۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

شب بخیر گلک

سلام بابایی

وقتی که من از کار برمی گردم خونه، باید به گلک سلام کنم... وقتی که دارم با مامانی صحبت می کنم باید با گلک هم صحبت کنم.... وقتی که میخوایم شب بخوابیم هم باید به گلک شب بخیر بگم... البته اینکار رو مامانی یادم داده ... دستم رو میذاره روی دلش میگه حالا با گلک صحبت کن... الان نزدیک هفته دوازهم،‌ سیزدهم هستیم... گلک تقریبا سه سانت شده...

نظرات 15 + ارسال نظر
دوست پاییزی چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:22 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
اسم وبلاگتون منو به اینجا کشوند..خیلی خوشحالم که شما هم منتظر یه مسافر کوچولو هستید..ایشالله که سلامت باشه..
من وبتون رو لینک کردم ..خیلی خوشم اومد :)
شاد باشید

ممنونم که به ما سر زدید... من هم برای شما آرزوی موفقیت می کنم.. حتما براتون تو وبلاگتون پیغام میذارم

دوست پاییزی چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:34 ق.ظ

همه پست ها رو خوندم..خیلی با ذوق هستید...خیلی خوشحالم که گلک یه همچین پدر و مادری داره..
امیدوارم همیشه شاد باشید

ممنونم ... شما لطف دارید...ای کاش آدرس وبلاگت رو میذاشتی بهت سر میزدیم.

کاظم چهارشنبه 9 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام بابای گلگ عزیز ما
خوب امیدوارم که شما هم خوب باشی
من از اون شعر قیصر امین پور خیلی خوشم می آد

راستی من هر وقت یاد نوشته من یا کودک می افتم خیلی حس عجیبی بهم دست می ده
خیلی فکر قشنگی پشت این حرف پنهان شده
دستت درد نکنه
منو خوشحال کردی
مراقب گلگ هم باش
اگه کتکش بزنی با من طرفی ها
همچین با چشم می زنم تو مشتت که دستت دردش بگیره
خوب می دونم که حسابی ترسیدی

نیم وجبی هنوز دنیا نیومده بالاخواه پیدا کرده....()

*سراب* جمعه 11 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

سلام من و هم به گلک برسونید
بگید مشتاقانه چشم انتظارشیم

سلام .... ممنونم که پای ثابت وبلاگ ما شدید... گلک هم برای شما سلام داره... در ضمن من به وبلاگتون لینک دادم.

حسن شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:12 ق.ظ

با سلام به گلک عزیز و با سلام به مامان و بابای مهربونش.
خواستم برات بگم که گلک من من هم تو این دنیا دایی شدم .و این خیلی برای من و خانوومم جا لب بود .و با به دنیا امدن گلک کمن ی عموووووووووو میشم .البته با اجازه اون سه تا عمو
تا بعد خدا حافظ

وااااااااااااااااااااااااااااااای، بهت تبریک می گم عزیزم... امیدوام خودش و مامانش همشیه شاد و سلامت باشن... از طرف من به مامان بزرگها و بابا بزرگها هم تبریک بگو....عمو بزرگه:))

*سراب* شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

سلام
خواهش می کنم
من گلک و از حالا دوست دارم...اخه نی نی ها خیلی خوشمزه هستن...
منم لینکتون و قرار دارم تو وبلاگ
مرسی

آزاده شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:26 ب.ظ

سلام گلکم .امیدوارم که خوب باشی . قربونت برم . بابایی راست می گه مامانیت داره توپولی میشه . دلم می خواد زودتر بیای تا بتونم بغلت کنم . خیلی دوستت دارم . ناناماهی من مراقب خودت باش و زیاد مامانی رو اذیت نکن . قربون قد سه سانتیت برم.

مرجان شنبه 12 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:11 ب.ظ http://khodayemarjan.blogfa.com

سلام گلک
میبینی همه چی دوست دارن.دارم فکر میکنم وقتی بزرگ شدی و اینا رو بخونی چه حس خوبی باید بهت دست بده.خیلی جالبه واسم..
گلکی تو وب یکی از دوستام اسمت رو دیدم.وسوسه شدم بیام ببینم این گلک کیه.حالا خوشحالم که شناختمت.
ایشالا سالم باشی تا سر وقت که دنیا بیای و بعد اون بابا مامان رو کلی شاد کنی.
خدا دوتاشون رو واست نگه داره.خدا همه بابا مامانا رو نگه داره واسمون.آمین

سلام... ممنونم که به جمع کوچیک ما سر زدید ... خدا مامان و بابای شما رو هم سالم و سلامت نگه داره ....به وبلاگتون سرمیزنم و براتون پیغام میذارم... باز هم به ما سربزنید. موفق و سلامت باشید.

forooz یکشنبه 13 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:55 ب.ظ

golakam salam.hala ke baba daran behet shab bekheir migan manam vas@ ye alame royaye ziba va ye donya khabhaye ghashng arezo mikonam.khob bekhabi khoshkelam.omidvaram ye roz az nazdik sorate nazeto vaghti khabi bebinam.ye alame doset daram.felan azize delam.

از این همه لطف ممنون... ایشالا گلک خودش به زبون بیاد ازتون تشکر کنه

یه کوچولو دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:04 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام..گلک خانومی..خوبی کوچولو؟دلم برات تنگ شده..نمی خوایی بیایی؟حداقل بگو کی میایی..من جریان خواستگاریم رو نوشتم به بابایی بگو بیاد..منتظرتم

خواستگاری.... مبارکه مبارکه مبارکه

مهران دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:57 ب.ظ

سلام بابایی ِ گلک.

خیلی وبلاگ ردیفی دارید، خدائیش خیلی حال کردم با مطالبش.
برام خیلی جالب بود. به نظر میرسه که خدا رو شکر زندگی خیلی خوب و دوست داشتنی ای دارید با همسرتون. خدا شما رو واسه هم نگهداره. امیدوارم گلک عزیز هم با قدمش خوشبختیتونو تکمیل کنه. من آرزومه که یه زندگی داشته باشم مثل این زندگی ای که شما دارید و ازش تعریف میکنید. خدا رو شکر چشام شور نیست ولی مطمئن باشید الان که Comment رو گذاشتم حتما میرم واسه تون اسفند دود میکنم. دعا کنید منم مثل شما خوشبخت بشم.

راستی، یه اسم پیشنهاد کنم؟ اگه در آینده، بچه ی من دختر بشه حتما حتما اسمشو میذارم "هنگامه". شما هم به گزینه هاتون اضافه کنیدش. فک میکنم اسم فارسی هم باشه.

دیگه مزاحمتون نمیشم. ولی حتما بازم سر میزنم به بلاگتون.

مهران عزیز... از اینکه اینقدر محبت داری ممنون.... هیچ جوونی چشماش شور نیست... امیدوارم که تو هم تو آینده با یه خانوم مهربون و خوشگل ازدواج کنی و یه وقتی بشه که من بیام تو وبلاگت برای گلک شما کامنت بزارم:)) در مورد اسم هنگامه هم ممنون... من وقتی جنسیت گلک مشخص بشه در مورد اسم هایی که من مامانی به توافق برسیم یه رای گیری می کنیم.... باز هم به ما سر بزن... گلک هم برات سلام داره

الناز دوشنبه 14 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ب.ظ

گلک شما خیلی خوش شانسه که پدری مثل شما داره ...
امیدوارم گلکتون لیاقتتون و داشته باشه و قدرتون و بدونه ...

خوب باشید..

ممنونم که به وبلاگ ما سر زدید.... اگه دوست داشتید آدرس وبلاگتون رو بذارید تا ماهم براتون کامنت بذاریم... گلک هم ازتون تشکر میکنه ... باز هم به ما سر بزنید.

شــــــــــــــــــــینیلی سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ق.ظ http://shinili.blogsky.com/

سلام خوبی بابایی ؟ اینجوری که تریف میکنی دل آدمو آب میکنی برم زن بگیرم بچه دار بشم من یه گلک داشته باشم .... من آپم خواستی سر بزن بای ........

ببین ... مثل اینکه من خودم باید برات آستین بالا بزنم...:)) البته با اون تیپی که تو داری، فکر کنم گزینه هات خیلی زیاد باشه... اون موقع باید بعله رو از تو بگیرم نه خانوما....:))

مهتاب شنبه 26 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:43 ب.ظ http://hadisesorkh.blogfa.com/

جان
چقدر رمانتیک

اینه دیگه

چشم غمگین یکشنبه 16 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ب.ظ http://sad-eye-never-lie.com

وایــــــی داره قلب می باره، چقد بانمک آدم هوس میکنه بچه دار بشه!


نی نی تون پیشاپیش مبارکتون باشه! به مامان گلک هم یه خسته نباشید عرض می کنم. :*


با اجازه شما لینک میدم بهتون. دوس دارم دنبالش کنم تا بیاد...

سلام... ممنون که برای گلک ما پیغام گذاشتید... من هم به شما لینک دادم... وبلاگ خوش رنگ و لعابی دارید... باز هم به ما سر بزنید خوشحال می شیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد