسایی که این پست رو میخونن میخوام دعا کنن که گلک ما و مامانش سال دیگه سالم و سلامت توی ماه رمضان کنار من باشن... خیلی دلم  گرفته بود... یه وقتهایی آدم چشمش رو باز می کنه می بینه که خیلی چیزا عوض شده،‌ دیگه دوران جوونی و بی خیالی گذشته، یه چیزایی تو زندگی آدم اومده که نمیشه بدون اونها سر کرد... وقتی ازدواج کردی،‌ وقتی یه نفر رو دوست داری، وقتی حس می کنی که تو خودت داری پدر میشی،‌ یه جورایی آدم به خودش میاد،‌ عمره که داره میگذره،‌ نقش ها داره عوض میشه،‌ اگه یه موقعی بچه بودی ،‌ حالا بچه داری... اگه یه زمانی برات زحمت می کشیدند که آینده تو رو بسازن،‌ حالا خودت باید آینده ساز باشی، خدا کنه که همه ما قدر روزهای خودمون رو بدونیم... قدر کسایی که داریم باهاشون زندگی می کنیم... کی می دونه سال دیگه کدوم ما هست،‌ دوباره اذان دم افطار رو میشنوه ،‌ خدا کنه که همه پدرها و مادرها سلامت باشن و هیچ وقت غم تو دلشون نیاد... خدایا به امید تو.

نظرات 4 + ارسال نظر
جامدادی یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ب.ظ http://textweb.blogsky.com

سلام
انشااله زودی بیاد و همتونو شاد کنه

..... یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ب.ظ

خوشبحال خانمت و نینیت تا حالا مرد به این با احساسی ندیده بودم

ReZa یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:40 ب.ظ http://sa

عمو جون مهم نیست که من رو نخواهی دید! حتی بابا و مامانت هم من رو نمی شناسند. اما یادت باشه:
هر روز که به دنیا اومدی به خاطر بیار که وجود داری و واقعی هستی.
اون چیزی که پدر و مادرت رو سر شوق میاره همین وجوده داشتن توهه! به دنیا مییای و با یه گریه شروع می کنی!
تو یه چرخه گریه و خنده می یوفتی! تا اینکه دیگه تو این دنیا وجود نداری!!!
فکرش رو بکن!
از چند میلیون سال قبل دنیا شروع شده تا تو تنها تو یه دوره 1 تقسییم بر کلی نه دنبال هم از دوره اون تو باشی! قدرش رو بدون!!

حسا یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ق.ظ

با سلم به شما خانواده عزیز .ی سوال داشتم ما اگه بخوایم ی عکس از ی نی نی بذلریم تو سایت شما چه کار باید بکنیم.
به امید دیدار

سلام عزیزم... تو عکس رو برام ایمیل کن من خودم تو وبلاگ میذارم... دایی نوی نو... تپل مپل....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد