۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

سال نو مبارک

سال نو مبارک
نظرات 10 + ارسال نظر
فیروزه دوشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:49 ق.ظ

سلام...سال نو بر شما و خانواده سه نفرتون مبارک...الهی که گلک به سلامتی به دنیا میاد و مامان گلک هم به سلامتی یه نینی ناز به دنیا میارن...الهی که سال جدید برای همگی خوب باشه...برای من و عشقم هم دعا کنید...یا علی

سلام... ممنونم... شما و عشقتون هم شاد و شاد باشید و انشالا که سال خوبی رو داشته باشید.

کارمند کوچولو سه‌شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ب.ظ http://edarehyema.blogsky.com/

سلام.. آخ جووووووووووووووووووون گلک ۱ ماه دیگه به دنیا میاد. هیپ هیپ هورااااااااااااااااااااااا

سلام... ممنون از لطفتون... انشالا به سلامتی اگه خدا بخواد.

دوست پاییزی چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
از این روز شماری که اینجا گذاشتید معلومه که دقیقا یک ماه دیگه گلک عزیزمون بدنیا میاد..
امیدوارم که حال گلک و مامانیش خوب خوب باشه..
ممنونم که پیشم میاید..
منم براتون سال خوبی رو در کنار گلک جونم آرزو دارم

سلام... دقیقا اگه خدا بخواد دوازدهم اردیبهشت... ممنونم... شما هم سلامت باشید.

دهکده رویا چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:09 ب.ظ

سلااااااااااااااااااااااااااااااام
رسیدن به خیر!!!!!!!
امیدوارم که خوش گذشته باشه!
چه خبر از گلک؟
موفق باشین.

سلام... باور کنید ما جایی نرفتیم... فقط دیر اومدیم تو وبلاگ... به زودی میرسه گلک.

Black Shadow چهارشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ب.ظ http://shadowlove.blogsky.com

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.
سلامی به سیاهی سایه ی سیاه و نا امیدی آخرین نگاه. تبریک و هزاران تبریک بخاطر تولد نوزادی شیرین و ورود فرشته ای کوچک به خانواده ی زیبای شما. امیدوارم که کودکی زیبا و شیرین که باعث افتخار شما و ایران عزیزمان باشد داشته باشید. به همین خاطر من شعر بعدیم رو توی وبلاگم واسه کودک شما میذارم و اسمش رو هم میذارم... میذارم تولدت مبارک... . تقدیم به شما دوست عزیز و مهربان. راستی اگه مایل بودید و کمی وقت اضافی داشتید خوشحال میشم که حضور شما را در وبلاگم حس کنم. ممنونم از حضورتان و باز هم تبریک و هزاران تبریک. به محض گذاشتن شعر جدید خبرتون میکنم. در ضمن من در اولین فرصت شما را لینک خواهم کرد. یا حق و تا بعد...
Black Shadow
در بازی زندگی با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است.

سلام... شما خیلی به وبلاگ نی نی ما لطف دارین... ممنون به خاطر شعرتون... من هم شما رو لینک می کنم... شاد و سرحال باشید.

سلام پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:31 ق.ظ

سها پنج‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:04 ب.ظ http://andaruni.blogfa.com/

سال نوی شما هم مبارک

مرجان جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:13 ق.ظ http://khodayemarjan1361.blogfa.com/

سلام
عیدتون مبارک
شما که خدای نکرده ما رو فراموش کردین.
اما من از رو نمیرم که.
هر وقت دلم خواست میام
مامان گلک خوبه.دیدین چشم بهم بزارین این یه ماهم تموم میشه و یه نی نی خوشگل به جمعتون اضافه میشه.ایشالا هم گلک سالم باشه هم بابا مامان گلک.
کوچکترین گلک ما(برادر زادم) که ۱۱ ماهه شده و دست مارمولک رو از پشت بسته!
فداش بشم.
خدا همه گلکا رو نگه داره

سلام... عید شما هم مبارک... ما که فراموشتون نکردیم... براتون پیغام هم گذاشتیم... ممنون که حال مامانی رو پرسیدید... خدا براتون برادرزادتون رو همراه خانواده نگه داره... خوشحال شدیم دیدیم شما رو.

یه کوچولو و آقاییش جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:29 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام..بابایی سال نو مبارک

مامان آذر جمعه 16 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:44 ب.ظ http://ourcutebaby.blogsky.com

سلام
مدتی است که از گلک و مامانش خبری ندارم ، یه چیزی بگید ، حالشون خوبه ؟ مامان در چه وضعی است الان، شما چه می کنید؟نکنه به دنیا اومده؟؟

سلام... عید بود تو تعطیلات بودیم دیگه... :)) حال مامانی هم خوبه... ممنون از احوال پرسیتون... گلک هم براتون سلام داره... اگه خدا بخواد دوازدهم اردیبهشت دنیا میاد. میگم مامانی بهتون سر بزنه... خیلی لطف کردید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد