۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

الهه

هر روز یکی از دوستای گلک،‌ مارو شرمنده می کنه،‌ این دفعه هم الهه دوستی که از خیلی وقته با وبلاگ ما همراه بوده به ما لطف داشتن... ایشون یه قالب به عنوان هدیه مشخص شدن جنسیت گلک تهیه کردن که مامانی غش کرد وقتی دیدش.... از طرفی من خودم این قالب بهار رو خیلی دوست دارم چون خیلی رنگهای شادی داره... بهرحال اینقدر مامانی از اون قالب خوشش اومد که تصمیم گرفتیم یه خورده خلاقیت به خرج بدیم... از این به بعد ما برای عکسهای گلک بعد از تولدش از قالب زیبایی که الهه خانم برای ما درست کردن استفاده می کنیم. برای شروع ،‌ تا وقتی که گلک دنیا بیاد هرچی که براش می خریم یا خریدیم رو عکسش رو میذاریم تو اون قالب. باز هم از الهه خانم کمال تشکر رو دارم. امیدوارم که همیشه دلشون شاد باشه.راستی،‌از به نظر شما تا وقتی که گلک می خواد دنیا بیاد،‌ چه اسمی براش انتخاب کنیم؟؟؟؟
قالب وبلاگ عکسهای گلک
وبلاگ الهه عزیز

نظرات 20 + ارسال نظر
گلی سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 10:54 ق.ظ http://yekgolenaz.blogfa.com/

فراز
آرتا = مقدس
آراد
آریا
فرزین=وزیر
فرحان = شاد
و .... ادامه اش را خواهم گفت.

وااااااااااای ، چه اسمهای قشنگی... ادامه اش چی شد؟؟؟؟

روشنک سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 04:35 ب.ظ http://zeitoun.blogfa.com

سلام
به صاحب این احساسات زیبا تبریک میگم ....

سلام.... ممنونم که به جمع کوچیک ما سر زدید ... شما لطف دارید.

سام علامه سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:53 ب.ظ http://allamehonline.blogsky.com

سلام بروی ماه بابایی و مامانی خوب ......الهی که من برای گلک بمیرم که حالا باید براش اسم بگذاریم....من یک پیشنهاد دارم ... اسم (((((سام )) اسم خوبیه .... نه اینکه اسم منه... نه .....چون هم ایرانی اصیله و دور از عرب زده گی ...و هم اینکه تو خارج از ایران با اون به مشکل بر نمیخوره....هیچوقتم اسمش تو لیست تروریستها نمیره....مادر و پدر من آینده نگر بودند ...چون ناخواسته اسمی را برای گذاشتند که همیشه برایم در دیار غربت کار ساز بوده .....راستی پنجره ام تازه شده ....بفریایید در خدمتیم....

سام عزیز... سلام.... اتفاقا من نمی دونم چرا مامانی اینقدر از اسم سام خوشش اومده ... گاهی اوقات می گرده اسمهایی رو که به سام مرتبط می شن رو پیدا می کنه... حالا از کتاب اسم یا از اینترنت.... مثل برسام... یعنی آتش بزرگ... حالا ببینیم خدا چی می خواد.

امیر کاشانی سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:29 ب.ظ http://nargeslove.blogsky.com

سلام

اول از همه ممنون که به وبلاگ گروهی همسران پیوستید. لایحه کوچولو که تو خونه ما رد شد و نرگس خانم فرمودند سال ۲۰۱۰ دوباره مراجعه کنم. البته الان هم شرایط جوریه که فکر کنم بهتره کمی صبر کنیم. برای ما هم دعا کنید که مشکلاتمون کمی کمتر بشه تا ما هم مثل شما از سونوگرافی و اینجور چیزها بنویسیم. خلاصه که :

روز شما بدنیا آمدن فرزند نرگس و امیر : ۲ سال و ۹ ماه و ۹ روز

موفق باشید

-امیر

:)) وای امیر آقا... کلی خندیدم از لفظ لایحه کوچولو.... خوب به هرحال هر مملکتی قوانین خاص خودش رو داره... هر خونه ای هم مملکت یک پادشاهی به اسم خانم خونه است... فعلا همینجوری لایحه خودتون رو تمیز و منظم یه جایی نگه دارید که بعدا دوباره بفرستیدش به کابینه شاید اعضا بهش رای مثبت بدن...:)) انشالا که شما هم همیشه شاد و سرحال باشید... از نوشته تون که مشخصه آدم اهل دلی هستید... برای شما و همسر گرامی تون آرزوی موفقیت می کنم. در ضمن ممنونم که منو به جمع پر محبت وبلاگ همسران پذیرفتید.

سانا هستم سه‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 08:55 ب.ظ http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام بابایی

سلام شما و گلک و به

بابا رسوندم ....سلام رسوندن

بابایی اگه اشکالی نداره یک

چند چیزی بهتون می گم خواستین

اجرا کنین ...چیزهایی که

خودم دیدم عملی شده می گم

برای زیا د شدن موی سر بچتون

در دوران بار داری به

مامانی گلک بگین که شنبلیله

(خام )ان را میل کنن.. ساقه شنبلیله

دارای هورمونی هست که شبیه به ترشحی است

که به موها ریخته می شود..

رنگ پوست گلک :اگر می خواهین سفید پوست بشه

در دوران بارداری روغن زیتون و روغن ماهی

و کره و خیار و کاهو و کاسنی و کنگر و

هویج و شیر خشت و ترنجبین و گزانگبین و

زرشک و شکر تیعار و عناب (وای چه قدر ..)

از هر کدوم دوست دارن استفاده کنن...

اگر دوست دارین رنگ چشماش ابی بشه (البته


ما منکر ژن نیستیم اما خوراک خیلی تاثیر دارد!!)

و من اینو از همه بیشتر قبول دارم که اگر بخواهیم

چشم نیی نی مون درشت بشه و یا ابی شه از تخم مرغ دو زرده

استفاده کنیم ...(ای جان چی میشه!!!!!!)

حالا حتما فکر می کنین من چه قدر سنم بالاست


که از اینا می گم

مثل پیر زنها

نه بابا من همش 18 سالمه !!!!!!

دیگه شعر نمی نویسم همی کافی است

کاری باری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نه مثل اینکه کاری ندارین

خدا حافظتون

سلام ما هم به گل پسر برسونین

وای ی ی ی نیومده دخترا گیرشن!!!!!!




البته من پیغام شما رو به مامانی می رسونم... یعنی خودشون می خونن و بهتون جواب هم می دن... ولی الان داشتم فکر می کردم که ای کاش یه دستور غذایی هم برای بابای گلک می نوشتید... اخه من هم دل دارم .... این همه رو بدم مامانی تنها تنها بخوره... خوب پس من چی؟

سانا هستم چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:12 ب.ظ http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام مامی....

اومدم حاضریم و بزنم و برم...

سانا خانوم :حاضرررررررررر

از گلک چه خبر ؟؟؟؟

از وقتی که مشخص شده گلک پسره

فکر کنم 90%commenها رو دخترا

به خودشون اختصاص دادن (((چشمک)))

راستی..من یک پیشنهاد دارم....

شما و بابایی بشینید باهم چند تا اسم

زیبا و باحال و توپ پیدا کنین بعد

از بازدیدکنندگان بخواهید که بگن

کدوم اسم بهتره....اخه این جوری که

ما بگیم و شما انتخاب کنین فکر کنم

به نتیجه ای نرسین...خودتون اسم گلک رو

انتخاب کنین ما می گیم کدوم بهتره...بعد

درصدبگیرین و بهترین رو انتخاب کنین....

البته این فقط یک پیشنهاد بود هااااااا..

سلام به همه برسونین ..ما هم جشن (ووول زنون بود؟؟؟)

دعوت کنین ...منتظر دعوتتون می مونیم ....

مهمونی زورکی نباشه هاااااااااااا!!!!!!!1


راستی بابایی شما هم می تونین پا به

پای مامانی بخورین (اما اضافه وزن ممنوع..)


گفته بودین دل دارین پس می گم مواظب دل

خجستتون باشین!!!!!

خدا حافظ مامی و بابایی و گلک باشه


سلام سانا خانم.... حالتون خوبه.... پیشنهادتون خوب هست... ما هم به این مطلب فکر کردیم... اما دوست داریم بدونیم قبل از اینکه ما یه سری اسم رو بگیم و اینطوری یه قالبی به ذهن خوانندگان وبلاگ بدیم،‌ اونها به چه اسمهایی علاقه دارن... اینطوری دامنه اطلاعات خودمون حداقل بیشتر می شه...در مورد اضافه وزن هم که خوب ... یه کم دیر گفتین...:)) ممنونم که برای گلک پیغام گذاشتید... نشد شب یلدا رو بهتون تبریک بگم... همیشه موفق باشید.

گلی چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:16 ب.ظ http://yekgolenaz.blogfa.com/

شایان
سپهر
سهند
پاشا = سلطان در تزکی
یاشار = جاوید در ترکی
سهیل
شنتیا = از اسمهای حضرت علی به فتح ش
اشکان
فربد
فرشید
کاوه
کیان
مانی
ارژنگ
آخه اگه اسم مامان باباشو بدونم بهتر می تونم پیشنهاد بدم!
توی فامیل اسم خیلی ها رو من پیشنهاد داده ام!

اسم های خیلی قشنگی رو نوشته بودید... فکر نکنم که بتونید با اسمهای مامان و باباش چیزی بدست بیارید.... شاید هم بیارید ... نمی دونم... مامانی اسمش سمیه است و بابایی اسمش علیرضا. خوب بفرماید.:)

نهال متقی چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 02:28 ب.ظ

سلام. امروز ۴ شنبه است و من سرم خیلی درد می کنه! از دست عناصر ناخالص مرکز و ....................... بگذریم چون همشو براتون تعریف کردم . و اما اسامی پیشنهادی من برای آقای گلک ناز:
آوید
آرتیما
مسیحا
آریو برزین
بقیه شو بعدا میگم

ای خدا.... تا جای قشنگش می رسه همه میگن بعدا میگم... خوب حالا ادامه میدادید خانم... عناصر ناخالص رو هم به وقتش خالص می کنیم.:))

الهه چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:14 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام
اول بگم خواهش می کنم.من که کاری نکردم که این همه تقدیر و تشکر می کنید.این لطف شما رو می رسونه
فکر خوبی کردید.راستش من خودم هم فکر می کردم که این قالب که براتون فرستادم شاید نخونه با نوشته هاتون.چون بابای گلک می نویسه پس نتیجه می گیریم که قالب نی نی ها برای این وبلاگ مناسب نبود.به هر حال فکر جالبی کردید.می تونید فقط عکس های گلک و بذارید تو وبلاگ جدیدتون ولی تو این وبلاگ همراه با عکس گلک متن هم بذراید.
اسم هم فکر کنم تو همون سایت اسم ها بگردید اسم های زیبا خیلی داره...از تو اون می تونید پیدا کنید.
امیدوارم موفق بشید که اسم باب میلتون برای گلک پیدا کنید.
شاد باشید

شما خیلی زحمت کشیدید که این همه برای گلک ما وقت گذاشتید... همیشه من و مامانی به یاد محبت های شما هستیم. اگه میشه اسمهایی رو که خودتون برای آقا پسرها دوست دارید رو هم بگید... مارو خوشحال می کنید.

محسن چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 05:34 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

یک- در مورد اسم باید کمی تحقیق کرد.پس دست به کار میشیم.البته به نظرم بهتره شما بابایی و مامانی اسمهایی که دوست دارین رو بزارین بعد نظر بقیه رو بدونین.دو-در مورد جدا کردن وبلاگ عکسها به نظرم خیلی بهتره که همه چی متمرکز و یه جا باشه.البته من کوچیکتر از اونم که نظری بدمها:)) اما خوب این نظر من بید!!قوربون شما و نی نی تان!!

سلام.
۱- ممنونم که مارو فراموش نکردی و همیشه به وبلاگ گلک لطف داری... اما من میخوام بدونم چه اسمهایی رو خودت دوست داری...
۲- این رو که گفتی درسته ولی چون همیشه حرف اول و آخر رو تو خونه خودمون من میزنم بنابراین می گم که اجازه می دم نظر مامانی اجرا بشه... :))

نهال چهارشنبه 28 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 06:07 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

سلامممم
تبیرک میگم گل پسرتونو ....مبارک باشه ...امیدوارم سالم و خوشگل هم باشه ..... اسمش چی شد؟؟ فقط مونده یه اسم ایرانی و اصیل ....

سلام... ممنونم ... شما خوبید... شب یلدا تون مبارک.... به نظر شما چه اسمهای پسرونه ای قشنگه .... برامون بنویسید.

مادر پسر مرداد پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 12:48 ق.ظ http://pesaremordad.blogsky.com/

سلام.
بهتون تبریک میگم.
بابت همه چی.

سلام.... چه وبلاگ خوشگلی دارید شما... من حتما لینکش می کنم به وبلاگ گلک... خیلی بامزه است عکسهاش.... شب یلدا تون هم مبارک باشه.

دوست پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 09:55 ق.ظ http://www.khateratezendegieman.com

سلام مامانی و بابایی
احساسات خیلی قشنگی دارین بهتون تبریک می گم. انشاءالله همیشه خوش و خرم باشید و صاحب یک آقا پسر سالم. من روهم به جمع دوستانتون اضافه کنیم. متشکرم

شما لطف دارید.... خوشحالم که وبلاگ گلک یه دوست خوب دیگه پیدا کرده ... لینکی که دادید باز نمی شه ... اگه امکان داره یه بار دیگه حتما لینک بدید... خوشحال میشم به لیست دوستای وبلاگ گلک اضافه تون کنم.

مریم پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:06 ب.ظ

خوب من این چندتا اسمو خیلی دوست دارم :
علی
انوش
عارف
مانی
پارسا
البرز
سهند
سام
سامان
مسیحا
آبتین
...
عجالتا اینا رو داشته باشین تا باز هم براتون بگم

خیلی قشنگن... ممنونم ... بیشتر و بیشتر میخوایم:))

سام علامه پنج‌شنبه 29 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 07:57 ب.ظ http://allamehonline.blogsky.com

برای یلدا نوشتم ......برای تو ...مامانی و گلگ ( سام ) هم فالی می گیرم از سر عشق .....برایم فالی بگیرید از سر لطف .....

عزیز دل .... حتما ... برات می نویسم که چی در اومد... دیر شده... ولی وقت هست.

مسعود جمعه 30 آذر‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ق.ظ http://masoud-eshghe-afsanei.blogsky.com/

سلام
وایییییییییییییییییییییییییییییی
نمیدونید چقدر خوشحالم که گلک جون پسره. امیدوارم آقا گلک سالم باشه .
به مامانی سلام برسونید.

مسعود عزیز... ممنونم که اینقدر لطف داری... انشالا که شما و خانواده محترمت هم سلامت باشید... راستی وبلاگت خیلی باهاله... میخونمش.

روزانه های ما شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:48 ق.ظ http://yekgolenaz.blogfa.com/

پس بگو چرا همه اش می خواد اسم پسرش سام داشته باشه!!
سایت ثبت احوال یه سر بزنید!
سهیل هم قشنگه ها!
من اسم عربی به ندرت پیشنهاد می کنم!

ممنونم... اسم عربی خوشم نمی یاد... دلم می خواد بدونم چه اسمهایی رو شما برای پسرها دوست دارید... حتما برام بنویسید... اگه جواب نظر در مورد پست بیست و یک رو ندادم به خاطر اینکه که پست بعدی خودم رو به این موضوع اختصاص دادم.

سام علامه شنبه 1 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:31 ب.ظ http://allamehonline.blogsky.com

برایتان فال گرفتم ...خوب آمد .....برای سام هم گرفتم (( گلک)) از نظر من اسمش سام است ..... دیگه اینجوریه ....بالاخره ماهم حقی داریم واسه خودمون ...احتمال داره برای عید بیام ایران ....می خواهم حتما؛ ببینمتون ..البته قرار آلبالو پلو هنوز سر جایش هست دیگه ؟!

عالیههههههههههههههه.... خوبه ... انشالا که می بینیمت... فالت رو تو وبلاگت می نویسم.

کاظم یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:21 ق.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

از بس که این وبلاگ دوست داشتنی
و بابایی گلک روش زحمت می کشه
همه دوسش دارن
خوش به حال گلک ما

شما لطف دارید... خوش به حال گلک که این همه دوستای خوب و مهربون داره که براش وقت می ذارن.

بهارین یکشنبه 2 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:50 ق.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام بابای گلک
من هم که فعلا تا اطلاع ثانوی نیستم
در واقع بعد از امتحاناتم بر می گردم
از ۱۸ دی امتحان دارم تا ۴ بهمن...یه جورایی احساس بدبختی می کنم(گریههههههههههههه)...خدا کنه راحت بتونم پاس کنم درسام و...
به گلک بگید من و دعا کنه!!!!دعای کوچولوها زود می گیره...

همیشه موفق باشید

سلام.... داستانهات که خیلی خیلی قشنگ بودن... امیدوارم که امتحاناتت هم خوب به پایان برسن... من و مامانی و گلک که منتظر خبر نتایج خوب امتحاناتت هستیم... باز هم به ما سر بزن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد