۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

من یا کودک

خوش به حالت

به راستی کیست که از تکان خوردن گهواره بیش تر لذت می برد، من یا کودک؟
نانسی تایر،‌ نویسنده آمریکایی(۱۹۴۳).

نظر شما در این مورد چیه؟

نظرات 6 + ارسال نظر
کاظم شنبه 28 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:30 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

من فکر کنم * من * بیشتر لذت می برد (من نقل قول بود)

منم همین طور...

نهال یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 04:42 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

ُسلام
من فکر میکنم که وقتی تو بچه رو میزاری تو گهواره که اعصاب نداری اونو رو دوشت بخوابونی ....فک کنم نه تو لذت میبری نه بچه من از هر دوتون بیشتر لذت میبرم .....راستی مامان یکی از دوستام یه تو راهی داشت که چند روز پیش به دنیا اومد .... خیلی خوشحال شدم ....اینقده نازه که نگو ... دعا میکنم نینی شما هم سالم و تپل مپل باشه ....

:)) از طرف من به اون دوستتون تبریک بگین... از نظرتون هم متشکرم

nazanin سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:40 ق.ظ

man ghorbooneh oon niniye khoshghele shoma beram ...bisabraneh montazeresham boooossssssssssss

سلام... خیلی خیلی خوشحال شدم که دیدم شما هم به وبلاگ کوچولوی ما سر زدی... امیدوارم همراه خانواده موفق و سلامت باشید... من و مامانی هم خیلی دوست داریم شما رو هر چه زودتر ایران ببینیم... بازهم به ما سربزنید...:)

نهال متقی سه‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:46 ق.ظ

سلام نی نی حالت خوبه؟ امروز قراره بابات به ما بستنی بده. الان یک هفته است که قولشو داده ببینیم چی میشه؟

ببینید .... بحث رو عوض نکنید ... بستنی به جاش... شما اول شماره تلفن همسر گرامی تون رو بدین من یه کار کوچولو باهاش دارم... به خدا فقط میخوام باهاش قرار ماهی گیری بذارم..همین

*سراب* چهارشنبه 2 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:57 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

سلام
وبلاگتون و تقریبا خوندم...ایشالا فرزندتون صحیح و سالم به دنیا بیاد...راستی اینکه گفته بودید با گذشت زمان نقش ها عوض می شن دلم لرزید...ترسیدم...نکنه من نتونم از پس نقش های جدیدی که در اینده بهم محول می شه بر نیام؟!
از بابت لینک انتخاب اسم های ایرانی هم ممنون...دنبال یک همچین مرجعی می گشتم که تو وبلاگ شما پیداش کردم
شاد باشید

سلام.... خوشحالم که یه دوست دیگه برای کوچولوی ما پیدا شده... براتون تو وبلاگتون پیغام گذاشتم...بازم بیاین... ممنون

یه کوچولو جمعه 4 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:36 ق.ظ http://yekocholoo.blogsky.com/

vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaayy kheili hamashon bahalo ghashang bodan yani shoma alan nini dariN?vay manam nini dost daram pedar shodan hese bahalie na.?linketon konam?

شما لطف دارید... لینک شما رو اضافه کردم..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد