۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

معما

:))

جاتون خالی سه شنبه شب من و مامانی از سرکار اومدیم خونه، بعدش هم هر جفتمون تیپ زدیم اساسی، آماده شدیم که برای یه موضوع خیلی خیلی مهم تشریف ببریم بیرون، اگه گفتید که چه موضوعی،‌ البته بگم که تایتلی که من انتخاب کردم هیچ ربطی به این مطلب نداره... من الان که دارم این مطلب رو می نویسم ساعت دقیقا نه و بیست و پنج دقیقه صبح پنج شنبه است. برای چی ساعت رو گفتم ... خب این رو هم میگم. ولی می خواستم قبل از اون یه مطلب دیگه رو هم بگم و اون اینه که امروز هم ما یه موضوع خیلی خیلی مهم داریم... ولی چیزی که مامانی نمی دونه اینه که من چرا دیروز کارواش رو اینقدر طول دادم....

می دونم که دارید فکر می کنید که چرا بابایی اینجوری نوشته ... نه ... این شکلی نشدید

خب حالا ربط جملات بالا رو به هم می گم. جاتون خالی من و مامانی سه شنبه شب باهم رفتیم رستوران اسفندیار، تو خیابون اسفندیار، تا یه جشن دو نفره برای ورود به چهارمین سال ازدواجمون بگیریم. خیلی هم خوش گذشت. یه شب آروم و ساکت که حسابی حال داد. البته  تصمیم گرفتیم که امسال برای هم هیچ هدیه ای نگیریم. ولی به یاد شب عروسیمون که اصلا نتونستیم شام بخوریم ،‌ حسابی زیاده روی کردیم.
این از اولیش... مامانی هرروز تا ساعت ده صبح دسترسی به اینترنت داره... و به من میگه که هر وقت که وبلاگ گلک رو می خوام آپ کنم تاقبل از ساعت ده باشه که بتونه مطالب اون روبخونه... گاهی اوقات میرسم و گاهی اوقات هم نمی رسم سر ساعت این کاررو انجام بدم. ولی امروز از اون روزهایی هست که نباید برسم... چون دلیل دارم.
امروز هم تولد مامانی هست... مادر بزرگ (مامان بابایی) هم براش یه مهمونی خودمونی گرفته تا بریم امشب خونشون و حسابی خوش بگذرونیم. البته این رو مامانی می دونه و مهمون ها هم از قبل دعوت شدند. این همون موضوع خیلی خیلی مهم دیگه بود.
دیشب من به بهونه اینکه می خوام برم کارواش مامانی رو تا خونه رسوندم و بعدش هم خدائیش رفتم کارواش... ولی چون یه مقدار طول کشید مامانی هی به موبایل من زنگ می زد و من جواب نمی دادم... خب رفته بودم میلاد نور براش یه یه ست سواچ بیژو گرفتم توپ... اینقدر نازه که نگو... خودم از سلیقه خودم خوشم اومد...
حالا من دارم یواش یواش تایپ می کنم که ساعت برسه به ده  و من وبلاگ رو آپ کنم تا مامانی نتونه بخونه وگرنه می فهمه که من چی براش هدیه خریدم... من خودم طرح معما رو دوست دارم و تابحال تو حالت هایی بهش هدیه دادم که حسابی غافلگیر بشه... مطمئن هستم که نمی تونه حدسش رو بزنه که چی براش گرفتم... ولی این رو هم می نویسم که بگم میتونست قبل از اینکه بهش هدیه بدم بفهمه... فقط باید زحمت می کشید و به وبلاگ نی نی سر می زد... من به پسرم گفتم ... خب از پسرش می پرسید

نظرات 26 + ارسال نظر
ندا پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:00 ب.ظ http://ghazalism.blogfa.com

سلام تبریک میگم ...برای ما هم دعا کنید ...
ما هم دلمون یه کوچولوی ناناز میخواد خب ....
راستی سیسمونیتون هم خیلی قشنگ بد .. انشالله خوش قدم باشه ...

الهی ... انشالا که نی نی دار بشید و من بیام تو وبلاگش بهتون تبریک بگم... خدا شما رو برای هم نگه داره... اگه شدید به من هم خبر بدیدا.

یک آدم اینجوری! پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:06 ب.ظ

هه!

بی چاره مامانی گلک چقدر نگرانت شده بوده حتما آقای بابایی!

متشکرم از بابت لطفتون به قالب وبلاگم قابل شما رو نداره!

امیر کاشانی پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:16 ب.ظ http://nargeslove.blogsky.com

سلام بابایی

خیلی باهال نوشته بودی. مخصوصا آخرش که گفتی منتظری ساعت ۱۰ بشه و بعد پستش کنی.

میگم بابایی تو هم شنیدی که میگن عشق و عاشقی دیگه وجود نداره؟ منکه هر کی این حرفو بهم بزنه میگم بیاد وبلاگ شما رو بخونه.

در ضمن خوشبحالت که سالروز ازدواجت، تولد همسرت و ولنتاین همه نزدیک به همه. در مورد من که سالروز ازدواج، تولد نرگس، ولنتاین، عید ایرانی، عید مسیحی، و خلاصه همه روزهایی که باید کادو خرید در یکسال با نرمال دیستریبیوشن پخش شدن و من دائم باید کادو بخرم.

راستی منم اولین کادویی قابل توجه که برای نرگس خریدم یک ساعت سواچ بود. حکمت این ساعت سواچ چیه خدا میدونه.

بابایی ممنون که پست گذاشتی تو وبلاگ همسران، من همیشه اونجا رو چک میکنم ببینم کی بروز کرده.

برای همسرت، کوچولوی تو راه و خودت آرزوی بهترینها رو دارم

-امیر

سلام... خوبین شما...
شما خیلی به وبلاگ ما لطف دارین... در مورد سالگرد هایی که گفتی خیلی دلم برات سوخت... هی باید تو راه خرید کادویی باشی... ولی اینطوری خیلی خوبه... خوبه که آدم پولشو برای این چیزا خرج کنه... همیشه با خانومت شاد و سلامت باشی.

چشم غمگین پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:17 ب.ظ http://sad-eye-never-lie.com

هر دوتا مناسبت مبارک باشه! :)
عکس کادوی مامانی رو بزار ببینیم خوب : - "

سلام... ممنونم... اگه شد چشم.

نوشی پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:04 ب.ظ

ای جان
مبارکه بابای مهربون

ممنونم.

مامان پسر مرداد پنج‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:22 ب.ظ http://pesaremordad.blogsky.com/

مبارک باشه.
همیشه سالم و شاد باشید.

سلام ... ممنونم ... به همه مامانی ها توصیه می کنم که وبلاگ پسر مرداد رو ببینن. خیلی آموزنده است.

ونوس ومحمد جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:06 ق.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

من دیوونهء بچه هام.خیلی ماهن.پسر رو به دختر ترجیح میدم ولی سلامت بچه مهمه.امیدوارم زیر سایهء پدرو مادرش خوشبخت و موفق باشه.مواظب گلک باشید.

سلام... ممنونم که برای گلک ما پیغام گذاشتید... انشالا که شما هم سلامت و شاد باشید. باز هم پیش ما بیاین.

سام علامه جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:12 ق.ظ http://allamehonline.blogsky.com

اینقدر آخی گفتم ......نمی دانم باید چی بنویسم از این احساس پاک و نایاب در روزگار آهنی امروز ...... در گوشه ایی می کشند ...در گوشه ایی زندان می کنند ....در گوشه ایی اعدام ....اما تو همچنان پاک و دست نخورده باقی ماندی ......
راستی منم تازه شدم .....بیا بخوان .....ام یک چیز خوشمزه .... یکسال دیگر دست در دست گلک .....در رستوران اسفندیار این لحظه ناب را جشن می گیرید ...... فکرش را کردی با پسرت اگر بری برای مامانی کادوی تولد بخری چه کیفی میده ؟!

سلام... خوبی من به مامانی گفتم که سال دیگه حتما با گلک میریم برای سالگرد... خیلی ذوق کرد... جدا راست گفتی... خیلی حال میده.

ماهی خانوم جمعه 19 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:33 ب.ظ http://mahinameh.blogsky.com

سلام سلامممممممم
خواهر منم الان یه گلک تو دلش داره
البته مهر به دنیا میاد خیلی دیگه مونده!
بسیار شادمان هستیییییم!
شاد باشید و خوش بگذره!

سلام... یه نی نی تازه... واااااااااااااای .... خیلی خیلی از طرف من تبریک بگین... امیدوارم که هم مامانی هم بابایی و هم خود نی نی سالم و شاد باشن...

مریم شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:42 ق.ظ http://mariamaria.blogsky.com

سلام بابایی
سلام مامانی
سلام گلک کوچولو
همه این روزهای خوب مبارک شما.
سالگرد ازدواجتان
تولد مامانی
بزرگ شدن گلک
تبریک می گم

سلام... ممنونم ... امیدوارم که شما هم شاد باشید.

مستانه شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:03 ق.ظ http://shahzadesharghi.blogfa.com

سلام.
مبارک باشه همه چی.
هم سالگرد ازدواج و یکی شدنتون. هم تولد مامانی گلک.
امیدوارم سال های سال خوشبخت با هم زندگی کنید و گلک هم زندگیتون رو شاد تر کنه.
چه هدیه قشنگی.
می بینم که شما هم حسابی اهل سوررایز کردن هستید.
راستی اسامی رو واستون فرستادم.

سلام... ممنونم ... امیدوارم که روزهای قشنگ شما و همسرتون پشت سر هم باشه و هی خوش باشید و لذت ببرید... ممنون که زحمت کشیدید.

آفتاب ایرانی شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:18 ب.ظ http://www.aftabirani.blogfa.com

سلام
وب جالبی داری
من آپم درباره راننده عاشق بدو بیا بخونش وقتی می دوی بیای مواظب باش نخوری زمین [نیشخند]
[گل]

ممنونم ... میام

یه کوچولو و آقاییش شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:53 ب.ظ http://www.yekocholoo.blogsky.com/

سلام...خوبین؟گلک خوبه؟!!وااای چه باحال من دیشب متنتون رو خوندم اما از بس که بابام اینا گفتن بیا پیشه ما نشد کامنت بذارم...خوش به حاله مامانی گلک..امیدوارم همیشه خوش باشید

سلام... خوبی شما... سلامتی ... کمتر میای پیش ما.

مرجان شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:55 ب.ظ http://khodayemarjan1361.blogfa.com/

سلام بابایی
تولد مامانی مبارک.سالگرد ازدواجتون هم مبارک.ایشالا سالهای سال با سلامتی و خوشی با هم زندگی کنین به همراه گلکها.

یعنی این جمله آخر خیلی ماهرانه نوشته شده بود... توجه مامانی رو به این نکته جلب می کنم: گلک ها:))

سام علامه شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:01 ب.ظ http://allamehonline.blogsky.com

پنجره ام یکساله شد ..... این عمراست که می گذرد و ما ایستاده ایم و نظاره می کنیم این گذشتن را ...

تبریک می گم ... تولد وبلاگت مبارک.

یاسمن شنبه 20 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.d-u-e-t.blogfa.com

سلام بابایی!!!
خوبی؟
چه همه مناسبت بوده توی این چند روز!
خوش به حالتون.
کم کم دارم علاقه مند می شم به نوشته هات بابایی!!!
...
در مورد کامنتتون هم عرض شود که نه! اون "پایان" مالِ این بود که یعنی این نوشته دیگه توی این بحث تموم شد و ادامه نداره. و گر نه من هنوز دنبال یه سوژه ی خوب هستم..
موفق باشی بابایی!
مثل همیشه هم ..می دونین که! باید سلام به خانوم بچه ها برسونین!
راستی آخرش اسم گلکتونو چی چی می خواید بذارین؟
مرسی که سر زدید.

سلام... آره حسابی سرمون شلوغ بود... خوب خوبه که دارین ادامه میدید... موفق باشید... هنوز رو اسم نی نی به توافق نرسیدیم.

همدل یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:58 ق.ظ http://hamdellife.blogsky.com

سلام چه بابایی با احساسی خوش بحال مامان گلک و خوشحالم که هردوتون اینقدر خوشبختین (((((=

سلام ... ممنونم ... شما هم همیشه شاد و خندان باشید.

افتاب ایرانی یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ب.ظ http://www.aftabirani.blogfa.com

سلام


¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´7¶$$$$¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶$$$$¶¶$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´¶¶¶¶¶$¶¶¶¶¶¶¶¶1´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶¶$¶¶
¶´¶¶¶¶$$$$$$$$??¶¶¶¶´´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$¶$¶¶¶
¶¶¶¶¶¶$$$$$$¶$$$$$¶¶¶´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$´¶¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶$$$$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¢¶¶¶¶$¶¶¶¶¶$????????¶
¶¶¶$$$$¶$$$$¶$$$$$$$$$$¶´´o¶¶¶¶¶¶¶??$$$$$¶¶¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$$$¶¶¶´´´¶¶¶7´$$$¶$¶¶$$$¶¶
¶¶¶¶$$$$$$¶$$¶$$$$$$$$$¶¶´´´´´´´¢¶¶$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶¶¶$?$$¶$$$$$$$$$$$$$¶¶´´oo´´¶¶$$$¶$$$$$$¶
¶´¶¶¶¶¶$$$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶´7´7¶¶$$$$$$$$$$$¶
¶´´´¶¶???$???$¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶¶¶$¶¶$$$$$$$$¶
¶´´´?¶$$??$$$??¶¶$$$¶¶o´´´´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶
¶´´´´¶¶$$?$?$$?$¶¶¶¶¶?´´´´¢¶¶¶$$$$$$$$$$$¶¶$¶
¶´´´´o¶¶$?$$$???$¶¶¶¶´´´?¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶$$¶
¶´´´´´¶¶¶$$$$??$?¶¶¶¶´¶¶¶¶$?$$$$$¶¶¶$$$$¶$$$¶
¶´´o¶¶¶$¶¶¶¶$$?$??¶¶´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶
¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$??$$¶´´´¢¶¶$$$$$¶$$$$$$¶¶¶$$$$¶
¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶$$$$¶¶1´´¶¶?$$$¶$$$¶$$$$$$$$$$¶
¶¶$$??$$$¶$$$¶¶$$$$¶¶¶´¶¶$$$$$$$$$$¶¶$$$$$$$¶
¶???$$$$$$$¶¶$$$$$$?¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶¶$$$$$$$$¶¶
¶$¶$$$$$$$$$¶¶$¶$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶$$¶¶¶$$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$¶¶$¶$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$$¶?¶$$$$$$$¶$$$$$$¶$$¶$$$¶$$$$¶
¶¢¶¶$$$¶$¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$$$¶¶¶$$$¶
¶¢$¶$$$$$¶$$$$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶¶



می پرسی حال من؟!
حال من حال بی حالیست٬حال درد و دل های پوشالیست٬حال مستی در خیال خام خوب بودن٬خیال خالی از او در کنار او بودن ٬
حال در حال خماری حال خواستن با دستهای خالی٬خالی از هر حال و از هر خیالی٬حال سرحال بودن در فضای بی خیالیست٬
حال من...

منتظرت هستم بیا اپم

چقدر قشنگ و ناز... خیلی باهال بود.

کیمیا یکشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:26 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

سلام بابایی
تولد مامانی مبارک
سالگرد ازدواج مبارک
خوش به حال گلک...

سلام... ممنونم ... شاد باشید.

سحربانو چهارشنبه 24 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:14 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

سلام بابایی ، مامانی خوبه؟
وای من تازه سیسمونیه آقا پسرتونو دیدم ، چقده خوشگل بود.
ما هم دلمون نی نی خواست با این عکسا! :))
تولد مامانی هم مبارک.

سلام... ممنون از احوال پرسی تون... خوب انشالا که شما هم نی نی دار بشید.

سانا جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:05 ق.ظ http://soghoteyekfereshte.blogsky.com

سلام بابایی

سلام مامانی

خوب هستین؟


میبینم که دیگه اصلا یک نیم نگاهی

هم به وب لاگ ما نمی اندازید.


باشه!بگذارین این گلک بیاد همه ی این گلایه ها را

به خودش می کنم !!!!!!!

خیلی مطالب جدیدتون زیبا بود


یک چیزی هم می خواهم بگم ..هر چند که کمی دیر شده

اما اشکالی نداره!

مامانی تولدت ت ت ت ت مبارک))))))))))))


یک چیز دیگه هم بگم؟؟؟؟؟؟؟

سالگرد ازدواجتونم مبرک!!!!!!!

سال دیگه با گلک عزیز یک

جشن مفصل بگیرین و بچه های وب لاگی هم دعوت کنین

باشه؟

ما منتظر دعوتتون می مانیم!!!!!!!!!!!

یا علی

خدا نگهدارتون.

سلام ... شما خیلی به وبلاگ گلک لطف دارین... ممنون که همیشه به یاد ما هستید... حتما اگه خدا خواست بچه های وبلاگ گلگ رو دعوت می کنم...همیشه شاد باشی.

نهال جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:58 ب.ظ http://Fazmetr.blogsky.com

سلام
چقده شاعرانه !
مبارک باشه ...من که میگم تا میتونید با هم خلوت کنید که وقتی گلک بیاد دیگه نمیشه ...این وقتهای خوب و ازتون میگیره ....

ای گفتی... حتما یادم باشه که مامانی بیاد این کامنت خیلی خیلی مهم رو بخونه.:))

دوست پاییزی جمعه 26 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:35 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

بههههههههههه سلام گلک
تولد مامانیت مبارک باشه..ایشالله تو هم زودتر به دنیا بیای و ۳ تایی همیشه در کنار هم شاد و سلامت باشید
از قول من به مامانی تبریک بگو

راستی گلک ما هم ۲ روز پیش به دنیا اومد..انگاری خیلی عجله داشت :)
الان خیلی خوشحالم و خیلی دل تنگ

سلام... مبارکه... مبارکه... خیلی تبریک می گم... خیلی خوشحالمون کردید... شاد باشید.

دهکده رویا شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:11 ب.ظ http://www.dehkadeyeroya.blogsky.com

سلام
وبلاگ خیلی قشنگی دارین
تمام پست هاتون رو خوندم خیلی نازه
حالا چن وقت دیگه به تولد گلک مونده؟
خوشحال میشم سر بزنی و تبادل لینک داشته باشیم.
موفق باشی.

سلام... ممنونم... وبلاگ شما هم مفیده... حدود اوایل اردیبهشت سال بعد انشالا دنیا می یاد در مورد تبادل لینک هم موافقم.

کارمند کوچولو شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:37 ب.ظ http://edarehyema.blogsky.com

سلام...
مببببببببببببببببارکه!!!!! خیلی مبارک باشه ولی اسم گلگ رو زودتر مشخص کنید بابا ما مردیییییییییییییییییییییییییم

بعدا میگم:))

حسن و زن عمو یکشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:52 ق.ظ

با سلام
گلک اینقدر با ما نیومدی بریم جاده چالوس تا من و زنو عمو رفتیم و حسابی جای شما رو خالی کردیم راستی جای با با جون و مامانی شما و عمو ایرج خالی بود.به امید روزی که با هم باشیمو بریم خوش بگذره .
خدا حافظ

خوش به حالتون... انشالا که دفعه بعد نی نی روهم می بریم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد