۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

مامانی های امساله

سلام به همگی و عیدتون هم مبارک... امیدوارم حسابی بهتون خوش گذشته باشه... به من ومامانی که خیلی خوش گذشت... همش رفتیم مهمونی و من هم حسابی تو خونه و مهمونی و هرجایی که بود شده بودم خوش خواب ... گلک هم براتون سلام داره ... دیگه کاملا از تکونهای گلک می فهمیم کی خوابه کی بیدار... گاه گداری که خوابه من دستمو میذارم رو دل مامانی اینقدر صداش می کنم که شروع کنه به تکون خوردن... آی حال میده بیدارش می کنم ... اگه دنیا بیاد که نمی ذارم بخوابه... هی بیدارش می کنم ،‌ هی زیر گلوشو میخورم... راستی، امسال مامانی ها دارن خیلی زیاد می شن... دوستای وبلاگ گلک مثل سمیه و علی هم دارن نی نی دار میشن... من که خیلی خوشحال شدم.... اینقدر مامانی عسلک قشنگ نوشته که اصلا نمی شه ازش گذشت... حتما به وبلاگ سمیه وعلی سر بزنید و توپ حال کنید... خیلی ناز نوشتن... براشون آرزوی سلامتی می کنم و امیدوارم که همیشه دلشون شاد باشه... درضمن سانا هم خاله شده... خودش میگه جیغ بنفش کشیده اساسی... خوب خاله شدن از مامان شدن خیلی شیرین تره دیگه ... اسم نی نی فعلا تو وبلاگ سانا گلک ۲ هستش... برای مامانی گلک ۲ هم آرزوی سلامتی می کنم ... مامانی هم خیلی خوشحال شده که دو تا مامانی جدید قبل از آخر سال به مامانی ها اضافه شدن... مامانی های امسال دارن زیاد میشن ها...
هر یه نی نی یه فرصت زندگی ... یه فرصت لبخند ... یه فرصت شادی به این دنیا میاره... دنیای ما هر چقدر هم که بد و زشت باشه... وقتی نی نی ها به این دنیا پا میذارن... پاکی،‌عشق ،‌محبت و دوستی رو با خودشون میارن... دلها رو پر می کنن از امید به فردا ... از گرمای عاشقی مامانی ها و بابایی ها... من به همه مامانی های امساله تبریک می گم و امیدوارم که همیشه سلامت باشن... همتون گل هستید...
وبلاگ سمیه و علی
وبلاگ سانا

نظرات 13 + ارسال نظر
سمیه و علی یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:58 ق.ظ http://kolbeyema.blogsky.com/

مامانی و ابایی عزیز سلام
گلک جون به شما هم سلام خوفی عزیز؟
ممنون از اینکه از نی نی ما هم نوشته بودین
راستی سانا جون خاله عسلک ماست
و اون موقع که ما هنوز در شک خبر حضور این نی نی تو زندگیمون بودیمو هنوز براش اسمی انتخاب نکرده بودیم سانا جون اسمشو گلک شماره ۲ گذاشته بود
تا اینکه ما به حال طبیعی بر گشتیم و این اسمو یعنی عسلک براش انتخاب کردیم
حالا شما بگین نی نی ما دخمره یا پسمر؟
حدس من که در مورد نی نی شما درست از آب در اومد
یه پسمره نازو تپل
امیدوارم پسمری سالم و همیشه شاد باشه
اگه شد بیدارش کنین و سلام عسک رو بهش برسونین
شادددددد شاددددددددددد باشین
بای

وااااااااااای خدا چه با مزه... من فکر می کردم که دو تا مامانی هست... خوب حالا فهمیدم که یه مامانی هستش... خوب ایشالا خدا زیادش کنه... :)) پس گلک شماره ۲ ،‌ عسلک شد،‌خوب خیلی خیلی تبریک می گم و امیدوارم که همیشه شاد باشید... بهرحال این پست مال مامانی های امساله است.

مستانه یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:53 ب.ظ http://shahzadesharghi.blogfa.com

سلام
مبارک باشه نی نی دار شدنتون
کی دنیا می آد؟
زندگی با نی نی خیلی شیرین تره؟
ما که نی نی نداریم باید از تجربیاتتون استفاده کنیم
من عاشق یه دخمل خوشمل مامانیم
به من هم سر بزنید خوشحال می شم

سلام... گلک ما که یه آقا پسر مودبه سال دیگه اردیبهشت ماه دنیا می یاد ... خیلی حال میده که نی نی داشته باشی... ما هم دخمل دوست داشتیم ولی خدا به ما پسر داد... چه فرقی می کنه... به هرحال می تونم بخورمش دیگه...:)) من هم به شما لینک دادم.

مستانه یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 ب.ظ http://shahzadesharghi.blogfa.com

راستی
من لینکیدمتون

کاظم یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:44 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
عید بر شما مبارک
عید بعدی ایشا الله با گلگ
حالا وایسا به دنیا بیاد
می گم یک بلایی به سرت بیاره ( بابایی عزیز) که التماس کنی گلگ بخوابه
وایسا
الکی نیست که
گلک ما رو هر کی اذیت کنه به بی خوابی و کم خوابی و خستگی و .... دچار می شه
از من به شما نصیحت
گلک جون رو اذیت کنید پشیمون می شید

سلام... عید شما هم مبارک ... گلک من اینقدر باشخصیته که مطمئنا خیلی باکلاس صبح ساعت هشت از خواب بیدار میشه و غذا میل می کنه و تا ظهر بازی می کنه ظهری میگیره می خوابه و بعدش هم که تا اومدن بابایی حسابی وول می زنه بابایی که بیاد خونه اونوقت باهاش بازی می کنه و سر ساعت نه هم می خوابه تا هشت صبح فردا... خوب بچه باکلاسه دیگه...:)) تا دلت بسوزه

مرجان یکشنبه 9 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:48 ب.ظ http://khodayemarjan1361.blogfa.com/

سلام بابایی و مامانی
حالتون چطوره.الان میرم و اون وبلاگهایی رو که گفتی میخونم.وای که شما بابایی مامانیا چی بانمک حرف میزنین.خوب حق دارین ندید پدید هستین البته در این ندید پدیدی به پای من نمی رسین.من بیشتر.....
راستی
گرچه گذشته
اما
عیدتون مبارک

:)) خوب از ندید بدید بودنه که این همه داریم ذوق مرگ میشیم دیگه ... ممنون که به ما سر زدی... باز هم من و مامانی و گلک منتظرتیم. راستی ... عید شما هم مبارک.

حمید دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 01:26 ق.ظ http://http://golbargekhansar.blogfa.com/

سلام انشالله قدمش مبارک باشد بجه خیلی شیریناست منم دومیش یک ماه بدنیا امده وبه خانه امان شور وصفای دیگر داده .
انشالله به سلامتی و خوشی ........................
در ضمن وب جالبی داری موفق باشی .خدانگهدار

سلام... وااااااااااااااااااای ... سلام... از الان شدیم سه تا بابایی... ممنونم که برای گلک ما پیغام گذاشتید... خیلی خیلی بهتون تبریک می گم.... سلامت باشید. وبلاگتون بالا نیومد براتون پیغام بذارم... نمی دونم چرا...فکر کنم آدرسش اشتباه هست.

نهال دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:40 ق.ظ http://Fazmetr.blogsky.com

سلام
آخی چه سال خوبیه !
این همه مامان ما هم تو خانواده دوسه نفری رو داریم ...امیدوارم نینی ها همه به خوبی و خوشی بیرون بیان !

سلام... سلام گلک ما رو به تمامی نی نی های امساله خانواده تون برسونید... امیدوارم که همشون سلامت باشن.... توپ توپه امسال.... از طرف من هم به بابایی هاشون تبریک بگین.

سایه دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:46 ق.ظ http://sayehsepidar.blogfa.com

سلام
خوبین ؟
وب لاگتون خیلی قشنگه ؟ انشالله گلکتون زودتر به دنیا می یاد و خوشبختیتون رو دو برابر می کنه
راستی نمی خواین برای گلکتون اسم پیدا کنید .
ما هم می توئنیم کمکتون کنیم ها

سلام... شما خوبین... ممنون،‌ وبلاگ ما به قشنگی عکس وبلاگ شما نیست.... خیلی نازه... من از همه خواستم اسمی رو خودشون دوست دارن رو یه نی نی پسر بذارن بگن... شما هم بگین خوشحال می شیم.

اسممو نمیگم دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:00 ب.ظ

آخه بابای گلک دست ما روهم بگیر دیگه............
اگه گفتی من کی ام؟؟؟؟؟

در زندگی من یه نفر بود که همیشه منتظر بود تا دستشو بگیرم... البته واضح و مبرهن است که اگه من دستشو بگیرم، آی می ندازمش تو چاه... آی میندازمش تو چاه... هنوز اون قضیه مسیر دانشگاه که دو نفری یه کیف پول پیدا کردیم رو یادم نمی ره... حالا اگه اشتباه فکر کردم ، خوب دیگه اونی که فکر می کردم نبودید... تقصیر خودتونه که اون نیستید..:))

نوشی دوشنبه 10 دی‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ب.ظ http://nuchi.blogsky.com

من خودم عاشق نی نی ام.به همه مامانای امسال تبریک می گم و ایشالا نی نی های همه به سلامتی به دنیا بیان و خونه پدر مادرشونو پر از شادی کنند

سلام... خیلی خوشحالم که وبلاگ گلک یه دوست جدید پیدا کرده... امیدورام که شما هم در سال جدید موفق و سلامت باشید... باز هم به ما سر بزنید خوشحال می شیم.

بابانوئل سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ب.ظ http://www.star0.blogfa.com

سلام سلام دوست من

خوبی


اپت قشنگ بود


..........................


یه فاجحه بی رحم برای سارا 17 ساله




من اپم بیاااااااااااااااااااااااااااااااااا




اپ پ پ پ پ پ پ پ پ پ کرررررررردم



اومدی ها


منتظرتم



موفق باشی



بابا نو ئل



بابای

خیلی غمناک بود.

نوشی سه‌شنبه 11 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:56 ب.ظ http://nuchi.blogsky.com

سلام بابایی
ممنون که سر زدید.منم خیل خوشحالم که قراره یه فرشته کوچولو بیاد تو جمع ما ها.
مثه شما روز شماری می کنم که این گلک خان تپل مپل سریعتر بیاد
با اجازه من لینکتونو می ذارم که از نزدیک شاهد رشد و اومدن این پسر خوشگل باشم

ممنونم،‌ من هم لینک شما رو تو وبلاگ گلک میذارم که همه دوستاش با شما و نوشته هاتون آشنا بشن... باز هم به ما سر بزنید... موفق باشید.

کاظم چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:07 ق.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

تو اینکه گلک با شخصیت شکی نیست
این و همه می دونن
تازه خیلی هم دوست داشتنی

:)) خیلی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد