۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

یه بابایی خوب و مهربون

بابایی مهربون

یه سوال می خوام بپرسم و می خوام خواهش کنم که وقتی لطف می کنید و کامنت می نویسید، اصلا به سن و سال الان تون فکر نکنین ... از دلتون بگین... یه بابایی مهربون چه جوری باید باشه؟ خوب فکر کنین... به وقتی که کوچولو بودین... مثلا من خودم عشق اسباب بازی داشتم... پارک و بدو بدو... یادمه وقتی بابایی من می گفت که بریم پارک، می گفتم از اون پارک ها بریم که بشه بازی کرد... می گفت خوب تو همه پارک ها میشه بازی کرد... ولی من مثل اون بچه هایی که رو مخ راه میرن گیر میدادم که فقط تو پارک ارم میشه بازی کرد... یا مثلا اون پارک کودک.... البته امروزی ها نمی دونن که پارک کودک کجاست... ولی فکر کنم یه بیست سی تایی عکس از اونجا دارم.... حال نوبت شماست... یه بابایی خوب و مهربون چه جوریه و چی کارا باید بکنه؟؟؟؟
راستی... جوابتون رو تو وبلاگ خودتون بگیرین.

نظرات 24 + ارسال نظر
مامانی پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:29 ب.ظ

میدونی بابایی یه بابای خوب و مهربون باید بچشو بپرسته و اونو بخوره و گاز بگیره

خوب ... این یه کم خشن نیست؟؟

آهو پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:37 ب.ظ http://tarahiezendegi.blogsky.com

سلام ، خوش به حال گلک که مامان و بابای مهربونی داه .
من با اجازه لینکتون کردم .

یک آدم اینجوری پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:14 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

سلام قاقای بابایی!

من نمی دونم یه بابایی خوب چه جوریه!

اما می دونم که من بابایی جونی خودم و به یه دنیام نمی دم! همه می دونن که یه آدم اینجوری عاشق باباشه!
آخه از قدیم گفتن دخترا بابایی استن دیگه!

اما از ته ته دلم آرزو می کنم نی نی کوچومولوی شما هم مثل من بابایی و مامانیش و یه قابلمه(واحدی معادل یه عالمه یک بیشتر !!) دوست داشته باشه!

قربان نی نی کوچولو و خود و خانوم محترم شمایک آدم اینجوری!

یک آدم اینجوری پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:22 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

راستی اگه دوست بداشتین بیاین یه نگاهی به لینکدونی منم بندازین!

سام علامه پنج‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:29 ب.ظ http://allamehonline.blogsky.com

((بابایی)) ....بدجوری دلم رو لرزوندی بابایی مهربون ....دلم یکهو تنگ شد برای دستهای گرم و مطمن بابایی خودم .... همیشه بابایی من گرفتار بود .... این حافظه یاری ام نمی کند از بیرون رفتنها با بابایی ......اما عاشقش بودم و هستم .... حضورش کافی بود .... حتی بعد از این همه سال که غربت نشین روزگارم و دور از بابایی همچنان حضورش گرم می کند وجودم را و حس آرامش می دهد به تن غربت زده ام صدای خسته از روزگارش ........بابایی مهربون هیچوقت گلکش و تنها نمیذاره .... نه پارک ارم ... نه پارک شاهنشاهی ... نه هیچ الاکلنگی دلنشین تر از آغوش بابایی نیست ...

یک آدم اینجوری جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:37 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

سلام بابایی گلک!

خواهش می کنم وظیفه ام بود!

هه مهم اینکه چه دخمر بشه چه پیسر سالم باشه گلک کوشولو!

بابایی اینجوری تشکر می کنه!
از بابت لینکم متشکر می باشم!

حتما!

قربان گلک کوشولو مامان خانومیش و باباییش یک آدم اینجوری!

یه کوچولو جمعه 18 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 05:27 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com/

واااااااااااای بابایی گلک..مامانی گلک/درست شد...بیاین وبلاگ من منتظرتوووووووووونم..یه بابایی خوب اونی که بتونه محبت..اطمینان حمایت کامل و خاطر جمع رو به بچه ش بده..من اینو از بابام خواستم که همیشه مثل کوه پشت سرم باشه..شکر خدا همیشه بوده و هست...منتظرتوووووووووونمااااااااااا

مریم شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 07:58 ق.ظ http://mariamaria.blogsky.com

سلام
یه بابایی خوب باید اول از همه خوب باشه. مهربون باشه. سر بزیر باشه. اهل خانواده باشه. اهل تفریح و پارک و سینما و پفک و چیپس و بستی باشه. یه بابایی خوب باید دستهاش و دلش همش گرم باشه.

دوست پاییزی شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
یه بابایی خوب باید مثل شما ثانیه شماری کنه تا گلکش رو ببینه
یه بابایی خوب باید مثل شما از الان به فکر گلکش باشه..
یه بابایی خوب مثل شما هست که از الان به فکر تربیت گلکشه..
بازم میخواین؟؟!!
مواظب مامانی گلک باشید
امیدوارم همیشه شاد باشید

دنیا شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:59 ق.ظ http://donyayeman.blogsky.com

بابای من یه بابایه کامله. مهربون .سخت کوش. زحمت کش. صبور. با حوصله. هیچ وقت عصبانی نمی شه. همیشه برای بچه هاش وقت داره. نعمت داشتن دستهای گرمش رو از من دریغ نمی کنه. می ذاره بهش تکیه کنم. مثل یه کوه پشتمه. اگه توی صورتم نگرانی باشه متوجه می شه. ازم در همه حال حمایت می کنه. کار زندگی درس و وجودم براش مهمه. همیشه به خانوادش خدمت می کنه. وقتی که فوق العاده خسته است باز هم برای ما مایه شادی و زندگیه. خدا عمرش بده. تنش رو سالم نگه داره. سایش رو بالای سرمون حفظ کنه. امیدوارم شما هم مثل بابای من باشین. به گلک ناز هم سلام برسونین. منتظر دیدن عکس های نازش هستم.

کاظم شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
یه بابایی خوب باید مهربون باشه با گلکش دوست باشه
به خواسته های گلکش (منطقی ) اهمیت بده
گلکش رو دوست داشته باشه و این دوستیش رو پنهان نکنه
بهش بگه که دوسش داره
واسش اسباب بازی های مفید بخره
بعد اینکه بوسش کنه !!
با موسیقی تو سنین ۷-۶ سالگی آشناش کنه

من زیاد از دوران بچگیم چیزی یادم نمی آد !!!
ولی این یادم که بابام یک هفته شب کار بود یه هفته روز
هفته هایی که شب کار بود خوراکی می خرید و چون ما خواب بودیم (صبح زود می اومد) اونا رو می ذاشت بالای سرمون
وقتی بیدار می شدیم خیلی خوشحال می شدیم
یادش بخیر

بابا خوب باید مثل بابای گلک باشه ، پاچه خواری نیست
بابایی که واسه گلکش وبلاگ درست می کنه بابی خوبی

خوش به حال گلک

*سراب* شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ب.ظ http://mirage.blogsky.com

سلام
بابای خوب و مهربون باباییه که هر چی بچه هاشون گفتن بگن چشم!
مخصوصا گلک...هر چی گفت باید براش فراهم کنید...باید هر روز براش عروسک بخرید...هر روز ببریدش گردش...البته یه جوری برنامه ریزی کنید که ورشکست نشید!
اینم یه راهکاره برای خودش دیگه...چیزی که بلد بودم و گفتم...حالا درست و غلطش دیگه من نی دونم!
وبلاگم و به روز کردم
سر بزنید خوشحال می شم
شاد باشید

نهال شنبه 19 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:59 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

سلام
من بابایم همه چی داره جز وقت ..انقدر برنامه ریزی داره که حال منو از برنامه ریزی به هم زده ..... اینقدر شلوغه که من نمیدونم فراغت یعنی چی .... میگم اگه میخوایی بچهت دوست داشته باشه وقت بزاز .... پیشش باش .....
من نمیدونم بقیه ی باباها چه جورین من فکر میکنم بابا اگه برای بچه اش وقت بزاره برای بچه اش میتونه پدر باشه ...

یه کوچولو یکشنبه 20 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:34 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com/

سلام..کگلم خوبی؟دلم برات تنگ شد...اومدم ببینم چی کار میکنی در سلامتی کامل در شکم مامانی به سر میبری هااااا؟ گلک جون من و علیررضا فردا میریم آزمایش خون و من کمی کوچولو دلشوره داره..گلک الان شما چه قدری هستی؟

سلام... اصلا نگران نباش...خیلی راحته...زود هم جواب میگیرین... امیدوارم که مشکلی پیش نیاد... امروز هم مامانی رفته بود معاینه، الان گلک پانزده هفته و دو روزشه و نه سانتی متر قد کشیده... کم کم می تونه انگشتشو بمیکه...:)

مرکز رشد دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ق.ظ

یک بابای خوب بابایی است که وام ۱۰۰ میلیونی می گیرد.

کی، کو،‌ کجا،‌
آی از دست این مرکز رشد، وای از دست این مرکز رشد
خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

الناز دوشنبه 21 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 ب.ظ

من بلاگ ندارم ...
سعی هم می کنم زیاد اینجا نیام ...
چون می ترسم از حسادت بترکم ... !!

خدا نکنه،‌ بابا به ما سر بزن... این حرفا چیه... خیلی خندیدم از کامنتت. باز هم منتظرتیم.

نارسیس سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ق.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام
سراب هستم
من وبلاگم و عوض کردم
به نا به دلایلی
راستی اگر ممکنه اسم و آدرس لینکم و همین بذارید
ممنون می شم
نارسیس(سراب قدیمی)

الناز سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 09:26 ب.ظ

دلم می خواد خیلی که بیام اینجا...
ولی جدا می ترسم ...
چون جدا حسودم ...
و شرایط شما بسیار حسادت برانگیز ...
راستی گلکتون چه ماهی به دنیا میاد ؟؟؟

خوب باشید ...

بابا حسودی چیه... با ما باش... اگه خدا بخواد گلک ما اردیبهشت ماه دنیا میاد... براش دعاکن

مهران سه‌شنبه 22 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام بابایی گلک، پس چرا update نمی کنید؟ ما شدیدا منتظریما!
در مورد موضوعتونم هرچی فکر کردم به نتیجه نرسیدم! آخه نمی خواستم جوابم کلیشه ای باشه.

فقط همینو میدونم که باباها باید تموم عشقشونو نثار بچه هاشون بکنن، به شرطی که بچه ها هم لیاقت اون عشقو داشته باشن.

سلام... چشم... از این به بعد سعی می کنم بیشتر وقت بذارم و زود به زود آپ کنم.... می خواستم بپرسم تو خودت بابایی شدی یا نه؟

نارسیس پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 11:49 ق.ظ http://mynest.blogsky.com

هدیه ای کوچولو تقدیم به گلک عزیز:

پسرم (شاید هم دخترم!)بزرگ شدی لالایی هام یادت نره
چه قدر برات قصه بگم دوباره خوابت ببره
چه قدر نوازت شکنم تا تو به باور برسی
این دو تا دستای منه
تو اون روزای بی کسی
وقتی بابای قصه ها
خم شده پیش روی تو
اگه چروک صورتم می بره آبروی تو
لالایی هام یادت نره...
از اون روزا که مشت من با دست تو وا نمی شد تو خواب و بیداری تو هیچ کسی بابا نمی شد...بابا...اون که تو اوج خستگیش خنده رو لباش بودی وقتی شب که به خونه می رسید سوار شونه هاش بودی!
لالایی هام یادت نره...
لالا لالا گلکم لالایی کن دلبرکم
خواب پریشون نبینی ای غنچه بانمکم...
خواننده اش سعید شهروزه

خیلی خیلی ممنونم از هدیه با سلیقه ات... خیلی کار قشنگی کردی... خیلی شعر نازی بود... من و مامانی خیلی ازت متشکریم... باز هم به ما سر بزن... خوشحالمون میکنی...

مریم پنج‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 12:10 ب.ظ

راستی یه بابایی خوب باید جیبش و حساب بانکی اش پر از پول باشه ترجیحا پر از تراول

اون که بععععععععععله....:))

یک آدم اینجوری جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 01:14 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

سلام به گلک مامان خانومی گلک و آقا بابای گلک!

آپم !


اگه خواستین بیاین یه سری بزنید!

قربان گلک مامان خانومی گلک و آقا بابای گلکیک آدم اینجوری!

یه کوچولو جمعه 25 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 06:26 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com/

سلام..گلک جون خوبی؟منم خوبم..من آپ کردم پیش ما نمیای؟

آزاده (عمه گلک ) چهارشنبه 30 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام گلکم . امیدوارم خوب باشی . این بابایی چه جنجالی راه انداخته با راه اندازی این وبلاگ . همه منتظرتن . من بیشتر از همه . خیلی دوست دارم ببینمت .
حالا برسیم به جواب بابایی گلک .
بابایی گلک یه بابای خوب باید : بچشو یا بچه هاش رو دوست داشته باشه . باید سعی کنه برای آینده بچه هاش برنامه ریزی کنه . باید به بچه هاش و به مادر بچه هاش در اولویت مهر بورزه . باید با بچه هاش با احترام برخورد کنه (خوب احترام کردن احترام می یاره ) . باید زیاد فکر پول نباشه . بعضی از باباها فکر می کنن اگه فقط پول بدن به بچه هاشون یعنی اینکه بهترین بابای دنیا هستن . بعضی وقتا بچه ها عوض اینکه به پول توجه کنن تشنه محبت و مهربونی و اهمیت از طرف والدینشون می شن . اینه که اگه پر نشن سعی می کنن که در سنین بلوغ یا بیشتر این کمبود محبت رو از جای دیگه جبران کنن. پس بیایم اینقدر بچه هامون رو غرق در محبت و مهربونی بکنیم که بچه هامون واقعا احتیاج به محبت کس دیگه ای نداشته باشن.
عین این مادر بزرگا حرف زدم .
گلکم می بوسمت . مامان رو زیاد اذیت نکن . بای بای

سلام... به به ، تشریف فرما شدین... چه عجبا از این طرفا... من باید می پرسیدم که یه عمه خوب باید چه جوری باشه ... D:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد