۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

کیش و مات ... در یازده و سی دقیقه

خیلی خوابم میاد... دیشب دو ساعت خوابیدم...ساعت چهار و ده دقیقه صبح خوابیدم و ساعت شش بیدار شدم... دقیقا الان بیست و چهارساعت و ده دقیقه است که پیش ماست... اولین بار که دیدمش ،‌ نمی دونستم چی بگم... خیلی ظریف و ترد ... خیلی آروم و ناز...
خیلی خوابم میاد... ولی باید میومدم و به همه دوستای این وبلاگ خبر میدادم که من ومامانی دیروز کیش ومات شدیم... مثل شما که دارین این متن رو می خونید...
گلک ما دنیا اومد... ساعت یازده و سی دقیقه دیشب..
به همین راحتی...

نظرات 74 + ارسال نظر
ونوس چهارشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:55 ب.ظ http://zendegimoon.blogsky.com

واااااااااااااااااااااااای مبارکه مبارک مبارکه مبارک
هورا به دنیا اومد.جیگر خودشو مامانشو.از طرف من یه دنیا ببوسیدشون.خیلی خوشحال شدم.ناز بشن الهی.

سلام... ممنونم... خیلی از شما متشکرم... هنوز اجازه ندارم ببوسمش.

شقایق پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:31 ق.ظ

سلام سلام
خیلی خوش اومدی به این دنیا فرشته کوچولوی مهربون
صفا اوردی
وقتی مامانی بهم خبر داد که نی نی به دنیا اومده از خوشحالی جیغ کشیدم.
امیدوارم همیشه دل تو و مامان و بابای مهربونت شاد و لباتون پر از خنده باشه.

خیلی دوستون داریم
حسین و شقایق

سلام... بچه ها شما خیلی باصفائید... خیلی ممنونتونم... انشالا که زودتر ببینمتون.

Black Shadow پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:35 ق.ظ http://shadowlove.iranblog.com

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.
سلامی به سیاهی سایه ی سیاه و ناامیدی آخرین نگاه. خیلی خوشحالم. نمیتونم بیان کنم با کلمات. احساسم خیلی لذت بخشه. بهت تبریک میگم دوست عزیزم. خیلی زیاد تبریک میگم. بالاخره کودک شیرین به دنیا اومد. فقط یک سوال. اسمش رو میخواین چی بذارین؟ مطمئنن باید اسمی بذارین که بتونه زیبایی ظاهر و پاکی باطن این فرشته ی کوچک را به همه نشان بدهد. حتما عکسهای نازش را در وبلاگ بذار. من بهت تبریک میگم. خداوند تا مدتهای طولانی سایه ی شما و همسر مهربانتان را بالای سر کودک زیبایتان حفظ کند. دلم میخواد خیلی واضح و مفصل توضیح بدی که پدر شدن چه حسی داره تا همه ی آنهایی که پدر نیستند این حس را از زبان یک پدر دلسوز بشنوند. باز هم تبریک میگم دوست من. پدر شدنت مبارک. مواظب همسرت باش چون ایشان الان خیلی خیلی بیشتر از بچه نیاز به محبت شما دارد. محبت خود را بیشتر از هیشه به او نشان بده. موفق و پیروز باشی پدر دلسوز. یاحق و تا بعد...
در بازی زندگی با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است.

سلام... ما اسم کوچولومونو سام گذاشتیم... ممنون از این همه محبتت... باز هم بیا پیش ما.

مامان آذر پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:00 ق.ظ http://www.ourcutebaby.blogsky.com

وای وای خدای من
قدمش مبارک باشه ، به سلامتی ، نازی !!!!!
راستی گفتم که نی نی ما هم پسره ؟ مامانی طبیعی به دنیا آورده؟ امیدوارم که مامانی زیاد سختی نکشیده باشه و حالش خوب باشه و سرحال. آخی ، چه حالی داشتید وقتی دیدینش؟ برام جالبه بدونم ، چون بابا رضای ما که از حالا بیقراری می کنه و میگه چقدر طول میکشه !خسته شدم دیگه ! ولی می دونم از اوناست که روز معود اون به جای غش میکنه. مطمئن هستم

سلام... ممنونم از لطفتون... آقا پسره و مامانش هم با سزارین دنیا آوردش... اولین بار که دیدمش خیلی ترسیدم... آخه خیلی کوچولو بود... اینقدر ناز گریه می کرد... انشالا بیایم وبلاگتون برای نی نی شما.

افسامه مامان نسیم وهلیا پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:48 ق.ظ http://nasim-heliya.blogfa.com/

قدم نو رسیده مبارک ان شالله به خیر وخوشی وسلامتی باشه
ای بابایی اول بی خوابیه شروع شده

ممنونم... میدونم حسابی.

Nazanin پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:21 ق.ظ

elahiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii ... mobarakeeeeeeeeeeeeeee ... vayyyyyyy vaghean nemitoonam sabr konam ta aksayeh khoshghelesh be dastam bereseh ... ghorboonesh beram... az tarafeh man torokhoda ye mache gondash bokonin ... behesh begin kheiliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii doostesh daram ...xoxox

سلام... ممنون ... جاتون اینجا خیلی خالیه... اینقدر از کاراش می خندیم.

سحربانو پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:01 ق.ظ http://samo86.blogsky.com

واااااااااااااااااااااااااای
قدم گلک مبارک ها باشه.

سلام... ممنون... شاد باشید.

ماهی پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:12 ق.ظ

مبارک باشه ..

ممنون... سلامت باشید.

کارمند کوچولو پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:40 ق.ظ http://edarehyema.blogsky.com/

سلام.. قدم نو رسیده مبارک.. بهتون تبریک میگم... مواظب نی نی و مامانی باشید... نی نی تون هم مثل خودتونه عجله داره.. شما دیگه پدر شدید یعنی اینکه حسابی بزرگ شدید.. از این لحظه به بعد یه نگاه کوچولو و ناز همیشه به شماست و محتاج توجه و محبت بی دریغ شما و مامانی است.. تبریک تبریک هزاران بار تبریک

سلام... ممنون... انشالا که نی نی شما دنیا بیاد... شاد باشید.

مامان درسا و یسنا پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:02 ب.ظ

به سلامتی و مبارکی .
انشااله که با خودش خیر و برکت و شادی آورده باشه .
اسم این گلک چی میخواد بشه ؟‌

سلام... ممنون... ای کاش آدرس وبلاگتون رو میذاشتید.

دهکده رویا پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:23 ب.ظ

سلااااااااام!
تبریک میگم!!! خیلی خوشحال شدم!
اسمشو چی گذاشتین؟
آقای بابایی حالا دیگه بی خوابی هاتون شروع شده...
خیلی خوشحال شدم عکسشو بذارین!!!

سلام... ممنون... میدونم حسابی بی خوابی داریم... حتما عکسشو میذارم.

بشری پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:30 ب.ظ http://boshraa.persianblog.ir

سلام . یعنی من اولین نفر هستم که تبریک میگم ؟ :)
به طور اتفاقی وبلاگتون رو دیدم،خانومتون هم که همشهری مون هستن :) اینجوری که پیداست آقا زاده هول تشریف داشتن ده دوازده روی زودتر امدن.قدمش پر خیر و برکت باشه انشاءالله :)
بازهم تبریک

سلام... ممنون که لطف داشتید... انشالا نی نی شما... باز هم بیاین پیشمون... سرم شلوغ بود وگرنه زودتر جواب می دادم.

هویا پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:35 ب.ظ http://kanoone-hooya.blogfa.com

زمان تولدش از خدا یه روح پاک خواستی؟
قدمش پاک و چشمتان روشن .
مبارک باشه

ممنون... سلامت باشید.

سایه پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:39 ب.ظ http://sayehsepidar.blogfa.com/

سلامممممممممممممممم
تبریییییییییییییییییییییییییک
خیلی خوشحال بودم
اصلا همیشه با این حالو هوا به وب لاگت سر می زدم ببینم گلک به دنیا اومده یا نه
الهییییییییییییییی ناز بشه
حتما عکسشو بزار چون مشتقاقتر از خودتون هستیم
انشالله سلامت و با ایمان بشه
خداحافظ

سلام... ممنون... شما لطف دارید... حتما عکس نی نی رو میذارم.

مامان آذر پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 ب.ظ http://www.ourcutebaby.blogsky.com

من خیلی امروز شما یعنی دیشب خودم هیجان زده بودم، به شازده پسر دست زدی؟ دست کوچولوش رو گرفتی؟؟ دست و پاهاش رو کمی کشیدی که چون از یه جای تنگ اومده ها کمی حالش جا بیاد، اینقدر خوشش میاد این کارو بکن.
فقط تورو خدا اون صورت ظریف رو زیاد نبوسید ،‌بچه از لمس صورتش خیلی خوشش نمیاد، نزارید کسی هم ببوستش هی تند و تند.انواع و اقسام باکتری و میکروب میشینه روی صورت پاکش.
دیشب یعنی امروز صبح شما به بابارضای خودمون زنگ زدم و گفتم که نی نی شما به دنیا اومد خیلی هیجان زده شد و گفت : خب؟؟ گفتم: خب ، چی؟ من که با کسی حرف نزدم ، دو خط جمله رو خوندم و نمی دونم دیگه چه خبره.

آخ اینقدر نازه که آدم دلش نمی یاد بهش دست بزنه... نذاشتم کسی ماچش کنه... خیلی لطیفه.

180 degree پنج‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:02 ب.ظ

vay khodaye mannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
mobarake babai e golakkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
khyli shoke shodammm
mobarake
esmesh chi shod?

سلام... ممنون... اسمشو تو پست بعدی می گم.

یاس جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:03 ق.ظ

سلام
من از روز اول وبلاگتونو می خونم و متاسفانه نمیرسیدم نظر بدم
اما دیگه برای این پست دلم نیومد چیزی ننویسم
امیدوارم قدمش براتون مبارک باشه
از طرف من یه ماچ حسابی بکنینش :)

شما لطف کردید که برامون پیغام گذاشتید... انشالا بیشتر اینجا ببینیمتون.

فیروزه جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:23 ق.ظ

سلام بابایی...بهتون تبریک میکم که بابا شدید...قدمش مبارک...برای مامانی و گلک هم ارزوی سلامت دارم...تبریککککککککککککککککککککککک...

سلام... ممنونم... شما هم شاد و سلامت باشید.

دختری از ایران جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:41 ق.ظ http://www.dokhtariaziran.blogfa.com

خیلی خیلی تبریک می گم . امیدوارم خانواده کوچک سه نفره تان تا سالیان سال با عشق و امید و شادی در کنار هم لحظه های به یادماندنی داشته باشد.

ممنون... شما هم شاد و سلامت باشید کنار خانواده.

arash جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:49 ب.ظ http://www.yaftaniha.ir

salam saite khobi dari malome kheyli weblog nevisio dost dari age khasti man hazeram link behet bedam to ham be man bedi
inam adrese saitame
www.yaftaniha.ir
www.yaftaniha.com
vaseye onvane linkamam benevis tablighate raygan be farsi benevis age to ham khasti be man mail bezan hatmanam linke saitamo bezar badesh email bezan

شازده کوچولو و گل سرخ جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 06:03 ب.ظ

من و شازده کوچولو وبلاگتونو می خوندیم.

مبارکههههههههههه ۱۰۰۰ بار

خیلی خوشحال شدیم

یه خانواده ی ۳ نفره چه حسی داره؟

سلام... خیلی خوبه... انشالا که شما هم سه نفره بشید.

مریم جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:23 ب.ظ http://www.golpesaram.blogfa.com

وای مبارکه. خیلی خیلی خوشحال شدم. تبریک فراوان به مامانی و بابایی گلک.
گلک جون خوش اومدی. قدمت مبارک خاله جون. کار خوبیم کردی همه رو کیش و مات کردی عزیزم. ما منتظر عکسهای قشنگت هستیم گل پسری. ایشاله همیشه سلامت باشی.

سلام... ممنون... حتما عکسهاشو میذارم... خیلی لطف کردید.

نیایش۱۴ جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:08 ب.ظ http://sadismehaad

هورا تفلود نی نی خوشکلتون مبارک من که خودم شخصا عاشق نی نی هستم ایشالا که ۱۱۹ سال زنده باشه زیر سایه پدر و مادرش منم زنده باشم زیر سایه پدرو مادرم من بازم بهتون سر می زنم فعلا بای بازم تفلودش مبارک

سلام... ممنونم... آدرس وبلاگت کامل نیست که بیام ازت تشکر کنم... شاد و سلامت باشید.

سحر رومی جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:18 ب.ظ http://yaveh-gooyan.blogsky.com

واییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

تولدش مبارک باشههههههههههههههه

چه هیجان انگیز .......

خوشحالم که نی نی سالمه ...

شاد باشید ...

سلام... ممنون... شما هم شاد و سلامت باشید.

کیمیا جمعه 30 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:38 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

(اول یه جیغ بلند بکشم...)
تبریک
تبریک
تبریک
تبریک
تبریک
.
.
.
تبریک
تبریک
تبریک میگم...

بی صبرانه منتظر دیدنشم...

صدای جیغتون اینجا هم اومد... شاد باشید... ممنونم حسابی.

نسیم شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:09 ق.ظ

وای بابایی گلک چقد غیر منتظره
خیلییییییییییی خوشحالم تبریک میگم
اول به مامان گلک بعد هم به شما و خود گلک
زودتر بیا بابایی عکس گلکمونو بذار لطفا
تبریک تبریک یه دنیا تبریک بابایی
بابایی اسم گلکمون چی شد؟

سلام... برای ما هم غیر منتظره بود... اسمشو میگم.

کاظم شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:11 ق.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
تبریک می گم
قدم نورسیده مبارک
خیلی خوشحال شدم
گلک جان هم مثل اینکه عجله داشته بیاد عمو کاظمشو ببینه
بابایی آخه این چه وضع پست نوشتنه ؟
معما نوشتی
یهو می نوشتی چی شده دیگه
خیلی خوشحال کنندست
تبریک
تبریک
سال ۱۳۸۷ رو سال گلک جان نامگذاری می کنم !!
اهمممممممم
بازم تبریک
امیدوارم همه چی خوب باشه و هر روز بهتر و بهتر بشه
بابایی مراقب همه چی باش
الان دیگه یه بابایی واقعی هستی !
به گلک هم می گم هواتو داشته باشه .
مراقب مامانی گلک هم باش .
سلام و تبریک من رو هم بهشون برسون.
عکس گلک رو هم واسمون بذار
ممنون.

سلام... ممنون... دقیقا فقط عجله داشت تو رو ببینه... :)) من خودم هم غافلگیر شدم... ممنون از لطفت.

دوست پاییزی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:10 ق.ظ http://mehr-64.blogsky.com

ببببببببببببببببببببببببببببههههههههههههههههههههههه به سلامتی
سلام
وای نمیدونید چه حالی شدم...
انقده خوشحالم که یهو اشکم در اومد....
خیلی خوش اومد گلک عزیزمون..ایشالله که قدمش مبارک باشه..
پس حسابی سرتون شلوغه..
در اولین فرصت بیاید عکسای نازشو بزاریدددد منتظرییییییییییممم

سلام... از اینکه آدرس وبلاگ گلک رو تو وبلاگتون گذاشتید ممنون... خیلی لطف دارین شما... تبریک می گم که پروژه تون هم تموم شد به سلامتی... شاد و موفق باشید.

مامان درسا و یسنا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:36 ق.ظ

لااقل کامنتها رو تائید کنین .
گلک چطوره ؟‌ مامانش خوبه ؟‌

سلام... ببخشید یه کم سرم شلوغه این روزا... نی نی و مامانش هم خیلی برای شما و بقیه دوستان سلام دارن.... من هر وقت میام تو وبلاگ نی نی بهش میگم که کیا براش پیغام گذاشتن.

گوبولی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:10 ق.ظ http://goboliman.blogfa.com/

وای مبارکه. مبارکه. مبارکه.
شاید من اولین نفر باشم. شاید!

ممنون... شما همیشه برای من و مامانی و نی نی اولین نفرید... انشالا که عمل پدر همسرتون هم به سلامتی انجام بشه... شاد باشید.

ازاده و کامیار (داستان عشق ما) شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ق.ظ http://kamiarandazadeh.persianblog.ir

به به سلام...
قدم نو رسیده مبارک...
الهی تنش همیشه سلامت باشه و زیر سایه پدر و مادر مهربونش بهترین پرورش رو پیدا کنه....
الهی کانون گرم خونواده تون هر روز گرمتر از روز قبل باشه.
یا حق

سلام... ممنونم... شما هم سلامت و شاد باشید... حق نگهدارت.

دنیا شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:01 ب.ظ http://donyayeman.blogsky.com

مبارکه. ایشالله که همیشه سلامت باشه. از طرف من نازش کنید. وقتی اومدم سر بزنم شوکه شدم. باورم نمی شد.

سلامت باشید... من هم اولش باورم نمی شد که به این سرعت بابا شدم... باز هم ممنون.

آهو شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 01:59 ب.ظ

قدم نو رسیده مبارک . خیلی خوشحال شدم . منتظر عکس های گلک جان هستیم .

سلام... ممنون... حتما عکسها رو آپ می کنم.

آفتاب ایرانی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:43 ب.ظ http://www.aftabirani.blogfa.com

اول شدم



هورااااااااااااااااااااااااا



سلام

آفتاب ایرانی دوباره طلوع کرد و دوباره به روز شد


آفتاب ایرانی منتظر حضور گرم و آفتابی شما عزیزان است

سلام... شما برای من و مامانی و نی نی همیشه اولی... لطف کردی.

سمیه و علی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 03:55 ب.ظ http://kolbeyema.blogsky.com/

وای خدای من مبارکه
واقعا شوکه شدیم
کلی زودتر اومده چقدر عجوله این پسمره ما
قدمش مبارک از قوله ما یه خسته نباشین جانانه به مامان نی نی بدین
به امید خبرهای خوش

ممنون.. خیلی عجله داشت این کوچولوی ما ... من از طرف مامانی هم از شما تشکر می کنم. شاد باشید.

بهارین شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام بر بهترین بابایی و مامانی دنیا
قدم نو رسیده مبارک....خب عکساش کو پس؟
راستی بابایی گلک....بهارین همون الهه است دیگه...الهه آشیانه من که یادتون نرفته؟...هر دفعه می اومدم اینجا و به انتظار اومدن گلک...
خیلی خوشحال شدم که دنیا اومده...
منتظر عکساش هستم تا از این دور حسابی قربون صدقه اش برم من...من بالاخره نفهمیدم برای اسمش به چی توافق کردید؟

سلام الهه خانوم ،‌ مهربون ترین خاله دنیا... گفتم شاید مارو از یادتون بردین... خوب شد که خودتون رو معرفی کردید... حتما عکسهاشو آپ می کنم. شاد باشید.

کودک ما شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 04:30 ب.ظ http://www.martia.net

اولین بار است می آیم اینجا خوشحالم فرشته ای دیگه پا به زمین گذاشته و بوی بهشت را برای پد رو مادرش به ارمغان اورده مبارک باشه

خیلی خوش اومدید به وبلاگ نی نی ما... برای شما و خانواده تون هم سلامتی و شادی رو آرزو می کنم .

مرجان شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:24 ب.ظ http://dayy.blogsky.com

قدم نورسیده اتون مبارک :-***

از وبلاگ دوست پاییزی میام :)) خوش به حالتون که خونه اتون با صدای گریه نی نی شلوغ پلوغ میشه :))) انقده اولش خوبه انقده کیف داره وقتی یه موجوده تازه به اعضای خونواده اضاف میشه که نگو :)))

سلام... دوست پائیزی خیلی به ما لطف دارن... ممنون که وقت گذاشتید... خیلی خوشحالیم که یه دوست جدید پیداکردیم... شاد باشید.

سام علامه شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 05:49 ب.ظ http://allamehonline.blogsky.com

همه تبریک می گن ... ای کاش می تونستم تلفونو بردارم و با هم این دقایق رو اشک می ریختیم .... این ساعات و این دقیقه های بی تکرار .... و این اشک ناتمام که می آید و نمی گذارد بیشتر بگویم ....

باورت نمی شه ... ولی به یاد تو هم می افتادم تو اون شلوغ پلوغی ... امیدوارم که تو هم این حس رو درک کنی... خیلی لطیفه که اولین بار بچه خودت رو ببینی... ته دل آدم خالی میشه.

کارمند کوچولو شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 08:43 ب.ظ http://edarehyema.blogsky.com

دوباره سلام... ما شیرینی میخوایم یالا ما عکس میخوایم یالا ... ما می خوایم نی نی رو بچلونیم یالا..
ببخشید احساساتی شدم... خواهرتون عکس نی نی تون رو به ما نشان داد.. به جرات میتونم بگم مماغ و چونه اش شبیه شماست.. موهاش شبیه مامانی...

دوباره علیک... عکسهاشو آپ می کنم.

من شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ب.ظ http://www.sarv.blosky.com

قدمش مبارک چیزی از این شیرین تر نیست به سلامتی

دقیقا... ممنون از لطفت.

الی شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:48 ب.ظ http://eliohamed.blogsky.com

وای مبارکه وقتی خوندم شوکه شدم
خوشحالم که من اولین نفرم. حتماٌ الن خیلی خوشحالین...
خدا براتون حفظش کنه
اسمش چیه؟ شکل مامانی یا بابایی؟ چشماش چه رنگیه؟
مبارکه مبارکه... کلی خوشحال شدم...

سلام... ما هم غافلگیر شدیم... از خوشحالی هم داریم می ترکیم... ممنون که تو وبلاگتون از ما نوشتید... همه اون چیزایی رو که پرسیدید رو تو پست بعدی جواب می دم. شاد باشید.

سمیه مامان ستایش یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:09 ق.ظ http://set1385.persianblog.ir

سلام به مامانی وبابایی خیلی خیلی تبریک عرض می کنم تولد گلک عزیزتان را انشااله قدمش مبارک باشه و با پدر و مادر بزرگ شه خوشحالم اولین دوست وبلاگی شما هستم که تولد فرزندتان را به شما تبریک می گه با اجازه لینکتان میکنم

شما برای ما همیشه اولین هستید... من هم به شما لینک می دم تا دوستان با وبلاگ شما آشنا بشن... خیلی لطف کردید... شاد باشید.

ققنوس یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام
واقعا کیش و مات شدم. ولی قدمش خیلی خیلی مبارکه. انشالله تنش سالم و دلتون خوش باشه

سلام... عین ما... شاد باشید.

مریم یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:19 ب.ظ http://www.golpesaram.blogfa.com

سلام.
اگه وقت کردید یه خبر کوچولو از خودتون و کوچولوی نازتون بدید. هر چند می دونم روزهای اول این کوچولوهای دوست داشتنی همه توجه و وقت اطرافیان و مخصوصا پدر و مادرو می گیرند. به هر حال امیدوارم گلک عزیز که حتما تا حالا یه اسم قشنگ هم داره و مامانیش سلامت باشند.

شما باید بابایی رو ببخشید که دیر به دیر آپ می کنه... یه کم سرمون شلوغ شده خودتون واردید... حتما عکسهاشو میذارم.

پروین ابراهیمی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:44 ب.ظ

با سلام حضور محترم سرکار خانم دکتر حسام و جناب آقای مهندس زادبخش
هیچ ترانه ای در دنیا به زیبایی صدای گریه اولین فرزند یافت نمی شود. شنیدن این نغمه آسمانی را به شما تبریک می گویم.
من امروز با شنیدن خبر تولد کوچولوی شما از خانم وحدت، قبل از دیدن وب لاگ قشنگ گلک کیش و مات شدم.
با آرزوی بهترین ها برای شما و فرزند دلبندتان

سلام خانم دکتر... شما خیلی لطف دارین... ممنون از محبتتون... شاد و سلامت باشید.

تی تی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:50 ب.ظ http://titikhanoomi.persianblog.ir

به سلامتی ایشاا....قدمش مبارک باشه براتون...خیلی خوشحال و در عین حال شوکه شدم ....مبارک باشه

سلامت باشید... من هم از اون سرچ هایی که به وبلاگ شما رسیده شوکه شدم ... بامزه بود.

ندا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:34 ب.ظ http://ghazalism.blogfa.com

تبریک میگم .... خیلی خیلی ... انشالله سعادتمند و نام اور باشه ..... به همسرتون هم بیشتر تبریک میگم ... که هیچ حسی چون مادر نیستتتت...

ممنونم... شما هم سلامت و شاد باشید.... از طرف همسرم هم از شما تشکر می کنم.

خاله سانا یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:38 ب.ظ http://soghoteyekfereshte.blogsky.com/

سلام بابایی
خوبین؟

خسته نباشین

هر چند که باید یک خسته نباشید جانانه به مامانی بگم و بگم که ای ول به این مامانیه خوب که توی این 9


انواع سختی ها رو به جون خرید و به خاطره بابایی و نی نی عزیزشون همه چیز رو تحمل کرد

شب نخوابی ها



سنگینی و اضافه وزن و ...

بابایی باید حسابی جبران کنین ها

و باید حسابی تشکر کنین به خاطره این همه از خود گذشتگیه ما مانی

االبته بابایی ها هم خیلی زحمت می کشند و کلی مامانی هارو توجه می کنند و کلی از کارهای عادی و روز مره ی

مامانی ها توی این 9 ماه به گردن بابایی ها می افته

به هر حال قدم این نو رسیده مبارک باشه

و امیدوارم که مثل خوتون ....فرزنده خوبی برای پدر و مادرش بشه (همین طور هم هست)

یاعلی
خدا نگهدارتون

سلام... ممنونم که این همه وقت گذاشتید... راست می گید... مامانی خیلی سختی ها کشید تو این مدت... همه مامانی ها زحمت می کشن... من هر کاری بکنم نمی تونم جبران کنم.

یه کوچولو و آقاییش یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ب.ظ

واااااااااااااااااااای بابایی...اصلا تصورش مجکله...یعنی چی..الهی اسمش چی شد؟منتظرم

برای من هم همین طور ... اسمشو بعدا می گم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد