۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

این روزها

می نویسم

این روزها مامانی یه کم دلش و کمرش درد میکنه... واقعا اونها که دارن مامانی می شن چقدر زحمت می بینن... واقعا خدا بهشون صبر بده... نه میتونی خوب بخوابی... نه میتونی خوب استراحت کنی... نه میتونی خوب کار کنی... واقعا آدم کلافه می شه... فکر نمی کنم ما مردها طاقتش رو داشته باشیم... اما هنوز هم خوش اخلاقه و خنده رو... خیلی دوسش دارم... به خاطر این همه گذشتش برای زندگیمون... نمی تونم ازش اون طوری که شایسته این همه زحمته تشکر کنم... ولی واقعا دوسش دارم... خدا کنه بتونم جبران کنم...
همکارام تو اداره برام جشن تولد گرفته بودن... خوش گذشت... مامانی هم کلی چیزای خوب برام گرفت... اتاق نی نی رو هم درست کردیم... خیلی ناز و قشنگ شده... براتون عکس میذارم... این روزها سر من و مامانی خیلی شلوغ پلوغه... آخر سالیه و کلی کار... برای همینه که دیر به دیر می نویسم... ولی باز هم میام... از همه اونهایی که برام تبریک فرستادم ممنونم... برای مامانی دعا کنید.

نظرات 20 + ارسال نظر
سحر رومی دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

خدا پشت و پناه مامانی هست ...
امیدوارم فرزندتون براتون پر از زندگی و شادی باشه ..

خوش خبر باشید همیشه ..

من به روز هستم

خدا پشت و پناه شما هم باشه... ممنونم ... می رسم خدمتتون.

aylin دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:19 ب.ظ http://ayliiin.blogsky.com

salam, begin mamani biyad ayliiiin jon ro bebine ye kam sare hal beshe.

حتما می گم.

کاظم دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:42 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام به بابایی گلک
تولدتو که تبریک گفتم
من هم اسفندی ام
ایشاء الله خدا مامانی گلک رو نگه داره
و همینطور گلک ما رو
بابایی گلک هم قول می ده از این به بعد یه روز در میون واسه مامانی گلک یه شاخع گل بخره

سلام... شما خیلی به ما لطف دارین... خیلی هم خوشحالم که اسفندی هستین... گل هم چشم... می خرم.

کارمند کوچولو دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:02 ب.ظ http://edarehyema.blogsky.com

سلام... به نظر من بهتره شما در کارهای منزل به همسرتون کمک کنید.. غذا بپزید.. خونه تکونی کنید و اینقدر مامانی رو اذیت نکنین

سلام... از این همه راهنمایی و مهربانی شما کمال تشکر رو دارم... امیدوارم که همسرتون شدیدا جبران کنه.:))

یه کوجولو و آقاییش دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:46 ب.ظ

سلام..بابایی..الکی که نیست میگن بهشت زیر پایه مادارنه..من خیلی خوشحالم که یه مامان خواهم بود..آخر اسم گلک چی شد؟

بعله... معمولا جهنم پر از آقایون کچل و تپله ... خوش به حال خانوما... اسم گلک هم قطعی نشد.

آهو سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:11 ق.ظ

به همین خاطره که بهشت زیر پای ماماناست . مراقب خودتون باشین .

من هم درک می کنم.

ققنوس سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ق.ظ

سلام
آفرین به این بابایی مهربون که اینقدر قدر شناسه. البته جلوی خودتون گفتم چشم نخورید اخلاقتون عوض بشه.

نه بابا... ما بادی نیسیتیم که با این بیدها برقصیم...:))

دهکده رویا سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:06 ب.ظ

سلام
اول شدم؟
ایشالا که هر چی زودتر گلکتون میاد و مامانی هم حالش خوب میشه
موفق باشی.

یه خورده دوم شدی... ممنون از احوال پرسی تون... شما هم موفق باشید.

فیروزه سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 02:08 ب.ظ

سلام...الهی...این دردها طبیعیه نگران نباشید.بیخود که نیست میگن بهشت زیر پای مادرانه...ان شاالله که گلک به سلامت به دنیا میاد و مامانی هم حالشون خوب میشه...سالم و شاد و خوشبخت باشید

همه میگن که بهشت زیر پای مادرانه... شما هم شاد و سلامت باشید.

سارا سه‌شنبه 21 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:13 ب.ظ http://ehsan-sara.blogsky.com

سلام بابایی شرمنده نمی دونستم تولدته فکر کردم تولده
نی نی .
****************تولدت مبارک****************
با تاخیر اما قبوله...مگه نه؟
مامانی جون چطوره؟چشم حتما دعا می کنم انشاالله که به سلامتی و راحتی و به موقع نی نی جون هم می آدش.
مرسی که به ما هم سر زدید.
شما هم باسه ما خیلی دعا کنید ........خییییییییییییللللییی.
عاشق شاد و موفق باشید
***************************************سارا*****

سلام... ممنونم به هر حال که زحمت کشیدی و تبریک گفتی. امیدوارم که سال خیلی خوبی رو داشته باشید... خیلی خوشحال شدم.

مامان آذر پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ق.ظ

سلام بابایی ، آفرین به شما بابای فهمیده که اینقدر قشنگ مامانی رو درک می کنی ، کیف کردم. اینطور معلوم مطمئن هستم که از کمک به ایشون هم دریغ نمی کنی، هزارآفرین. می دونم که کسل می شی مامانی رو اینطوری می بینی ولی بهش روحیه بده براش جک بگو کارای خنده دار بکن ، اصلا خودت را کسل نشون نده ، نگران نشون بده چون انتظار داره و هی تند تند حالشو بپرس، جلوی دیگران ازش تعریف و تشکر کن و بگو که می دونی چقدر داره سختی می کشه، کیف می کنه.
البته ببخشید ها ، اینها فقط حس های زنانه ای بودن که خودم هم دارم.

سلام... شما لطف دارین... دقیقا همین جوره که شما میگین... خیلی ناراحت می شم می بینم که بی حاله... دوست دارم مثل قبل شاد و خندون باشه... البته الان وضعیتش فرق کرده... ولی خیلی بیشتر دوسش دارم... دلم می خواد زودتر تموم شه و کلی باهم شاد باشیم.

چشم غمگین پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:47 ب.ظ http://sad-eye-never-lie.com/

وای از این به بعد کلی استرس و درد! چیزی نیست بابایی. ایشالله گل پسره ما خوبه و زیاد مامانی رو اذیت نمیکنه.

خدا کنه... مگه حرف شما رو گوش بده.

مریم پنج‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:34 ب.ظ http://www.golpesaram.blogfa.com

سلام .
بابایی گلک هر چی هوای مامانی رو داشته باشی بازم کمه.
مامانی گلک یه روزی دلت برای اون موقعی که یه موجود کوچولو تو دلت وول می خوره تنگ میشه. قدرشو بدون.

قدرشو می دونم.... خیلی زیاد.

م جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:23 ب.ظ http://smrb.blogsky.com/

الکی نیست مه می گن بهشت زیر پای مامانی هاست ... ایشالا که هردوشون سالم باشن!
:)

واقعا که حق دارن... یه بهشت کمشونه...

نانا و بابایی جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:56 ب.ظ http://nanaobabayi.blogfa.com

سلام بابایی گلک !
آخی ... طفلک مامانی ، حتما زود زود خوف میشه !
گلک کییی میاد ؟!!!!!

سلام... نی نی ما خدابخواد اردیبهشت دنیا میاد.

خودت می فهمی جمعه 24 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:52 ب.ظ

وایییییییییییییییییییییی سوسسسسسسسسسسسسسسسک

نمک پاش...

نینا شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ق.ظ http://viana65.blogfa.com

سلام اولین بارم بود میومدم اینجا اما نوشته هاتون انقدر جذاب بود که کل صفحه رو خوندم

دختر یا پسر بودن درسته فرق داره هر کدوم به جاش اما خدا خودش بهتر میدونه کی چی نیاز داره و مهمتر اینکه سالم باشه

و این خیلی خوبه که قدر همسرت و این موقعیتشو درک میکنین

وسایلاشم خیلی قشنگ بود

از اشناییتون خوشحال شدم

سلام... من هم از آشنایی با شما خوشحالم... شما لطف دارین... امیدوارم سال خوبی داشته باشین... باز هم به ما سربزنید... خوشحال می شیم.

سحربانو شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:41 ق.ظ http://samo86.blogsky.com

آخی مامانیه زحمت کش.
منم واسش دعا می کنم. امیدوارم گلک هم پسر خوبی باشه و مامانیشو اذیت نکنه.

ممنونم... شما لطف دارین.

الی سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:42 ب.ظ http://eliohamed.blogsky.com

وای سلام
الهی.......
چه وب نازی دارین
من از توی لینک های یه کوچولو و آقایش اومدم اینجا. خوش به حال مامانی با این همسر با احساس.
به منم سر بزن. خوشحال میشم.

سلام... خیلی ممنون که به وبلاگ نی نی ما سر زدید... باز هم بیاین خوشحال می شیم... سال خوبی برای شما آرزو می کنم همراه با کلی خاطره های خوب و شاد.

الناز چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:49 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام ایشاالله که کوچولوت سالم به دنیا بیاد به مامانی هم از طرف من خسته نباشید بگو پیش منم بیا منتظرم

سلام... ممنونم... حتما به شما سر می زنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد