۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

ببار ای برف

بریم برف بازی؟؟؟

 امروز یه روز برفی توپه که امیدوارم حسابی بهتون خوش بگذره، صبح بیدار شدم دیدم عجب سفید کرده همه جارو ... گفتم الان اگه گلک بود، منتظر بود که رادیو اعلام کنه که مدارس تعطیله، آخه خودم اینجوری بودم... اگه تعطیل نمی شد اینقدر غر می زدم که نگو... میگن هرچه پدر کردو پسر کرد... راستی ،‌ تا بحال براتون پیش اومده که نشسته باشید تو ماشین توی یه روز برفی و ببینید یه بنده خدایی خیس خالی کنار خیابون ساعت هفت صبح وایستاده تا یکی دلش رحم بیاد و سوارش کنه... بعدش خوب شما هم میزنید کنار که سوار بشه، ولی تا میاد در رو باز کنه،‌ شما پاتون رو،‌ روی گاز میذارید و میرید و کلی تو دلتون بهش میخندید... خیلی بامزه است نه... من توی این موقعیت بودم ... البته من توی ماشین نبودما... من همون آقایی بودم که پیاده بود... خوب اینم یه جورشه دیگه.

نظرات 16 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:26 ق.ظ http://www.golpesaram.blogfa.com

سلام.امیدوارم شما٬ مامانی گلک و خود گلک خوب خوب باشید. راستی چرا روز شمار نمیذارید که ما بدونیم گلک عزیز کی به دنیا میاد؟

سلام... نظرتون راجع به روز شمار خیلی عالی بود... حتما این موضوع رو تو این هفته انجام می دم... ممنون که به ما سرزدید. راهنمای تقویت توان مغزی کودکان هم عالی بود.

تبلیغ ها چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:47 ق.ظ http://www.tablighs.com

با سلام
وبلاگ شما توسط تیم مدیریت سایت** تبلیغ ها** بازدید شد
به شما تبریک میگوییم و برای شما یک هدیه به خاطر وبلاگ خوبتان داریم
شما میتوانید وبلاگ خودتان را به صورت ریگان در سایت ** تبلیغ ها** دات کام تبلیغ کنید
****فقط کافی است که لینک سایت ما را در وبلاگ خود قرار دهید
راهنمای آگهی:
1-روی گزینه ثبت نام کلیک کرده
2-فیلد های خالی را پر کنید
3-به قسمت ورود اعضا رفته
4-بر روی آگهی جدیدی کلیک کرده و آگهی خود را بگذارید
توجه*** توجه
www.tablighS.com
******فقط کافی است که لینک سایت ما را در وبلاگ خود قرار دهید

مسعود چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 11:11 ق.ظ http://masoud-eshghe-afsanei.blogsky.com/

سلام بابایی
گلک و مامانی حالشون خوبه؟
خوش بحالتون ما که تو بیرجند امسال و سالهایی که تو این جا بودیم (۳ سالی میشه) برف ندیدیم.
مواظب باشید سرما نخورید.
راستی عکس سارا کوچولو (دختر عموم) رو دیدم . انقدر ناززززززززززززززززززززز بود.
کی باشه عکس آقا گلک رو ببینیم؟!

سلام... خوبی مسعود عزیز... خب عکسشو برام ایمیل می کردی بذارمش تو آلبوم وبلاگ گلک... خدا نگهش داره... خوش میگذره تو بیرجند.؟

اسممو نمیگم چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:12 ب.ظ

ها ها ها .................. ایکاش من توی اون ماشینا بودم

من احتمال می دم که خود تو بودی... حالا به وقتش من هم تلافی می کنم.:))

نوشی چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 03:41 ب.ظ

وای چه بی انصاف!!!!
دلم شکست

همینه دیگه..:))

سام علامه چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:08 ب.ظ http://allamehonline.blogsky.com

بقول شاملو :

برف نو .....
برف نو .....
سلام ....سلام
بنشین خوش نشسته ای بر بام
پاکی آورده ایی ای امید سپید
همه آلودگی ست این ایام

وقتی ۷ سالم بود با دیدن اولین برف پدرم برایم خواند .... خندیدم ....اما امروز خون گریه می کنم ....

سلام سام عزیز.... خیلی وقت بود که ازت خبری نبود... حتی مامانی گفت دیگه سام برای گلک ما نمی نویسه... خوبی... خوشی... چه خبرا... روزگار به کامه؟ همیشه شادباشی.

آرشام چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:38 ب.ظ http://daneshmandeemrooz.blogsky.com/

سلام من بهتون لینک دادم. خوشحال میشم شما هم به من لینک بدهید......
اگه گفتی ما کی هستیم؟؟؟؟؟

سلام... خیلی ممنون... خانواده سرکار خانم مهندس متقی همیشه به ما لطف دارن.:))... من هم بهتون لینک دادم. وبلاگ خوبی درست کردید.

دنیا چهارشنبه 12 دی‌ماه سال 1386 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام به مامانی وبابایی باحال گلک
امیدوارم حالتون خوب باشه. من تازه با وبلاگتون آشنا شدم.
آرزو میکنم همیشه بوی خوش عشق تو زندگیتون جاری باشه.

سلام... ممنونم، امیدوارم که شما و خانواده محترم شما هم همیشه سلامت باشند. باز هم به ما سر بزنید.

سایه پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:51 ق.ظ http://sayehsepidar.blogfa.com

سلام
می دونید اسم شخصیت یه بچه رو شکل می ده .
من خودم همیشه ۳ تا اسم پسر رو خیلی دو ست داشتم
طه)طاها( ، یاسین ، ایلیا ، آرشام

فکر کنم یاسین برای پسر شما بهترین باشه
خداحافظ

سلام... من هم به صحبت شما اعتقاد دارم... اسم شخصیت بچه ها رو شکل میده... از راهنمایی تون هم ممنون اسمهای قشنگی رو گفتید... باز هم اگه اسمی به ذهنتون رسید به ما بگید... خوشحالمون می کنید.

مستانه پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 12:07 ب.ظ http://shahzadesharghi.blogfa.com

سلام به خونواده گلک!
ببینم واسه گلکتون پس کی اسم انتخاب می کنید؟
می بینید چه برف قشنگیه
اگه تونستید مامان گلک رو حتما ببرید رو برفا قدم بزنه البته اگه سردش نمی شه آخه تو روحیه خیلی تاثیر داره
ولی خیلی هم مواظبش باشید
اون آدم هم خیلی بی انصاف بوده بالاخره اینجور آدما زیاد پیدا می شن

سلام به شما دوست عزیز... هنوز اسم ثابتی برای گلک انتخاب نکردیم... برف هم که توپ داره میاد... مامانی الان موقع امتحاناتشه و حسابی سرش شلوغه ... خودش که خیلی برف بازی رو دوست داره... منم حسابی مواظبش هستم... باز هم به ما سر بزنید خیلی خوشحالمون می کنید.

نهال پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:51 ب.ظ http://Fazmetr.blogsky.com

آخی .... دلم حسابی برای بابایی سوخت ....چقده یه آدم میتونه بی رحم باشه ....
این خاطره گوش سپاردن به رادیو الان برای ما تبدیل به خوندن زیر نویس چند باره ی شبکه خبر تبدیل شد !.... حیف شد که دلهره ی تعطیلی نداشتم این چند روز ....

:)) خوب همینه دیگه... در مورد تعطیلی من هنوز هم که برف میاد دلم می خواد حداقل مدارس تعطیل بشن... خیلی حال میده... کلی بهشون خوش میگذره.

آیدا پنج‌شنبه 13 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:07 ب.ظ http://ayneh68.blogsky.com

سلام ...
الهیی چه انتظار شیرینیه نه ؟ حالا نی نی پسره ؟ ایشالله هر چی که هست سالم و سلامت و خوشبخت باشه ... الهی آمین ...

سلام... گلک ما پسره... ممنون که دعاش کردید.

سحربانو جمعه 14 دی‌ماه سال 1386 ساعت 05:44 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

سلام بابایی
آخی.
از گلک ما چه خبر؟ شیطونی نمی کنه؟
راستی نمی خواین یه اسم خوشگل واسه گلک پیدا کنین؟

سلام... شیطونی های گلک که بیشتر شده... گاه گداری اینقدر لگد به دل مامانی می زنه که نمیذاره نه به درسش برسه نه به خوابش... هنوز هیچ اسمی قطعی نشده... در قعطنامه های بعدی مسلما اعلام می کنیم.:)

کاظم شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 07:09 ق.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
حالا این که چیزی نیست
یه بار من کنار خیابون ایستاده بودم یه عالمه هم برف اومده بود
پسر خیلی محترم و با فرهنگ و شعوری داشت با خودروی پاترول رد می شد
اونجایی که من ایستاده بودم تقریبا ۲۰ سانت برف آبکی سیاه جمع شده بود
اون استاد فرهنگ هم به عمد گرفت سمت راست با سرعت رفت رو برفا و تا صورت من رو برف پوشوند
و به آرزوم رسیدم !!!!!
اینکه یه آدم برفی باشم !
اینقدر حال داد ( دیالوگ اون ماشین سوار بسیار محترم)

سلام... خوب به هرحال اونی که به آرزوش برسه برنده است... :)) اینجوری فکر کنی هیچ وقت دلت نمی گیره.

خاله جون عسلک شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 10:30 ق.ظ

سلام بابایی

سلام مامانی

از گلک ما چه خبر؟؟؟؟؟

شما خیلی به ما لطف دارین)))

هر بار که میایم می بینیم یا با commentمارو شرمنده کردین یا

با مطالبی که اپ کردین!!!!!!!!!


امیدوارم خود عسلک بتونه جواب همه ی

این خوبی ها رو بده البته عسلک و گلک خودشون با هم

حساب هاشونو صاف می کنن)))))))

یل علی

خدا نگهدارتون

مواظب مامای گلک باشین!!!!!1

سلام... خوبی شما خاله جون... خوش می گذره... اختیار دارید... ما هم عسلک رو دوست داریم... همیشه سلامت و خوشحال باشید... ایشالا که اون روزها رو هم ببینیم که گلک و عسلک خودشون با هم صحبت کنن... باز هم به ما سر بزنید.

سام علامه شنبه 15 دی‌ماه سال 1386 ساعت 06:50 ب.ظ http://allamehonline.blogsky.com

سام حالش خوبه ....حال سام شما چطوره
( گلک ) ؟....مشغول گذراندن روزهای تعطیلی .... انتظار آمدن بابایی و شاید آمدن به ایران برای یک مدت کوتاه دو هفته ایی ...به بهانه کار ولی برای رفع دلتنگی .... خودت چطوری رفیق ؟ مامانی چطوره ؟ ...... راستی پنجره ام هم تازه شده است ....به یاد تختی ....بیا بخوان ....

سلام... خوبه که حداقل خوش میگذرونی...منم خوبم... مامانی هم خوبه... برات سلام داره... این نوشته ات برای تختی خیلی قشنگ بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد