۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

مامان گلک

امروز صبح من و مامان گلک داشتیم کامنت هایی که برای گلک رسیده بود رو میخوندیم ... من قبلا خیلی در مورد رابطه عاطفی که بین مادر و فرزند هنگام بارداری ایجاد میشه شنیده بودم یا خونده بودم... ولی الان دارم واقعا احساس می کنم... وقتی که لذت خوندن این کامنت ها رو تو صورت مامانی می بینم... وقتی که بیشتر اوقات داریم در مورد اینکه چی جوری با گلک بازی کنیم،  کجاها بریم،‌ چیا براش بخریم، یا خیلی وقتهای دیگه.... این هفته بابا بزرگ گلک (بابای مامانی)‌ از چین برگشت و کلی سوغات آورد... بابا بزرگ برای هریک از افراد خانواده دو یا سه عدد سوغاتی آوورده ولی برای گلک فسقلی بیست و هفت تا  حالا جالبه که مامانی و مامانش برای دونه دونه چیزایی که بابا بزرگ خریده رو قربون صدقه رفتن. مامانی گلک خیلی گلک رو دوست داره... منم مامانی رو خیلی دوست دارم... امیدوارم که همه اونایی که این کامنت رو میخونن قدر اطرافیانشون رو بدونن... زمان خیلی زود میگذره...باید از لحظاتمون استفاده کنیم... برای همه شما آرزوی روزهای خوب و قشنگ رو دارم... راستی اگه زحمت میکشید و کامنت میذارید... آدرس وبلاگ هاتون رو هم بذارید تا بتونیم بهتون سر بزنیم... ممنون.

نظرات 8 + ارسال نظر
حسین سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ق.ظ http://husseinazadi-sarbazi.blogsky.com

یه لحظه تصور کن که مثلاً ۱۰ - ۱۵ سال دیگه تو و گلک با همدیگه نشستین و دارین این مطالبی رو که ۱۰ - ۱۵ سال پیش تو براش نوشتی رو می خونید. فوق العاده است نه؟

موفق باشی. به من هم سر بزن.

حسین

سلام حسین عزیز... از اینکه آدرس وبلاگ گلک رو تو وبلاگ خودم گذاشتی خیلی خیلی ممنونم ... منم بهت لینک دادم... امیدوارم که خواننده های وبلاگت هر روز بیشتربشن... در مورد کامنتت هم من و مامانی که خیلی دلمون میخواد اون روز برسه... باز هم از محبتت ممنون... به چمع کوچیک ما سر بزن .... خوشحال میشیم.... موفق باشی.

نهال سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:20 ق.ظ http://fazmetr.blogsky.com

سلام گلک سه سانتی ...خوبی؟؟ ببین چه ذوقی دارن مامان اینا !! منم بودم ذوق میداشتم
.
از نصیحتهای مامانم برای خانمهای باردار اینه که از خدا بخواهید بچه تون .زیبا و سالم باشه ...آخه مامانم هم خودش همین دعا ها رو انجام میداده ....اما من ؟!؟!

سلام... امیدوارم یه روز هم ذوق و اشتیاق شما رو برای مامانی شدن ببینیم... راستی لینکتون رو هم به وبلاگ گلک اضافه کردم... ممنون از این همه محبتتون

یه کوچولو سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:45 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

گلک خانومی..ما هم واسه کامنت گذاشتن باید بیاییم خدمت شمتایه کوچولو..هم واسه جواب خودمون..کمی نامردی نمی کنی؟

آخی..... گلک که نامردی نمی کنه که .... این بابایی که تنبلی می کنه ... ولی این دفعه برای اینکه از دل شما در بیاره تعهد می کنه که حتما براتون کامنت تو وبلاگتون بذاره... ممنون که این همه به گلک لطف دارین.

*سراب* سه‌شنبه 15 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

سلام گلک خوشکل و مامانی
نوش جونت اینهمه سوغاتی...
قدر مامانی و بابایی رو بدون گلکی..خب؟ وقتی عشق و علاقه تو خونواده باشه مطمئن باش احساس خوشبختی می کنی...

سلام... ممنون.... اینیکه میگی واقعیت داره... امیدوارم که همه خانواده های ایرانی عشق به همدیگه رو از یاد نبرن.
موفق باشی.

یه کوچولو چهارشنبه 16 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:28 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com/

vay vay..bebein golak khanom eftekhar dadan omadan weblog mannnnnn...Holaaaaaa..kheili khoshhal shodam omadi khanomii,vay golak faarda gharare ba alireza baba beharfe..Vay

خوب به سلامتی امیدوارم که همه چیز به خوبی و خوشی روبه راه شه... حتما خبرش رو به ما هم بدین ... خوشحال می شیم.

یه کوچولو پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ق.ظ http://yekocholoo.blogsky.com/

وااااااااااااای خدا جون..من دیگه رو هوام..ببین مامانی گلکم اومده واسه من کامنت میذاره..وایی مامانی مهربون خیلی خوشحال شدم دیدیم کامنتون رو..حس داشتن بچه شیرینه..وای خدا چه باحال..داشتن یه موجود توی شکم خودت..وووووووووییییی..امیدواااااارم همیشه عاشق باشین

مریم پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ق.ظ http://mariamaria.blogsky.com

سلام گلک. معلومه خیلی عزیزی. خدا کنه بقیه گلها حسودیشون نشه و موهای سرت را نکنند و لپهات را نکشند . هرچند الان جات امن امنه.

سلام .... ممنون که برای گلک ما پیغام گذاشتید... بقیه هم گلن اصلا کارای بد نمی کنن... باز هم به ما سربزنین خوشحال می شیم...
موفق باشید.

سانا جمعه 9 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:36 ق.ظ http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام.بی صبرانه منتظره به دنیا اومدن این گلک هستیم

سلام... ممنونم که برای کوچولوی ما پیغام گذاشتید... خیلی خوشحالیم که به دوستای گلک یه نفر دیگه اضافه شده... باز هم پیش ما بیاید... خوشحال می شیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد