۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

یه خبر مهم

امروز بعد از ظهر مامانی می خوان تشریف ببرن که خانوم دکترشون براشون یه سونوگرافی برای تعیین جنسیت بنویسن.... بعد تا هفته دیگه معلوم می شه که گلک ما دختر خانوم هستن یا آقا پسر... یعنی اینکه تا هفته دیگه معلوم می شه بنده پدر قراره دوماد دار بشم یا عروس دارحالا من میخوام هر کدومتون نظرتون رو بنویسید....دختر یا پسر؟
نظرات 31 + ارسال نظر
یکی مثل همه چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:50 ق.ظ http://akhareshchi.blogsky.com

من امیدوارم دو قلو باشه هم پسر و هم دختر
و سالم باشن

ممنونم، امیدوارم که شما و مژده هم سالم و سلامت باشید.

لیلا بی ریا چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:53 ق.ظ

سلام خیلی خوشحالم که تو هم در ماه اردیبهشت بهترین فصل خدا به دنیا می یای مثل من! ژس دوست دارم که دختر بشی یه دختر کوچولوی دست داشتنی و شکل مامانت بشی با چشمای مشکی.

خوب خوبه، اینجوری تولد شما و گلک رو با هم می گیریم و خرجش رو میندازیم گردن شما...:))

دنیا چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ق.ظ http://donyayeman.blogsky.com

سلام.اول :‌ی اممممممممم فکر کنم دختر

شاید... براتون تو وبلاگتون یه شعر به خاطر پست آخر نوشتم.... از خودمه ها...D:

someone چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:09 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

مهم نیست چی باشه فقط از خدا بخواه که اول سالم باشه و بعد هم فرزند صالحی باشه ..
هر جفتشون دردسر هست ... D:

ایشا الله که آینده خوبی در انتظارش خواهد بود ..


موفق باشی بابا و مامان آینده
و خدا بهتون صبر بده ...
lol

اینو که تو برام نوشتی با خودم داشتم فکر می کردم که چه بلاهایی سر مامانی و بابایی خودت آوردی که اینقدر مطمئنی... خوب ببینیم که نوبت خودت کی می شه:))

سام علامه چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ب.ظ http://allamehonline.blogsky.com

من این سئوال رو خیلی از خودم کردم ...سلامت بودنش اولین آرزومه ...ولی من عاشق داشتن دخترم.....لذت نگاه کردنش ...خوب نگاه کردنش در قامت یک عروس....در قامت یک مادر .....نمی دانی چه حس و حالی میدهد به یک پدر ......یعنی می شود منهم یک روز دخترم را ببینم....!

ایشالا تو هم دختر دار می شی....

آیلین چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:17 ب.ظ http://ayliiin.blogsky.com

هر چی باشه دوست خوبی برای آیلین می شه.

اون که بعله... از الان دارم از دختر شما براش تعریف می کنم.

سانا چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:22 ب.ظ http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام بابایی ..

پس ما کی می تونیم این گلکمونو ببینیم..

بابایی.... جون به لب شدیم..

ای جان ..احساس می کنم که تپل مپلی هست!!

(تپلویم ..تپلو..صورتم مثل هلو ..

قدو بالام کوتاه ماما ن خوبی دارم

می شین توی خونه می دوزه دونه دونه

می پوشم خشگل می شم مثل یک دسته گل میشم)

این شعرو تقدیم گلک جون کردم.بچگی هام می خوندم.

البته به نظر من فقط سلامتی اش مهم....

ولی قول بدین که عکس گلکمونو بگذارین ما

هم ببینیم ....باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بازم صبر می کنیم تا بریم که داشته باشیم

نقطه ی اوج این وب لاگ نویسی بابایی رو

یعنی ....ورود گلک به جمع ما...

ولی فکر کنم دیگه بابایی با وجود کلگ شیطونش

(نیومده __________می دونم شیطونه)

نتونه زیاد بیاد...بله؟؟ ...راستی حال مامانی

(اصل مطلب) چه طوره؟؟..سلام برسونیدو بهشون بگین

بی صبرانه منتظره اومدن گلکش هستیم...خدانگهدار!!






سلام... حسابی شرمنده کردی که این همه برای گلک وقت گذاشتی... شعرت هم خیلی نمکی بود.... ممنونم ، حتما وقتی گلک دنیا اومد عکسهاشو آپ می کنم.... باز هم به ما سر بزن خوشحال می شیم.... مامانی هم خیلی خیلی ازت تشکر می کنه.

نهال متقی چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:56 ب.ظ

سلام.
من فکر کنم اووووووووووووووم نمیدونم. ولی انشاء الله هر چی هست سالم باشه.
اسمش رو بذارید نهال.
الان که با ۳۰۰۰۰۰ تومان شرکت و خونه رهن می کنند پس مشکل آینده و ازدواج و .... نداره.
خدارو شکر

در مورد اسمش مطمئنا این کار رو می کنم... البته هر وقت که تصمیم گرفتم که هر وقت که صداش می کنم یاد مرکز رشد دانشگاه بیفتم...:)) راستی آدرس اونجایی رو که با سیصد هزار تومن شرکت و خونه رهن می کنن رو میدید...

یک دوست چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:47 ب.ظ

اگر قراره که اردیبهشت به دنیا بیاد امیدوارم که پسر بشه ....

البته من منظور شما رو فهمیدم ... نه که همه پسرا گلن...فقط اردی بهشت ها میان .... شاید از اون نظر...

مسعود چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:20 ب.ظ http://masoud-eshghe-afsanei.blogsky.com/

سلام گلک جونم
وااااااااااااااااااااااااااااااااااای چه حالی دارید بابایی (انتظار شیرینیه)
من که دوست دارم دو تا گلک داشته باشم اولی پسر دومی دختر.
گلکککککککککک تو کدومشونی؟ منتظرم معلوم بشه.
بابایی جون به مامانی سلام برسونید.
راستی با ادامه ی داستان لیلی و مجنون آپم.
خدانگهدار

خوب خوبه دیگه ... خانواده تکمیل می شه... هم دختر هم پسر ... ببینم برای خودت هم این نظر رو داری؟

الناز چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:24 ب.ظ

واااااااااایییییییییییییی ... چه لحظه خوب و دوست داشتنیی ...
منم با ۲ قلو موافقم ... (شرمنده آقای بابایی !!! )

خوب مثل اینکه تعداد افرادی که دارن به دو قلو ها رای میدن زیاد میشه... اگه بشه چی میشه....:))

بهار چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:46 ب.ظ http://bahar-1355.blogfa.com

سلام..من اولین بار میام اینجا ولی خیلی خوشم اومد

در مورد اینکه پسر یا دختر..

البته فرقی نمی کنه..

ولی تجربه نشون داده اکثر مامان باباها با اینکه به روشون نمیارن ولی پسر میخوان..

به خاطر خیلی چیزا

اما در نهایت دختر بیشتر به درد پدر مادر میخوره..
میگید نه؟

یه نگاه به دور و بر خودتون بکنید ..حتما متوجه میشید..

الهی هر چی هست سلامت باشه و اینکه خوش به حالش عجب بابایی با حالی داره.

سلام... خیلی خوشحالم که وبلاگ گلک یه دوست جدید پیدا کرده.... ممنون از اینکه برای گلک پیغام گذاشتید... مامانی گلک که دختر دوست داره .... تا ببینیم چی می شه... انشالا که شما و خانواده تون هم سلامت باشید.

محسن چهارشنبه 21 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:48 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

من قبلا هم گفتم دختره!!بچه ها خیلی هیجان انگیزه.حتما به من جایزه بدین.ایشالا هم مامان هم گلک سالم و سلامت باشن. مهم اینه! اما دختره ها!!

خوب داره تعداد کسایی که می گن گلک دختره بیشتر می شه.... اگه شد حتما بهت جایزه میدم آقای محسن.

الناز پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ق.ظ

تو بلاگ سام یه پیغام از مامان گلک دیدم ... !!!
نمی دونم چرا انقدر خوشحال شدم ... !!!
سلام مامان گلک .... ( نمی دونم چی بگم )
هیچی دیگه ندارم بگم ... فقط می تونم بهترین ها رو برای مامان گلک بابای گلک و خود گلک بکنم ...
خوب باشید ...

راستی مامان گلک منم با خودتون می برین ویارونه ... بالاخره ما هم یه روز گلک دار می شیم دیگه ، نمی شه ویارونشو الن بخوریم ؟!؟!!؟؟!!؟

سلام الناز عزیز .... قدمت رو چشم .... ما دقیقا قردا دعوتیم... به خدا اگه میدونستم حتما باهات قرار میذاشتم.... از هر چیزی که بگذریم مامان شدن بهترین حس تو دنیاست .... الان اینقدر دارم انتظارش رو می کشم که نگو...باز هم برای گلک ما پیغام بذارین... خوشحال می شیم.... من یه کم سرم خلوت بشه به جای بابایی شروع به نوشتن می کنم.... موفق باشی. ویارونه بعد حتما می برمت... راستی تو همسر سام هستی؟؟؟

نارسیس پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام
من حسم بهم می گه گلک دختره...فکر کنم دوماد دار بشی البته شاید که احساسم بهم دروغ گفته باشه و شما عروس دار بشید!!! ولی اینا مهم نیست مهم اینه که سلامت باشه و سلامت به دنیا بیاد...
ما یه ضرب المثل داریم تو شهرمون نمی دونم برای شما هم هست یا نه ولی ما بین خودمون وقتی کسی از خودی ها بخواد بچه به دنیا بیاره و رو جنسیتش بحث می کنیم می گن بچه آدم فقیر یا دختره یا پسر چیزه دیگه ای نیست!!!!!
خب تا هفته دیگه صبر می کنیم....مشتاق شدم بدونم..ولی به نظر من روز اخر مشخص بشه که دختره یا پسر بهتره...اینجوری آدم سورپرایز می شه.

سلام... من و مامان گلک که امروز قرار بود بریم سونو گرافی که نشد.... چون من دیر رسیدم خونه... همین الان داریم از هیجان اینکه دختره یا پسر می ترکیم.... مثال خیلی بامزه ای زده بودی ... خیلی خندیدیم.... مامانی هم برات سلام داره .... پست بعدی اگه خدا بخواد خبر می دیم ... دقیقا یک ساعت بعد از سونوگرافی .... خدا کنه شنبه بشه...فعلا خداحافظ.

الهه پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:29 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

دوست دارم یه هدیه خوشکل به گلکم بدم...شما اجازه می دید؟ هدیه مشخص شدن جنسیت گلک.
اگر دوست داشته باشید قالب نی نی ها رو برای گلک طراحی کنم...و البته اگر مایل باشید...من فقط دلم می خواد قالب وبلاگ گلک مثل مال نی نی ها باشه...کلی عکس نی نی ها رو دارم می تونم براتون یکی مثل قالب خودم براش درست کنم
فقط کل عکساش و عوض می کنم...
اگر که همین قالب بهار خودتون و دوست دارید که دیگه حرفی نمی مونه.
فقط یک آره یا نه...

شما لطف بزرگی می کنید که می خواید وقت بذارید .... مطمئنا من هم جبران می کنم. بذارید که جنسیتش مشخص بشه، هر قالبی که طراحی کنید من قبول دارم... در ضمن اگر در زمینه طراحی وب سایت و فلش آشنایی دارید من به یه نفر که تو این زمینه ها وارد باشه خیلی خیلی نیاز دارم... خیلی خوشحال می شم که در خدمت شما باشم... از پیغام محبت آمیزتون هم کمال تشکر رو دارم... گلک هم برای شما سلام داره:)

مریم پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:55 ب.ظ

آخی نازییییییی
من که می گم دختره
آدم اصلا می یاد تو صفحه تون دلش بچه می خواد

خوب شما هم نی نی دار بشید..... انقده خوبه...:))

نهال متقی پنج‌شنبه 22 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ب.ظ

وامهای کارگروه اشتغاله دیگه ههههههههههههه

پوففففففففففففففففففف

الناز جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:32 ق.ظ

سلام .
اولا معذرت می خوام از اشتباهی که تو کامنتم بود .
*آرزوی بهترین ها ....*

دوما من که نمی تونم بیام ولی جای من و حتما خالی کنین !
البته من اگه جای شما بودم هیچ کس و دعوت نمی کردم که همه ی غذا ها رو خودم بخورم ... !!! خدا به جهانیان رحم کرده که من حامله نیستم ... !!! ویارونه ی بعد ان شا الله حتما میام !!! ( زودتر لطفا)

سوما . خیر آقای سام انقدر مفتخر نیستن که من همسرشون باشم ... با این سوالی که پرسیدین کلی قند تو دلش آب شد ... دیگه تو پوست خودش نمی گنجه ... ( شوخی)

سام مثل برادر منه .ما از بچگی همگی ( من برادرم سام و بقیه ی دوستامون‌) با هم بزرگ شدیم .
و حالا هم که ما رو تنها گذاشته ....

ما منتظر خلوت شدن سر شما می مونیم مامان خانوم مهربون ...

خوب باشید ...
ویارونه خوش بگذره !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

اینو باید مامانی جواب بده.... من فعلا فقط آپش می کنم.

نهال جمعه 23 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام
من که میگم هم دختره هم پسره ...تازه شایدم دوتا دختر باشه و یه پسر ....شایدم 3 تا پسر و دو تا دختر !!
اما من حسم بهم میگه دختره ....امیدوارم سالم باشه

الهی اینیکه نوشتید سرتون بیاد:))

حسام و زن عمو شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:07 ق.ظ

سلام .بچه شما دو قلو و ی پسر و ی دختر
اما زن عمو می گه به سلامتی دختره.و من هم تابع نظر جمع(یعنی زن عمو هستم)
به امید دیدار .

اصلا من کشته مرده این یک دندگی و مردونگی هستم که به هیج عنوان از حرفت بر نمی گردی:))

نارسیس شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام گلکی خوبی؟
سلام بابایی و مامانی گلک
امروز دست به کار می شم و قالب و درست می کنم
راستی تو اون زمینه هایی که گفتید من هیچی نمی دونم...ویرایش قالب هم خیلی اتفاقی یاد گرفتم...
راستی قالب و درست که کردم فقط شما بگید که از رنگش و عکساش راضی هستید یا نه...چون باید مطابق سلیقه شما قالب و برای گلک درست کنم...اگر جاییش مورد داشت حتما بگید تا دوباره درستش کنم
همیشه شاد باشید

شما خیلی خیلی بزرگوارید.

مریم شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ب.ظ http://mariamaria.blogsky.com

من عاشق دخترها هستم ولی مهم اینه که سلامت باشه.
منتظر می مونیم

با این نظر شما تعداد کسایی که به دختر رای دادن خیلی بالا رفت. پسر نبود آآآآآآآآی پسر، قند عسل.

محمد شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:15 ب.ظ http://khorram.blogfa.com

سلام وب قشنگی داری/مارو سرافراز کن با اومدنت به وبلاگم//خواستین تبادل لینک میکنیم//بدرود

سلام... به وبلاگ قشنگتون سر زدم... خیلی عکسهای خوبی داشت... من به شما لینک دادم. باز هم به ما سر بزنید.

الهه شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:49 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

بفرمایید اینم از قالب
اگر عکساش و دوست نداشتید و یا حتی از رنگش خوشتون نیومد بگید تا دوباره درستش کنم...
قالب نی نی هاست...مخصوص خود خود گلک
همین دیگه
زود بهم خبر بدید
راستی قالب نظرات و هم براتون می ذارم اینجا

دست شما درد نکنه... خیلی زحمت کشیدید... من این هارو امتحان می کنم و بهتون خبر میدم. راستی گلک پسر شد.

همدل شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:27 ب.ظ http://hamdellife.blogsky.com

پسره پسره قند عسله پسره پسره قند عسله!!!!!!!!!

دقیقا... دیشب فهمیدیم که پسره

امین شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ب.ظ http://www.hu.blogsky.com

سلام
به نظر من دختره

سلام... ولی پسر شد:)

سمیه و علی شنبه 24 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:38 ب.ظ http://kolbeyema.blogsky.com/

با بای گلک جون سلام
من و علی اقا اول از همه برا گلک سلامتی می خوایم
ولی فکر کنم این نازنین پسر باشه الته این نظر منه ولی علی اقا معتقدا یه دخمره نازه
همیشه شاد باشین ما رو بی خبر نذارین

سلام... دیشب متوجه شدیم که یه پسر می خواد به خانواده ما اضافه بشه... شما هم همیشه شاد باشید.

همدل یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:39 ق.ظ http://hamdellife.blogsky.com

سلاااااااااااااام دیدین من از همه بهتر تشخیص دادم !!!!!!!!!!!!!!!! مبارکه مبارکه

شما اولین نفری هستید که تبریک گفتید... ممنونم.

مریم دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ب.ظ

می گم بابایی! یه کمی رو جوابی که بهم دادی فکر کن ! خیلی سخته ها !!! من تا بیام ازدواج کنم شده 4 سال دیگه !!! حالا کو تا نی نی دار بشم !!!

شما تا دست به کار بشید و ازدواج کنید خودش ۳ سال طول می کشه بعدش هم سال دیگه اش نی نی دار شدید... زمان بندی رو حال کردید...:))

[ بدون نام ] سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:27 ق.ظ

سلام گلک آقا!
تو یکی از مهربانترین و بااحساس ترین پدرهای دنیا رو داری. بهت تبریک می گم و حسودیم می شه. امیدوارم همیشه شاد و سرحال و در زیر سایه پدر و مادر باشی. برات دعا می کنم. ضمنا من اولین نفری هستم که جنسیت تو رو تشخیص دادم. اون هم از روی قران!؟! می تونی از مادرت بپرسی تا اگر یادش بود برات تعریف کنه! همینطور اولین نفری بودم که خواب زودتر دنیا اومدنت رو دیدم و به مادرت هم اطلاع دادم. اما هنوز موفق نشدم دیدن تو و مامان گلی و بابا گلی بیام. شرمنده ام و معذرت می خوام. حتما در اولین فرصت حتما می یام تا ببینمتون.
حق همیشه یارت باشه

سلام... ممنونم که لطف کردید و پیغام گذاشتید خانم دکتر... خوشحال می شیم که ببینیمتون... انشالا که همیشه شاد و سلامت باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد