۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

تبریک زود رس

سلام... دلم می خواد امروز که آخرین شنبه امساله،‌ یه تبریک زودرس به همه دوستای وبلاگ نه ماه و نه روز بگم... امیدوارم که سال جدید،‌ یه سال پر از انرژی برای همه شما باشه و کلی خبرای شاد و توپ به همه شما برسه... امیدوارم به هرکی که دلتون میخواد برسید... به هرجا دلتون میخواد سفرکنید... هرچی دلتون میخواد پولدار شید... ماشینی رو که دلتون میخواد بخرید... تمام شیرینی ها و کیک های خوشمزه مال شما... همه مهمونی های شاد و پر رقص مال شما... همه شبهای پر ستاره و خوش مال شما... هر چقدر دلتون میخواد با خانواده و دوستان خوش بگذرونید... هرچقدر دلتون میخواد سوغاتی و هدیه بگیرید... دیگه اینکه سال آینده ،‌سالیه که هرچی دلتون میخواد بهتون برسه... سال آینده سال دل شماست... سال جدید رو بهتون تبریک می گم.

نظرات 26 + ارسال نظر
محمد شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:52 ق.ظ http://ir-blog.blogsky.com

سلام
انشاءالله که سلامت باشن
قالب های بلاگ اسکای
منتظرتون هستم
یا حق

سلام... میام حتما پیشت... شما هم سلامت باشی.

یه کوچولو و آقاییش شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:56 ق.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

اووووووووووووووووووووووووول...سلام بابایی خوبین؟سال نو شما هم مبارک امیدارم که در کنار خانومت و گلک چون سال خوبی رو داشته باشین...پس گلک ما متولد 86 میشه..اوخخخخخخخخخی..بابایی باز من اومدم تهران و دوری از علیرضا!!!:))))

سلام... متولد ۸۷ میشه... انشالا که زود زود علیرضا رو ببینی.

دهکده رویا شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:32 ب.ظ

سلام
اول؟
آخ این ماشینه رو خوب گفتی دعا کن من یه ۲۰۶ گیرم بیاد خیلی دوست دارم
منم دعا میکنم مرسدس بنز بخری
سال نو مبارک
سر بزن
موفق باشی.

سلام.... موفق باشی... انشالا که میخری

کیمیا شنبه 25 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:41 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

سلام
عید شما مامانی و نی نی هم مبارک باشه...

ممنونم.

فیروزه یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:12 ق.ظ

سلام بابایی...وایییییییییییی چقدر ارزوی خوب...منم ارزو دارم امسال به وصال یارم برسم...منم برای شما و مامانی و گلک بهترین ارزوها رو دارم و از الان بهتون تبریک میگم که سال جدید بابا میشید...ان شاالله که گلک قدمش براتون خوبه و روز به روز خوشبختتر میشید...پیشا پیش سال جدید بر شما مبارک

ممنونم.... شما هم سال خوبی رو داشته باشید... انشالا که هر چی میخوای بیاد دستت.

مامان سمیه یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:55 ق.ظ http://mooshmooshak2008.blogfa.com/

سلام بابایی؛
وبلاگ قشنگی دارید و سرشار از احساسات عمیق پدری خوشبحال قندعسل پسر کوچولوی خواستنی تون .
من هم در شرایط همسر شما هستم خیلی خوشحال می شم وقتی میبینم بعضی از پدرها اینقدر حالات روحی و جسمی همسرانشان را اینقدر زیباو قشنگ درک می کنند و از آن صحبت می کنند . چون من هم دقیقا توی اون شرایط هستم کاملا متوجه میشم که همسرتان چه سختی هایی رو متحمل می شه خوابیدن ؛ نشستن ، بلند شدن ،‌راه رفتن و همه همه به سختی جون کندنه باور کنید و این رو شما خیلی خوب درک کردید (آفرین )
دختر کوچولوی من هم انشاا... نیمه دوم فروردین بدنیا میاد.من هم براش یک وبلاگ درست کردم اما متاسفانه هنوز آنقدر وار د نیستم و خیلی نوپاست خوشحال می شم به وبلاگ من هم سر بزنید و من رو هم عضو لینک دوستانتان قراردهید .

واااااااااای یه نی نی دیگه ... خیلی خوشحال شدم از آشنایی شما و دختر نازتون... حتما میام به وبلاگتون ببینم چه خبره... لینکتون رو هم اضافه کردم... مبارکه نی نی ...

دوست پاییزی یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:16 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام دوست خوبم
به یه تولد دعوت شدی
خوشحالم میکنی بیای
منتظرم

سلام... ممنونم... حتما میام.

ندا یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:14 ب.ظ http://ghazalism.blogfa.com

همچنین برای خانواده سه نفره ی شما ...
عیدتون مبارک

ممنونم... موفق باشید.

اردیبهشت یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:43 ب.ظ

مرسی ! ایشالا شما هم به همه ی آرزوهاتون برسین .....
پسرتون هم خوشگل و ناز و از همه مهمتر باهوش و سالم باشه...
منم آرزویی دارم که .......

سلامت باشید... آرزوتونو نگفتید...

سارا یکشنبه 26 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 10:16 ب.ظ http://eshgh-e-noghreie.blogsky.com

سلام آقای بابایی به خانوم مامانی هم سلام مخصوص برسونی حتما یادتون نره.

خوبیید(هم بابایی همه مامانی) گلک چطوره؟

خیلی خوشحالم امشب تونستم چند تا از پست های قبلیتون رو بخونم و بیشتر با هاتون آشنا شدم...

آقای بابایی خیلی جالب می نویسی به خانوم مامانی و نی نی گلک ناز تبریک می گم .

خیلی دیر شده اما مناسبت های قبلی رو تمامشون رو بهتون تبریک میگم (و بعدی رو).
۱. خبر فوق العاده خوش نی نی گلک
۲. ۱۶ بهمن سالگرد ازدواج آقای بابایی با خانوم مامانی (بهترین انتخاب زندگی تون) هر دو تا تون باسلیقه اید...مطمئنن چون همدیگرو انتخاب کردیید.
۳. ۱۸ بهمن تولد خانوم مامانی
۴. ۱۲ بهمن تولد آقای بابایی
۵. پیشاپیش سال نو رو تبریک می گم
تمام خوبی ها ... بهترین ها... و نی نی گلک سالم و صالحی رو در سال جدید باستون آرزو می کنم.

وقت سال تحویل وقتی که دعا می کنید من و عشقم رو فراموش نکنید... خیلی باسمون دعا کنید...

امشب آدرس ی وبلاگ دیگمون رو باستون نوشتم خوشحال می شم به کلبه نقره ای مون هم قدم بگذارید و ما رو شاد کنید.

شاد عاشق و موفق باشید
***************************************سارا*****

سلام... از اینهمه محبتی که نسبت به وبلاگ ما دارید ممنونم. انشالا که تو سال جدید هر چی که دلتون میخواد بهش برسید.

مامان سمیه دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:09 ب.ظ http://mooshmooshak2008.blogfa.com/

مرسی بابایی - از اینکه لینک منو هم اضافه کردید متشکرم .
سال نو شما و مامانی و گلک کوچولو هم مبارک امیدوارم سال جدید با اومدن گلک و پاقدم مبارکش روزها شاد و شادتری را در کنار هم تجربه کنید. سلام من رو هم به مامانی که الان فکر میکنم خیلی انگین شده برسونید و خیلی مواظبش باشیییییید.
من احتمالا بعد از چند ماه دیگه آپ شوم چون انشاا...کم کم دارم آماده اومدن دخترم (روشا) میشم .
فکر میکنم دفعه دیگه که آپ شوم صاحب یک دختر کوچولوی گوگولی هستم
از خدا می خوام کمک کنه تا همه مامانا و مامان جون گلک هم بتونن راحت وضع حمل کنند برای من هم دعا کنید .
تابعد خدانگهدار

سلام... خواهش می کنم اصلا قابل شما رو نداشت... سلامتی و شادی رو برای شما و خانواده تون آرزو می کنم... شاد و خوشحال باشید... مامانی هم براتون سلام داره... اسم قشنگی هم برای دخترتون انتخاب کردید... هر وقت آپ کردید به ما هم خبر بدید ... خوشحال می شیم.

چشم غمگین دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:04 ب.ظ http://sad-eye-never-lie.com

وااا بابایی اولش فکر کردم گلک زودی اومده! مرسی از تبریک خوشگل و شیرینتون. سال خوبی پیش رو داشته باشید سالی پر از خاطره های خوب و قشنگ!

:)) نه هنوز نرسیده ... سال نو شما هم مبارک.

مامان پسر مرداد دوشنبه 27 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 07:00 ب.ظ http://pesaremordad.blogsky.com/

سلام.... مامانی و بابایی گلک...امیدوارم خوب خوب باشین.
تمام این آرزوهای خوب رو ... ما هم برای شما آرزومندیم.
ســــــــــــــــــــــال نــــــــــــو مبـــــــــــــــــــــــارک

سلام... ممنونم... انشالا که شاد شاد باشید.

ققنوس سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 09:48 ق.ظ http://ghoghnos37113.persianblog.ir/

در آغاز فصل بهار فصل تجدید حیات طبیعت و رجعت رخسار گل فصل بارش باران شکوفه ها و فرا رسیدن نوروز ، بهترین آرزوها را ازپیشگاه خداوند بزرگ برای شما مسئلت دارم .

خیلی ممنونم... سال نو شما هم مبارک باشه...

همدانی سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 11:26 ق.ظ

سلام.. من مسئول روابط عمومی یک موسسه معتبر در رابطه با ارتباط فرزندان و پدر و مادر قبل و بعد از تولد هستم. بعد از سرچ کردن در اینترنت راجع به این مساله تصادفا به وبلاگ شما برخوردم.. می خواستم بدونم مایلید پس از تولد فرزندتان این وبلاگ را به موسسه ما بفروشید؟

سلام... چه جالب... میشه لطف کنید و از طریق ایمیل با هم در ارتباط باشیم.

نانا و بابایی سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:00 ب.ظ http://nanaobabayi.blogfa.com

سلام !
عید شما هم مبارک !
بابایی و مامانی و گلک همممممممیشه خوب و خوش و سالم باشن!‌ این آرزوی من واسه شما !

ممنونم، سال خوبی داشته باشید.

امیر کاشانی سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 04:37 ب.ظ http://nargeslove.blogsky.com

سلام بابایی

منم میخواستم عید رو به شما تبریک بگم. فکر کنم امسال آخرین عیدیه که شما کبوترهای عاشق هنوز پدر و مادر نشدید. نرگس و من که هنوز باید کمی صبر کنیم. البته اولتیماتوم به مجلس داده شده که نباید لایحه رو به تعویق بندازه.

در ضمن پیامتون هم خیلی باهال بود. این دخترهای برزیلی حواس آدمو فقط به اندازه یه نخود پرت میکنن (چشمک)

برای شما و همسرتون و کوچولوی تو راه سال خوبی آرزو میکنم

-امیر

سلام... خیلی ممنونم... مواظب خودت باش یه وقت این دختر برزیلی ها کاری دستت ندن... :)) انشالا که سال خوبی داشته باشی... راستی داستان آشنایی تون رو خوندم و خیلی حال کردم... برای همسرم هم تعریف کردم... خیلی بامزه بود. آرزو می کنم سالی پر از عشق و صفا داشته باشید.

نهال سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:59 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

سلام بابایی
خوبی ؟خسته نباشی ....
چقده آرزوهای خوبی داشتی برامون .....خیلی خوبه اگه برسیم بهشون ...
کاش میگفتی چه آروزهایی برای خودتون و خانوادتون دارین ...

سلام... اولین آرزوی من برای امسال اینه که خانمم به راحتی نی نی رو به دنیا بیاره. شما هم سلامت باشی.

مریم سه‌شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:27 ب.ظ http://www.golpesaram.blogfa.com

برای مامان و بابای گلک:
سلام. امیدوارم سال ۸۷ که سال تولد گلک عزیزه بهترین وشادترین سال زندگیتون باشه.

سلام... خیلی خیلی ممنونم... شاد و سلامت باشید همراه با خانواده.

سحر رومی چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 12:52 ق.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

آغازی به شکوه بهار


به روزم ...


---
سال دیگه نی نی هم سر سفره هفت سین می شینه ..
برا نی نی و مامانش که شما بهترین ها را آرزو می کنم

سلام ... ممنونم ... همه چیزهای قشنگ مال شما ...

همدانی چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام.. انشاءالله بعد از تعطیلات با شما ارتباط برقرار می کنم.

سلام...

دوست پاییزی چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 05:45 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
براتون آرزوی سلامتی و خوشبختی میکنم..
امیدوارم که سال خوبی رو پیش رو داشته باشید..

و گلکتون هم به سلامتی به دنیا بیاد و سال خوبی رو براتون بوجود بیاره

سلام... ممنونم... شما هم سال خوبی داشته باشید.

سها دوشنبه 5 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ق.ظ http://andaruni.blogfa.com

منم تبریک میگم همه این ارزوهارو هم متقابلا برای شما میکنم.
خوش به حال نی نی تون که بابایی و مامانی داره که اینقدر به فکرشن و براش وبلاگ ساختن.

ایشالا سلامت به دنیا بیاد و سالم و صالح باقی بمونه
از اشنایی با شما بسیار خوشوقتم

سلام... از اینکه وبلاگ نی نی مون یه دوست جدید پیدا کرده خیلی خوشحالم... امیدوارم که سال خوبی داشته باشید... باز هم به ما سر بزنید خوشحال می شیم.

دهکده رویا پنج‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:06 ب.ظ

سلام
خوب زدین به گشت و گذار!!!
عیدتون مبارک
خوش بگذره
من آپم.

دیگه زندگی همینه دیگه... سلامت باشید... سال نو شما هم مبارک.

کاظم شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:23 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام گلک
سال نو مبارک
چطوری ؟
بابا و مامان گلک سال نو شما هم مبارک

عیدی به گلک چی دادین ؟
مسافرت بردینش ؟

سلام... ممنونم.... هنوز بهش عیدی ندادیم... فقط براش سبزه گذاشتیم.

الناز چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:28 ق.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سال نو شما هم مبارک مرسی که سر زدین راستی نی نی کی به دنیا میاد؟

ممنونم... نی نی انشالا دوازدهم اردیبهشت ،‌ به دنیا می یاد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد