۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

گلک شناسی از طریق کتاب

روز جمعه من و مامانت رفتیم شهر کتاب، نزدیک سر حافظ... اونوقت مامان خانومتون تا جایی که میتونستن کتابهایی راجع به نوزادن قبل و بعد از تولد خرید فرمودند... الان شما هفته دهم فکر می کنم باشین... عکست رو زده بود... الان شبیه یه سیب زمینی کوچولو هستی و داره اندامت شکل می گیره... اینقدر خندیدیم که نگو... یه سری کتاب هم مربوط به پرورش هوش و استعداد کودکان بود که خریدیم، البته از سه ماهگی بعد از تولد باید شروع به تمرین بشه... دیگه خودمون رو کشتیم دیگه

نظرات 8 + ارسال نظر
forooz دوشنبه 23 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:20 ب.ظ

salam azize delam.omidvaram halet khob bashe salamat.bazam koli bebakhshid ke dir behet sar zadam, ama in roza sakht mashghole dars khondanam.to ham ba ghalbe kocholot vase khale doa kon.hame neveshtehato khondam.bazam be hosne salighe,zogh va mehranie mamano babaye golet tabrik migam.vase didane roye mahet lahze shomari mikonam va ghalbe pako kocholot ro setayesh.ye donya doset daram.forooz.

سلام... خیلی ممنونم که بازم به جمع کوچیک ما سرزدی... امیدوارم که تو تحصیلاتت موفق باشی... گلک ما هم برات سلام داره:)) همیشه شاد و سلامت باشی.

کاظم سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:45 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

خوش به حالت که اینهمه دوست دارن
داره کم کم بهت حسودیم می شه
----------------------------------------
سخنی با پدر کوچولوی ما :
دوست دارین بچه تون چی باشه ؟
فرقی نمی کنه
پسر سالم باشه

(شوخی بود)
به امید خدا سالم سلامت و باهوش و بااستعداد و قوی به دنیا می آید

فرقی نمی کنه که بچه آدم یه پسر خوشگل باشه...:)) ولی دخترا هم هوای بابا رو خوب دارن...

آزاده سه‌شنبه 24 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 05:40 ب.ظ

سلام سیب زمینی
امیدوارم خوب باشی . دلم می خواد ببینمت . دوست دارم .بای بای

منم...:)

نهال متقی چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام آقا و خانم زادبخش و نی نی کوچولی زادبخش
من هم به نوبه خودم بهتون تبریک می گم و امیدوارم یک نی نی تپل مپل و خوش اخلاق داشته باشین.
نی نی کوچولو فقط اینو بدون که این باباییت خیلی بد قوله. ما هم گذاشتیم وقتی شما به دنیا اومدی حالشو بگیریم.
با آرزوی موفقیت

سلام... من بد قول نیستم.... من سر قرارم هستم... راستی سلام منو به همسرتون برسونید و بگید یه کار کوچولو باهاش دارم...:))

خاله لیلا چهارشنبه 25 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:02 ب.ظ

فرشته کوچولوی من سلام
مدتیه که می دونم داری میای و برای مامان و بابا شادی و نشاط و هیجان به همراه آوردی. البته ما هم بی نصیب نیستیم و منتظریم ببینیم گل کوچولوی ما کی میاد. امیدوارم سلامت باشی عزیزم و از بهشت برای مامان و بابا شادی و صلاحیت به همراه بیاری آخه تو گلی از گلهای بهشت هستی.

سلام... من و مامانی از اینکه به جمع کوچیک ما سر زدید ممنونیم... گلک هم به شما سلام میرسونه.... باز هم به ما سربزنید...شاد باشید.

شقایق و حسین پنج‌شنبه 26 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 08:00 ب.ظ

درود کوچولوی خوشگل و مهربون
با این همه مهری که نثارت میشه ما مطمئنیم که تو مهربون ترین و خوشبخت ترین کوچولوی دنیا می شی.
شادزی- مهرافزون

از لطف شما عزیزان واقعا ممنونم... راستی جناب مهندس ، بابا یه زنگی به ما بزن... اگه این وبلاگ نبود کجا پیدات می کردیم.:))

ایرج خان شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:05 ق.ظ

سلام به همه عزیزان بادا بادا مبارک باد من شعری سروده ام
آمد آن نو گل خوشگل به بغل پسر ایرج شد داماد سما

ایرج جان از اینکه به وبلاگ ما اومدی ممنون... فقط ای کاش یه پاورقی هم برای شعرت میذاشتی که بدونیم بر چه وزنی باید بخونیمش... قربون اون لپات برم... البته به دور از چشم خانومت...:))

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1388 ساعت 07:51 ب.ظ

؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد