۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

کیش و مات ... در یازده و سی دقیقه

خیلی خوابم میاد... دیشب دو ساعت خوابیدم...ساعت چهار و ده دقیقه صبح خوابیدم و ساعت شش بیدار شدم... دقیقا الان بیست و چهارساعت و ده دقیقه است که پیش ماست... اولین بار که دیدمش ،‌ نمی دونستم چی بگم... خیلی ظریف و ترد ... خیلی آروم و ناز...
خیلی خوابم میاد... ولی باید میومدم و به همه دوستای این وبلاگ خبر میدادم که من ومامانی دیروز کیش ومات شدیم... مثل شما که دارین این متن رو می خونید...
گلک ما دنیا اومد... ساعت یازده و سی دقیقه دیشب..
به همین راحتی...

خدای همه مامانی ها

الان اینقدر جام راحته
یه پیغامی رو خوندم که دلم خیلی گرفت... صبح امروز که همه شما دیدید تو تهران چه بارونی اومد... خیلی هوا لطیف و خوب بود... داشتم پیغامهایی رو که برای گلک اومده بود رو چک می کردم... دیدم یه دوستی نوشته بود:
قدمش مبارک بعنی قدم همه بجه های تازه متولد شده مبارک انشا الله که قدم همه بچه ها برای خانواده هاشون مبارک باشه خدا کند که انهایی هم که به امید شنیدن صدای دلنواز کودکی در خانه خود هستند به ارزویشان برسند هرکس که این مطلب میخواند دعا کند تا همه خانه به صدایی فرشته کوچکی گرم و روشن شود   آمین
اگه خدا،‌ خدای مامانی هایی هست که منتظر کوچولوشونن... خودش آرزوشونو برآورده می کنه... ما هم همگی دعا می کنیم که به حق بغض های مامانی های منتظر... خدا خودش دل همه رو شاد کنه... دوست عزیزم سایه عشق خیلی به وبلاگ ما لطف داشته و یه شعر زیبا برای گلک نوشته ... من این شعر رو به همه مامانی ها و بابایی ها تقدیم می کنم... به سام عزیز که نوترین بابایی امساله ... به همه اونهایی که میخوان یه فرشته از بهشت به خونشون پا بذاره...
خدایا ... نباشه که شادی ما دل کسی رو بشکونه...
خدایا ... نباشه دل مامانی که تو حسرت یه کوچولو بمونه...
خدایا ... همه شاد باشند امسال...
وبلاگ سایه عشق

 

آخرین دوازدهم

سلام... سال نو همگی مبارک باشه... امسال، سال بابایی شدن منه  دقیقا دوازدهم فروردین ماه امسال،‌ نی نی ما هشت ماهش تموم شد و رفت توی نه ماهگی... یعنی اگه خدابخواد، ماه دیگه دوازدهم میاد پیش ما... دعا کنید که این یک ماه هم به راحتی برای مامانی بگذره... خیلی نگرانشم...
شماها چطورید... خوبید... خوش میگذره... بعضی از دوستان که خیلی به وبلاگ گلک تو این چند ماهه لطف داشتن... از همتون متشکریم به خاطر این همه لطف و همراهی... امیدوارم که شما هم تو جمع دوستان و خانواده همیشه شاد و سرحال باشید.
عید هم که جایی نرفتیم و از تهران مراقبت کردیم، خیلی هم خلوت شده بود... تو پست بعدی عکسهای اتاق گلک رو میذارم ببینید که مامان مامانی چقدر زحمت کشیده و با سلیقه اتاق رو چیده... خیلی ناز شده... خوش به حال گلک.