۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

خبری که هم اکتون به دست ما رسید: جنسیت گلک مشخص شد:)

یکی یه دونست پسر بابا

سلام...دیروز من و مامانی رفتیم سونوگرافی و اینقدر هیچان داشتیم که نمی تونستیم خودمونو کنترل کنیم ... البته من زودتر رسیدم، چون از سرکار میومدم... ده دقیقه به چهار رسیدم ولی هنوز هیچ کس نبود،‌ سرایدار ساختمون در رو برام باز کرد. بعد از چند دقیقه هم مامانی اومد. من که میدونستم مامانی دلش دختر می خواد همش تو دلم خداخدا می کردم که دختر باشه... داشتم فکر می کردم که اگه پسر بشه یه بار مامانی دلش نگیره... دکتر هم حدود ساعت پنج اومد که تو این وقتها آدم دیگه دیوونه می شه... بعدش هم که نوبت مامانی شد و رفتیم داخل اتاق سونوگرافی ... دکتر یه آقای خیلی بامزه بود. سنش بالا بود ولی کلی منو تحویل گرفت... من اولین باری بود که می رفتم تا گلک رو ببینم ... اینقدر قشنگ بود ... هی از این آقای دکتر می پرسیدیم جنسیتش چیه ... می گفت: خوب اینجوری که فیلم زود تموم می شه... بعدش ستون فقرات کوچولوشو به من نشون داد ... قلب نازش که داشت تند تند می زد... اینقدر قشنگ بود خیلی ناز بود... بعد صدای قلبش رو برام گذاشت..وااااااااااااااااای انگار داشت تند تند می دوید... خیلی حس خوبی بود... مامانی هم داشت ذوق می کرد... بعدش که گفت خانم می تونید بلند شید،‌برگشت و گفت بفرمایید،‌ اینهم  شیرینی گل پسرتون... وای هر دو تامون خشکمون زد...به مامانی نگاه کردم دیدم داره می خنده ... خیالم راحت شد... از بس فامیل و دکتر و دوست و آشنا به ما گفته بودن که دختره،  جدا به ما تلقین شده بود که گلک دختره... تو پست قبلی دوازده نفر به دختر رای داده بودن و فقط پنج نفر به پسر... ولی دیشب متوجه شدیم که گلک نازمون پسر شده.... از همون جا تو مطب به همه خبر دادیم... عمه گلک مثل همیشه از اون جیغ بنفش ها کشید،‌طوری که من فکر کنم همه تو مطب فهمیدن...بعدش هم من با مامانی رفتیم توی یه کافی شاپ نشستیم و کلی حرف زدیم ... دیدم مامانی کم کم قبول کرده که پسره ... خودش هم نظر من رو داشت... می گفت به خدا گلک رو دوست دارم ولی از بس همه گفتن دختره من هم فکر می کردم که دختره ... ولی خوب شد که الان فهمیدم.... حسابی براش برنامه ریزی می کنم.... حالا امروز صبح به من زنگ زده بود تا اسمهایی رو که انتخاب کرده رو برام بخونه... مامانی گلک خودش خیلی گله... دوست دارم عزیزم.

نظرات 26 + ارسال نظر
رها یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:17 ق.ظ http://hadisetanhaee.blogsky.com

سلام

من پیگیر این جریان بودم ها اما خوب سعادت نداشتیم که نظر بدیم.
به سلامتی انشاء ا... که سالم و سرحال باشه.
فقط یادت باشه مامان گلک تنها نمونه ها.

هوای مامان گلک رو داشته باش. مبارک باشه

تا بعد
رها

خوب شما می تونید رو بعدی نظر بدید:) انشالا شما هم سلامت باشید. من خودم هوای مامانی رو دارم.

دنیا یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:18 ق.ظ http://donya3891

آخی نازی. به سلامتی. یک پسر ناز و قوی و زرنگ و دخترکش :ِی

اون آخری دیگه خیلی بامزه بود...

مینا یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ق.ظ http://gomshodeyediar.blogsky.com

مبارک باشه

ممنون

علی رضا یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:32 ق.ظ

سلام...تبریک میگم بهتون..میخوام بگم دختر یا پسر فرقی نداره..مهم اینه که سالم باشه و سایه شما و مامانش بالای سرش باشه...
یه توصیه:اگه میخواهین گلک صبور باشه .مامانش سعی کنه سوره والعصر را زیاد بخونه.....قطعا تاثیر داره

متشکرم ... از راهنمایی تون هم ممنون... حتما به مامانی می گم.... باز هم به ما سر بزنید.

مهران یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:12 ق.ظ

واقعا بهتون تبریک میگم. امیدوارم که "آقا گلک" تون و بهتر بگم گلکمون(ببین چه زود فامیل شدم!) هر چه سریعتر سالم سالم به دنیا بیاد و همه ی اون کسایی که انقد منتظرش هستن رو خوشحال کنه! از طرف من به مامانی گلک هم تبریک بگید جناب بابایی!!

راستی، چرا تو اینجور مواقع بیشتر مردم دوس دارن بچه دختر باشه؟ من خودم یکی از همون "بیشتر مردم" هستم!!

باور کن من هم جزو همون مردم بودم... نمی دونم، شاید نی نی دختر ناز تره، حالا یواش حرف بزنیم آقا گلک نشنونه ناراحت بشه... :))

الهه یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:59 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام
خب پس مبارکه
پسر و دختر فرقی نداره مهم اینه که سالم باشه
.
.
.
.
راستی در مورد قالب نه اینکه قالب بچه گونه است شاید خوشتون نیاد...به همین دلیل اصراری نیست که قالب و حتما بذارید...اگر نخواستید می تونید نگهش دارید برای یه وقتی که به دردتون خورد...اصلا بذارید برای وقتی که گلک بزرگ شد.از اون نظر خواهی کنید که قالب و بذارید تو قالب دونی یا نه.
اینکه اگر خودم هم بودم شاید این قالب و نمی ذاشتم به همین دلیل گفتم که یه وقت تو رودروایسی قرار نگیرید و هر طوری که دوست دارید و مایل هستید عمل کنید....ریش و قیچی دست شماست
همیشه خوشبخت و شاد در کنار هم زندگی کنید.

سلام... ممنونم.... دکترش که می گفت رشد جنین طبیعی هست و کاملا خدارو شکر سلامته... در مورد قالبی که فرستاده بودین من هنوز وقت نکردم ببینمش... اگه قشنگ باشه که حتما آپش می کنم... باز هم ممنونم

یک دوست یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ

وای مبــــــارکه !!! دیدین گفتم پسره ؟ من خیلی دلم می خواست پسر باشه ...... واقعا بهتون تبریک می گم ...خوش به حالتون ... مطمئنم که پسر فوق العاده ی می شه ......

از طرف منم به آقا پسرتون سلام برسونید :)

سلام... ممنونم .... پسرمون هم براتون سلام داره

رها یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:42 ب.ظ

اگه می شه تو وبلاگ من راجع به نوشته من نظر بدید


مرسی

خوب رها خانم ای کاش حداقل آدرس وبلاگتون رو میذاشتید ما بدونیم کجا باید بیایم.

کاظم یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 03:14 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
تبریک می گم
من که از اول گفتم
فرقی نمی کنه
پسر سالم باشه ، دیگه بقیش مهم نیست !
یادتونه دیگه
ولی خوشحال شدم
مبارک

آقا گلک ناز ما
می خواد بیاد به دنیا
اسمشو چی مذارن ؟
این مامان و این بابا

سلام.... محبت های تورو نسبت به گلک و وبلاگش هیچ وقت یادم نمی ره ... عمو کاظم با شعرهای قشنگش.

سام علامه یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:35 ب.ظ http://allamehonline.blogsky.com

بخدا امروز از آن روزهای عجیب و غریب می شود ...صبح را با گلک شروع کنی و یک دل سیر بخاطر این خطوط پاک و مقدس اشک بریزی ......خدا حفظش کند ....من عمو شدم .....امروزم را ساختی ......خیلی خوشحالم ....خیلی زیاد ....حالا فردا را نگاه می کنم ......مردی که قرار است ایران فردای مرا بسازد ......با غرورش ...با همتش .....خدایا شکر....بخاطر نفسهای گلک...خدایا شکر بخاطر ضربان بی وقفه اش...حالم را خوب کردی و اشکم را درآوردی.....

آخه تو چه دل کوچولویی داری که اینقدر نازکه ... عمو شدی دیگه... خیلی خوب می نویسی... گلک به این نوشته ها نیاز داره...باز هم برای گلک بنویس.

یه کوچولو یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:53 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com/

vay vay..che bahal..man ke kooooooooliiiiiiiiiii khoshhhal shodam...vay manam asheghe pesaaram..vayvay(GHash)

ای بابا... دیگه چرا غش کردی... شما مقام اولین دختری که برای پسر ما غش کرده رو آورودی... :)) راستی از آقای دوماد چه خبرا؟

محسن یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:43 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

اول از طرف خودم و بانو بهتون تبریک میگم.ایشالا دوره جدید و خوشی داشته باشین.اما من آماده بودم وقتی که گلک جون دختر شد کلی قیافه بگیرم و به پیشگویی مون بنازم اما انگار نشد.ایشالا یه پسر گوگولی توپولی از آب در بیاد:)))

خوب انشالا که پیشگوییت برای کوچولوی خودت خوب در بیاد... ولی من از الان می گم دختره:))

امین یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:25 ب.ظ http://www.hu.blogsky.com

سلام
به سلامتی اسم اقا کوچلو رو می خوا ی چی بزاری؟

هنوز که تصمیم نگرفتیم... بعدا یه لیست میذارم و از همه نظر خواهی می کنم... ولی مامانی تقریبا تصمیمش رو گرفته...

مرجان یکشنبه 25 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:02 ب.ظ http://khodayemarjan1361.blogfa.com/

وای.خدای من.مبارکه مامانی و بابایی.
الهی من فداش شم.دختر پسر نداره که. سالم باشه هزاران هزار بار شکر.منم خودم یه خواهر زاده نازنین(پسر) و یه برادر زاده شیطان(اونم پسر)دارم واسه جفتشون میمیرم.گلک هم واسم مثل همونا میمونه.بخدا اینقدر بابایی با شوق ازش مینویسه من عاشق روی ندیدش شدم.
میگم من میتونم بهتون افتخار بدم و از الان اعلام بکنم که حاضرم گلک رو به نامزدی با خودم بپذیرم.فقط مشکل اختلاف سنه که اونم حل میشه.من میرم تو فریزر گلک رو هم گرما بدین زودتر بزرگ شه.تا بهم برسیم.

الهی من قربونش برم.بزرگ شد بگین من چی هواش رو داشتما!

ای خدا... اینهم از اولین خانم مهربونی که اعلام کرده میخواد داوطلبانه با گلک ما ازدواج کنه:)) پسره شیطون ببین چه آتیشی به پا کرده که ندیده نشناخته دل دخترا رو می بره... من مطمئنا بهش می گم که شما چقدر بهش لطف داشتین ... ممنونم که اینقدر به گلک ما محبت داشتین.... باز هم به ما سر بزنید... مامانی هم براتون سلام داره.

مریم دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 01:58 ق.ظ http://www.golpesaram.blogfa.com

سلام. تقریبا همه مطالب وبلاگتونو خوندم خیلی جالب نوشته بودید. مخصوصا اون جملات قصار خیلی قشنگ بود لطفا باز هم ادامه بدید. برای اول سالم بودن و بعد مشخص شدن حنسیت گلک هم بهتون تبریک می گم. در ضمن از طرف من به مامان گلک بگین که منم همیشه فکر می کردم که دختر دار می شم و کلا دخترا رو بیشتر دوست داشتم اما حالا یه تارموی گل پسرمو با دنیا عوض نمی کنم.

سلام.... وبلاگ خیلی خیلی قشنگی دارید ،‌ من می گم که مامانی حتما بهتون سر بزنه و ببینه... خیلی برام جالب بود... از اینکه برای گلک ما و مامانی اش پیغام گذاشتید خیلی ممنون.... من به وبلاگتون لینک می دم تا بقیه هم این همه سلیقه رو ببینن... باز هم به ما سر بزنید... انشالا که هم شما و هم نی نی شما و هم بابایی اش سلامت باشه.

گلی دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ق.ظ http://yekgolenaz.blogfa.com/

تبریک میگم.درسته که دختر لطیف تره اما برای زندگی در این جامعه پسر راحت تره.من خودم از پسربچه ها زیاد خوشم نمیاد اما برای خود بچه بهتره که پسر باشه.زن در این کشور و این مسلک همیشه جنس دومه!
یه سوال :‌فکر نمی کنید احساس همسرتون به شما کمتر شده یا خواهدشد؟فکر نمی کنید کسی به دنیا می آید که شما او را به همسرتان و یا همسرتان او را به شما ترجیح دهد؟
معمولا ایرانیها فرزندشان را بیشتر از همسرشان دوست دارند.این زجر آور است : با اراده خودت برای خودت هوو بیاری!

شاید توی جامعه این برخورد رو با زن داشته باشن، ولی من خودم اصلا با این موضوع موافق نیستم.... بدون وجود زنهای پاک که مردهای پاک نمی تونن وجود داشته باشن...
در مورد سوالتون هم که من حس می کنم که خیلی خیلی بیشتر همسرم رو دوست دارم.... چون دارم حس می کنم مادر شدن با همه سختی هاش یعنی چی....الان کاملا لمس می کنم که چقدر مشکلات رو باید یه جوون که حالا دختر هست قبول کنه تا مادر باشه... ولی خیلی از این موارد شامل پدرها نمی شه... به خاطر اینکه این همه سختی رو به خاطر من و بچه اش قبول می کنه و به خاطر خودش دوسش دارم... هر کسی جایگاه خودش رو داره... همسرم جای خودش و بچه ام هم جای خودش ... وظیفه پدر و مادر اینکه مقداری از وقت و احساسشون رو برای بچه شون خرج کنن.... این هوو نیست... کسی هست که عاشقانه قسمتی از وقت و عشقمون رو بهش تقدیم می کنیم. در ضمن خیلی خوشحال شدم که با شما آشنا شدم... باز هم به ما سر بزنید.

آزاده (عمه گل آقا ) دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:20 ق.ظ

سلام .
دیگه از این به بعد نمی شه بهش بگیم گلک . آخه دیگه آقا شده باید بهش بگیم گل آقا . شوخی می کنم ولی باید یه اسم براش انتخاب کنیم . من که اینقدر این دو روز ذوق کردم مردم . از وقتی شنیدم که پسره همینطوری دارم قربون صدقش می رم . در ضمن قولش رو به هیچ کس ندین تا خودم ازدواج کنم دختر دار بشم بعدش بشه داماد خودم . باشه ؟
امیدوارم پسر خوبی و صالحی بشه که بابا و مامانش رو اذیت نکنه . یه پسر دختر کش که با یه پشت چشم نازک کردنش دخترا براش غش کنن. ولی در هر صورت باید داماد خودم بشه . مامانی و بابایی گل آقا بهت تبریک می گم . امیدوارم قدم این پسر خوب باشه براتون . خیلی دوستتون دارم . بای بای

عجیبه که اینقدر همه به دختر کش بودن این گلک فکر می کنن... چی بگم... حالا تو ازدواج کن.... ببینم دخترت چه شکلی هست،‌ چه جوری هست،‌ شاید اصلا تا اون موقع هنوز درس و مشق پسرم تو آلمان تموم نشده باشه... مهریه بالا هم تو کت من نمی ره ها... به دخترت هم بگو اینقدر خودشو لوس نکنه:))

یه کوچولو دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:21 ق.ظ http://yekocholoo.blogsky.com/

akhe babeii man asheghe niniam..makhsosan age pesar bashe...vase hamin koli khoshal shdam...hala esmesh chi entekhab shod?man delam ab misheaaaaa

هنوز براش اسم انتخاب نکردیم.... تو پست بعدی می گم که برنامه ام برای انتخاب اسم چی هست.

سانا هستم دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:13 ق.ظ http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام بابایی...

خواهش می کنم سلام منم به مامانی

برسونید...من منتظره عکسای این گلکمون می مونم


اسودگی از محن ندارد مادر

اسایش جان و تن ندارد مادر

دارد غم و اندوه جگر گوشه ی خویش

ورنه غم خویشتن ندارد مادر

بابایی موظب مامانی باش

که مسئولیت سختی بر دوش داره

افرینش همه بر دوش این مادران عزیز است

خدا حافظ...مامانی گلک و بابایی گلک و خود گلک باشه..


شما خیلی مارو شرمنده می کنی که این همه شعرهای قشنگ برامون می نویسی.... خیلی خیلی ممنونتم... حتما عکسهاشو آپ می کنم.

سانا دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:43 ب.ظ http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام بابایی

من بازم اومدم....

تازه هنوز کلگ جووووون دست به کار نشده

اگر گلکم بیادو به جمع ادم های این

دنیا بپیوندد باید ببینین امار بازدید کننده ها

به چه قدر می رسه.....دیگه وقتی پدر من از گلک سراغ

بگیره ببینین چه خبره!!!!!!!گلک گردو خاکی به پا

کرده که نگین و نپرسین!!!!!!

اخه ما خانوادگی عاشق بچه هستیم...


به امید ان روزی که یک گلک تپل و مپل

و تیز و فرز و با هوشو ..خلاصه همه چیز تمام(سالم و سلامت)


به جمع بچه های وب لاگی بپیوندد...

یک بیت از رهی اومد تو ذهنم ..که برای

گلکم می نویسم.....

او را به رنگ و بوی نگویم نظیر نیست

گلبن نظیر اوست ولی دلپذیر نیست...

خدا حافظتون..




سلام سانا خانم...شما خیلی لطف دارین ... سلام بابایی گلک رو به پدر گلتون برسونید و بگین خیلی عرض ادب داریم خدمتشون... گلک هم براشون سلام داره ... از شعری که نوشتین هم ممنون.... خیلی زیبا بود... مثل وبلاگتون.

مریم دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:50 ب.ظ http://www.golpesaram.blogfa.com

سلام مامان گلک. ممنون از لطفت. لباسای نی نی عسلو من از خیابون بهار گرفتم البته چون ساکن تهران نیستیم من خیلی با عجله و دو روزه همه وسایلشو گرفتم. کلا برای اونایی که بچه اولشونه خیلی جای جذابیه و آدم از دیدن لباسای کوچولوی نی نی ها کلی ذوق می کنه. شما هم خیلی مواظب خودت و همبازی نی نی عسل ما باش.

یه کوچولو دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:55 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

bashe babaei..behar hal man montazeream

الناز دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ب.ظ

سلام ...
چه حس خوبی بود ...
تبریک میگم ...
پدر یه مرد بودن سخت تر از پدر یه دختر بودنها ...
بازم مثل همیشه نمی دونم چی بگم ...

راستی منتظر جواب مامان خانومی هستم ...
راستی منم به خاله گی می پذیرید ؟؟؟؟

خوب باشید ...

خوب خوبه ، چون گلک ما خاله نداره اینجوری یه خاله مهربون هم نصیبش شد. در مورد پدر یه مرد بودن که یه جوری ادبش کنم که نگو...:)) مامانی هم بنده خدا پسوورد منو نداره که بیاد جواب بده مگر اینکه کنارش باشم... در اولین فرصت چشم.

امیر کاشانی دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:10 ب.ظ http://nargeslove.blogsky.com

سلام

امیدوارم که خدا شما و خانواده و پسر کوچولویی که قراره به جمعتون بپیونده رو حفظ کنه.

من براتون دعوتنامه برای عضویت در وبلاگ همسران رو فرستادم. شما بعد از اینکه عضو شدید میتونید در وبلاگ همسران هم مطلب بنویسید. البته از شما درخواست میشود که مطالبتان کوتاه و جهت معرفی وبلاگتان و یا جهت مطلع کردن دیگران از بروز رسانی وبلاگتان باشد.

لینک شما را هم تا چند دقیقه دیگر به لیست اضافه میکنم.

موفق باشید

-امیر

از لطف شما ممنونم، من هم لینک وبلاگ شما رو اضافه می کنم تا بقیه زوجها هم به شما ملحق بشن... امیدورام که شما و خانواده تون هم همیشه سلامت و شاد باشن.

مریم دوشنبه 26 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:18 ب.ظ

وایی خدایا!
خیلی تبریک می گم مامانی !
به شما هم همینطور بابایی حتما خیلی خوشحال شدین . چقدر ناز ! خوش به حال گلک. ولی یه چیزی می گم این اسم گلک که به پسر نمی خوره که !
آرزوی روزهای خوشی براتون دارم و به مامانی تبریک می گم که همچین همسری داره ! آخه بعضیا بچه که میاد بعضی چیزا یادشون می ره ;)
بازم خیلی تبریک . یه پسر اردیبهشتی !چی از این بهتر ؟ خدا رو شکر

حالا به فکر هستیم که یه اسم جدید تا قبل از دنیا اومدنش پیدا کنیم.... ممنونم از این همه محبتتون.

سمیه و علی سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:51 ق.ظ http://kolbeyema.blogsky.com/

واییییییییییییییی خدای من چقدر خوشحال شدم البته سانا امروز عصر تلفنی این خبرو داد ولی اینقدر خوشحال بودم که خواستم بیام اینجا و کل ماجرا رو بخونم که دیدم سانا هیچ چیزو از قلم ننداخته بود
دیدین حدسم درست بود یه پسره نازو تپلی
امیدوارم هر جه زودتر بیادو عکساشو ببینیم ولی خدس میزنم مثل ایلین نازو شیطونه
دوستون داریم
بی صبرانه منتظره این شیطون کوچولو هستیم

شما خیلی خیلی به ما لطف دارین... انشالا که یه روز من خودم بشینم برای گلک شما مطلب بنویسم... حسابی سلام منو به علی آقا برسونید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد