۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

تولدت مبارک


سلام به همگی دوستان که اینقدر به من و مامانی و گلک ما لطف داشتن... از همتون ممنونم به خاطر پیغامهای قشنگتون... به خاطر محبت های بی حدی که به ما داشتین... ببخشید که دیر آپ کردم ... خوب بابا شدم دیگه ... سرم شلوغه ... اینقدر خوشحالم که نمی دونم چه جوری براتون تعریف کنم... اینقدر نازه که نمی دونید... اولین بار که دیدمش،‌ جدا جا خوردم... اینقدر ظریف و ناز بود که می ترسیدم بهش دست بزنم... بذارید از اولش بگم که اون روز،‌یعنی سه شنبه بیست و هفتم فروردین،‌ یه کم دیر از سر کار اومد خونه،‌ دیدم مامانی یه مقدار احساس ناراحتی می کنه... با خودمون گفتیم بریم بیمارستان،‌بعدش اگه خبری بود به مامان و بابا خبر بدیم... رفتیم و دکترای اورژانس گفتند که چه نشستید که نی نی تون یه خورده عجله داره... منهم که میدونید چقدر حواسم تو اینجور موقعیت ها جمعه... یهو نزدیک بود غش کنم... حالا فکر می کردم که دکتر نی نی چون گفته دوازدهم،‌ آیه منزله که حتما دوازدهم دنیا میاد...سریع کارهای مربوط به پذیرش رو انجام دادیم و تو همین حال و احوال مامان و بابای مامانی و من اومدند و عمه نی نی هم سر رسید ویه شلوغ پلوغی بود که نگو... دیگه مامانی وقتی داشت میرفت تو اتاق عمل،‌آی من دلم گرفت... آی من دلم گرفت... انگار که میخوان از من بگیرنش... هی دعا کردم و آیه الکرسی خوندم... برای خودش و نی نی ما و همه مامانی هایی که نی نی دارن... حالا مگه ثانیه میگذره... حالا مگه ساعت تموم میشه... ساعت ده و نیم مامانی رفت تو اتاق و گفتند یازده و نیم میاد بیرون... نشون به اون نشون که یازده و نیم نیومد هیچ، تا ساعت طرفای دو طول کشید که مامانی بیاد بیرون... دیگه پا و کمر و گردن و همه استخونهام تیر می کشید... دیگه نمی گم از اینکه نگهبانا نمی ذاشتند پشت در وایستیم و خواهرم و زن داداشم که پلیس بازی کردن و از دست نگهبانا فرار کردن اومدن بالا یه گوشه قایم شدن و اینها... ساعت یازده و نیم به من گفتن که بیا گل پسرتو ببین... وااااااااااااااااااااااااااااااااااااای ... اینقدر ناز بود که نمی تونم تعریف کنم... باید خودتون میل کنید و بابا بشید تا بفهمید.... خیلی ظریف بود... دیگه مامانی رو آوردند و نی نی کنارش بود... تا رفتیم تو بخش و مامانی رو خوابوندن شد طرفهای ساعت سه... حالا بقیه شون بعدا می گم... راستی میخواین بدونید اسم نی نی ما یعنی همون گلک تا حال چی شد؟؟؟
این پائین رو ببینید:

                                            
میخواید عکسای سام ما رو ببینید... رو اسمش کلیک کنید.

نظرات 53 + ارسال نظر
یه کوچولو و آقاییش چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ق.ظ

سلام بابایی..وااااااااای من این خبرو به کلا خانوادم..مامانم آتوسا حتی علیرضا هم دادم...وااای خوش به حالتون..بابا شدنتون رو تبریک میگم...الهی چقدر نااااااااااااااااااازه..میشه گازش گرفت :ی

سلام... ممنونم... اینقدر کوچولو موچولوئه که نگو...

دوست پاییزی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:41 ب.ظ

سلام
خیلی ممنونم که خبر دادید و بیام عکسای سام عزیز رو ببینم..
وای چه ناز بودن..چه خوشگل خوابیده بود..
خدا حفظش کنه براتون..
از طرف من به مامانی هم تبریک بگید..
ایشالله که همیشه شاد شاد باشید

سلام... خواهش می کنم... لطف دارید... انشالا که شاد و سلامت باشید.

آفتاب ایرانی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:16 ب.ظ http://www.aftabirani.blogfa.com

سلام به دوست گلم ...

چطوری ؟؟؟؟؟؟

دلم برات تنگ شده بیا پیشم ...

آپ خیلی توپی بود ..

لذت بردم ..


من آپم میای؟؟


موفق باشی ..

بای .

سلام... ممنونم... شما لطف دارین...

مریم چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:20 ب.ظ http://www.golpesaram.blogfa.com

سلام به مامانی و بابایی سام کوچولو. از مادر و پدر شدنتون لذت ببرید و قدر این لحظاتو بدونید. بابایی از طرف من حتما به مامان سام عزیز سلام برسونید و تبریک بگید.

سلام... حتما قدر این لحظه ها رو میدونیم... مامان سام و خود سام هم برای شما سلام دارن... چقدر قشنگه عکسهایی که آپ کردید.. خیلی نازن... به همه پیشنهاد می کنم که بیان ببینن.

سلی چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ب.ظ http://www.jedinagir.blogsky.com

سلام !
سام شما رو دیدم !
خیلی خوشگله !
تولدش برا شما مبارک !
خیلی نازه !
بذار بگم بابا !
دلم طاقت نمی آره
آخــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی نازی ٬:دی
دستاشم چقد کوشمولوئه !
آخه
یعنی ماها هم یه روزی اینقدی بودیم؟
بیچاره مامان باباهامون !
فعلا

سلام... سلامت باشید... شما لطف دارین... باز هم بیاین پیش ما خوشحال می شیم.

180درجه چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:36 ب.ظ

بی اختیار اشک از چشام میاد!
مبارکه
ایشالا که همیشه شاد باشید
تو این مدت بهترین خبری بود که شنیدم
مبارک باشه پدر شدنتون پدر سام

سلام... انشالا که همیشه شاد باشید... ممنونم.

بهارین چهارشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:26 ب.ظ http://baharin.blogsky.com

سلام بابایی
وایی نگفتید عکساش و می ذارید اینجا ما غش می کنیم؟!!!
چه ظریف و کوچولوئه.....
خدا حفظش کنه...الهی که هزار سال تولدش و جشن بگیرید.
نگفتید شکل کیه؟ به باباییش رفته یا مامانیش؟...
دخترا از حالا واسش دست و پا می شکنن مواظب گلکتون باشید یه هو دخترا نقاپنش!!!
از دور گلک ناز و می بوسم...می دونید ما با اسم گلک بیشتر مانوس هستیم تا با اسم سام....پس گلک تو دنیای اینترنت و برای دوستای اینترنتیش همیشه گلکه...سام و بذارید برای دنیا واقعی خودتون و گلک و برای ما...امیدوارم همیشه خنده رو لباش سبز باشه...همینطور برای شما و مامانی.

سلام... قشنگه عکسای سام نه؟؟؟ سلامت باشید... اینطوری که اطرافیان می گن شبیه من شده... لطف دارین شما... هر جوری که شما راحتید...شاد باشید.

برفی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 ق.ظ http://snowlady.blogfa.com

چشم غمگین پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ق.ظ http://Sad-eye-never-lie.com

الهی قربون دستای کوچولوش برم من! امیدوارم خوش قدم باشه براتون، ایشالله هر سال عکس تولداشو ببینم : x

خدا نکنه... انشالا که سلامت و شاد باشید.

سام علامه پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ب.ظ http://allamehonline.blogsky.com

بالاخره سام شد رفیق من .... خوشحالم .... بهانه ای شدم برای این نام .... خیلی خوشحالم.....

سلام... حالا ما هم یه سام داریم... :))

برفی پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:36 ب.ظ http://snowlady.blogfa.com

سلام مامانی و بابایی عزیز.
چه اسم زیبایی :::)
امیدوارم سام نازنین زیر سایه شما همیشه سلامت باشه.
مامانی جون تورو خدا به بچه پستونک نده ا خبلی کوچولوئه .پستونکم همچین چیز جالبی نیست جز اینکه عادت کنه و درصد اسهال و استفراغ رو بالا ببره و بعد هم گرفتنش مصیبت میشه. حالا باز هم خود دانید :::)
شاد باشید..

سلام... ممنونم... انشالا که شما هم همراه خانواده سلامت باشید... در مورد پستونک هم چشم... باور کنید یا نه فقط تو همین عکس پستونک داره...:)) دیگه بهش ندادیم.

ساناز پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:29 ب.ظ http://s-sanaz.blogfa.com

ای جان من ؛چقدر خوشگل و کو چولو ست.چقدر با نمکه.ما شاالله هزار ماشاالله.آدم این فسقلیو می بینه خودش هم به هوس می افته بچه دار بشه .بابایی از طرف من و آقای شیک چند تا بوس آبدار کنیدش.با این عکسهایی هم که گذاشتین حتما ممانی باید روزی ۳-۴ بار براش اسفند دود کنه.

سلام... شما لطف دارین به سام ما... خوب شما هم نی نی دار بشید... اینقده خوبه.:))

اردیبهشت پنج‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:57 ب.ظ

وااااااای خدای من چقدر کوچولو و نازه ..... دست و پاهاش چقدر کوچیکن و ظریف.... الهی کوچولووووو......خدا حفظش کنه ....
اسم خیلی قشنگی هم انتخاب کردید واقعا تبریک می گم.
راست تو کامنت پست قبل منظورم«دارم» بود اشتباهی نوشتم داره ! :)

سلام... ممنون از لطفتون... خیلی ظریف و نازه... لطفا آدرس وبلاگتون رو بذارین بهتون سر بزنیم.

حضرت عشق جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:31 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

من از نهایت شب حرف می زنم
من از نهایت تاریکی
و از نهایت شب حرف می زنم
اگر به خانهء من آمدی برای من
ای مهربان چراغ بیاور
و یک دریچه که از آن
به ازدحام کوچهء خوشبخت بنگرم !!
-----
حضرت عشق به روز شد.. . .
منتظرتم
:)

چه شعر قشنگی ... میام پیشت.

سمیه و علی جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:23 ق.ظ http://kolbeyema.blogsky.com/

بابا شدنتون مبارک
مامانی مامان شدن شما هم مبارک
و اما سام کوچولو قدم شما هم به دنیای ما مبارک

سلام... ممنونم... عسلکتون چطوره.

مامان پسر مرداد جمعه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:48 ب.ظ http://pesaremordad.blogsky.com/

به به .مبـــــــــــارکه.خوش اومدی سام کوچولو

ممنونم... خوش باشید.

سارا شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:37 ق.ظ http://ehsan-sara.blogsky.com

سلام بابایی

خوبی؟؟؟مامانی خوبه؟؟؟گلک -سام کوچولو- خوبه؟؟؟

امیدوارم سالم و شاد باشید...

شرمنده دیر اومدم...

تولد نی نی نازتون رو تبریک می گم...

*****تولدش مبارک*****

عاشق شاد و موفق باشید
***************************************سارا*****

سلام... ممنونم... شما خوبین... سام ما که حسابی سلام می رسونه... شما هم شاد و سلامت باشید.... ما خوشحال می شیم شما رو تو وبلاگمون می بینیم.

سحربانو شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:59 ق.ظ http://samo86.blogsky.com

واااااااااااااااااای سام کوچولو.
چه کوچولویه ، هم اسمش خوشگله هم خودش.
یه ماچ گنده بکنینش.

سلام... شما لطف دارین... می خورمش توپ...:))

ققنوس شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:33 ق.ظ

سلام
انشاالله قدمش براتون پر از خیر و خوشی و برکت باشه
ببخشید یه سوال
فرقی بین پسردار شدن و دختر دار شدن وجود داره؟
احساس شما وقتی فهمید بچه شما پسره چی بود؟

سلام... سلامت باشید... در مورد سوالتون ... خوب ما اول فکر می کردیم که نی نی مون دختره... بعدش که سونوگرافی کردیم و دیدیم پسره زیاد تاثیری نداشت... الان که دنیا اومده اینقدر شیرینه که نگو...

فرزانه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:18 ب.ظ http://lahzehayezendegi.blogfa.com

سلام تولده نی نی تون مبارک ایشاالله صد سالگیشو جشن بگیرین. من یه سوال دلشتم، می خواستم بدونم چه طور می تونم قالبه شما رو داشته باشم؟

سلام... ممنونم... برای قالب وبلاگ فکر کنم اول باید تو بلاگ اسکای عضو بشید و بعدش به سورس قالب ها دسترسی پیدا کنید... بعدش می تونید کپی کنید و تو وبلاگ خودتون بذارید... البته بهتره که یه بک آپ از سورس خودتون داشته باشید.

دهکده رویا شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:17 ب.ظ

سلااام
وایی این قدر عکساشو دیدم ذوق کردم آخه ما هم یه جورایی مثل شما منتظر اومدنش بودیم!

سلام.... شما لطف دارین... انشالا که شاد و سلامت باشید.

هدیه شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:28 ب.ظ

واااااااااااای بابایی دلم غش و ضعف رفت با این تعریف کردنتون. انقدر خوشحال شدم که خدا می دونه. ان شاءا.. خدا بهتون ببخش و هردوتون با شادی بزرگش کنید. خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی تبریک می گم.

سلام.... چه بامزه... ای کاش آدرس وبلاگتون رو میذاشتید که بهتون سر می زدیم... شما هم شاد و سلامت باشید.

اردیبهشت شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:49 ب.ظ

ا ...من پریروز کامنت گذاشتم نیومد ؟ :(


خیلی کوچولوتون نازه........ خدا حفظش کنه..... اسم قشنگی هم انتخاب کردید.... مبارکههههههههههه..... :)


چرا اومد... لطفا آدرس وبلاگتون رو بذارید تا بهتون سر بزنیم... واقعه از این همه لطف ممنون.

اردیبهشت شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:15 ب.ظ

میشه بپرسم چرا کامنتای منو تایید نمی کنید ؟.....

چرا تایید نکنم... این هم مهربونی رو میشه جوا نداد.

پرنسس شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 ب.ظ http://heartthrob.blogfa.com

وای خدااااااااااااااا !‌این فرشته ی کوچولو رو نگاه کن که اومده خوش بختی مامان و باباش رو تکمیل کنههههههه؟؟!!‌ وای این پاستیله چند کیلو بوده موقعی که دنیا اومده؟؟‌ وای خدا خیلی خوراکیه! پاهاشو ببین!!‌؟!!‌ وای تروخدا برید خدارو شکر کنید من فامیل تون نیستم!!‌:) اصولا بنده تبحر خاصی در زمینه ی خوردن نینی کوچولو ها دارم!!‌ می میرم واسه بچه ها ... این جناب سام شما هم که خوراکی!!
من همین الان وبلاگ تون رو دیدم. از خدا که پنهون نیست از شما چه پنهون من هیچ وقت دامنم از دستم در نمی رفت! اول همه ی آرشیو رو می خوندم بعد میام نظر افشانی می کردم اما این جینگول شمارو که دیدمااااااا نتونستم جلوی خودم رو بگیرم و کامنت نذارم. حالا اینو بگیرید من برم آرشیو بخونم میام .... خیلی ببوسیدش. البته گونه هاشو نه ها؟!‌نکنه حساسیت نشون بده؟؟‌ کف پاها و کف دستاشو ببوسید از قول من. ( گل )

سلام... چه همه ذوق ... اینقدر ناز داره وقتی بغلش می کنی ... نمی تونه سرشو بالا نگه داره...:)) ممنون که این همه به وبلاگ سام ما لطف داشتید... خوشحال می شیم باز هم ببینیمتون.... بیاین پیش ما.

آرزو یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:20 ق.ظ http://arezoohassani.blogfa.com

سلام.قدم نو رسیده مبارک.راستش من خیلی وقته وبلاگ شما رو می خونم.اولین بار اسم وبلاگتون منو جذب کرد و وقتی مطالبشو خوندم،نوشته های شما برام جالب بود.خیلی جالب و با احساس در باره گلک حرف می زدید.رشته تحصیلی و کار من طوریه که آدمای زیادی رو می بینم و از احساساتشون برام می گن.ولی اولین باری بود که یه پدر رو این طوری دیدم.
می دونستم که گلک ۱۲ هم قراره دنیا بیاد.ولی امروز که سر زدم،دیدم پسر ناز شما دنیا اومده.خیلی ناز و قشنگه.خیلی زیاد.خدابراتون حفظش کنه.حتما اسپند براش دود کنید. از خدا هم بخواین یه دونه هم به اونهایی که ندارن بده.خوش به حالتون که می تونید چنین لحظه هایی رو ببینید و لمس کنید.
امیدوارم که همیشه خودتون و مامانی و گلک صحیح و سالم وموفق باشید.

سلام... ممنونم... متشکر که این همه به وبلاگ سام ما لطف داشتین... امیدوارم که تو کار و زندگی تون موفق باشید... من تو پست خدای همه مامانی ها برای همه اونهایی که دلشون نی نی می خواد دعا کردم که به آرزوشون برسن...شما هم شادو سلامت باشید.

برفی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:26 ق.ظ

سلام بابایی و مامانی عزیز و پسر عسلی خوشگل کوچولو سام نازنین. بابایی باور میکنم و چه بهتر که دیگه بهش نمیدین :::)
مراقب پسر گل باشین. اگر احیانا تو چشمش زرد شد دلیل بر زردی بچه نیست یه موقع نبریدش برای ازمایش سوراخ سوراخ کنن این طفل کوچولو رو. زردی اگر باشه از همون بیمارستان شروع میشه و بدن زرد میشه. جدیدا من دیدم بعلت گرمی خوردن مادر و تاثیرش به شیری که بچه میخوره ممکنه توی چشم نوزاد زرد بشه. اگر این طور شد نگران نشید.
شاد و سلامت باشید.
این نظر خصوصی و برای خودتونه.

از این همه محبتتون ممنونم... حتما به مامانی می گم.

آفتاب ایرانی یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:32 ق.ظ http://www.aftabirani.blogfa.com

سلام دوست من ~$$$$
~~~~~~~~~~..$$**$$
~~~~~~~~~...$$$**$$
وبلاگت باحاله.. $$$~~~'$$
~~~~~~~~$$$"~~~~$$
~~~~~~~~$$$~~~~.$$
~عزیز من. ~~$$~~~~..$$
~~~~~~~~$$~~~~.$$$
به من هم یک~$$~~~$$$$
~~~~~~~~~$$$$$$$$
~~سری~~~~$$$$$$$
~~~~~~~.$$$$$$*
~میزنی~$$$$$$$"
~~~~.$$$$$$$....
~~~$$$$$$"`$
~~$$$$$*~~~$$
~$$$$$~~~~~$$.$..
$$$$$~~~~$$$$$$$$$$.
$$$$~~~.$$$$$$$$$$$$$
$$$~~~~$$$*~'$~~$*$$$$
$$$~~~'$$"~~~$$~~~$$$$
3$$~~~~$$~~~~$$~~~~$$$
~$$$~~~$$$~~~'$~~~~$$$
~'*$$~~~~$$$~~$$~~:$$
~~~$$$$~~~~~~~$$~$$"
~~~~~$$*$$$$$$$$$"
~~~~~~~~~~````~$$
منتظرحضورسبزت هستم.'$
~~~~~~~~..~~~~~~$$
~..گلم..~$$$$$$~~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~$$$$$$$$~~~$$
~~~~~~$$$$$"~~.$$
سلام آقا سام هم برسون

فرزانه یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:13 ق.ظ http://lahzehayezendegi.blogfa.com

سلام ممنونم از راهنمایی تون. اینجا پیداش کردم
http://www.persianweblog.ir/templates

بازم ممنونم. لطف کردین. قدمه نو رسیده تون مبارک. :)

قابلی نداشت.

خودم یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:36 ب.ظ http://man-haal-ayande.blogfa.com

سلام!اولا که چقدر قشنگ ذوقتون رو بیان کردین آدم ذوق می کنه!
بعدش هم بچه دار شدن ترس داره
بچه که همیشه نی نی نمی مونه!بزرگ می شه کودک می شه نوجوون می شه (وااااااااااااای )جوون می شه اینها همش خیلی سخته!تربیتش چگونگی رفتار باهاش آدم باید کلا خودش رو و علایقش رو و عاداتش رو بزاره کنار!

اینقدر من ذوق مرگ شدم روزی که دنیا اومد که حد نداشت... ولی راست می گین... همه اینها با هم دیگه کنارهم میشه زندگی.

یه کوچولو و آقاییش یکشنبه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:24 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام..بابایی بیایین ازش بنویسین دیگه..البته میدونم همش دلتون میخواد پیشش باشین اما دلما هم آب شده به خدا..انگده دلم براش تنگ شده..وای بازم نی نی...الهی (بوس بوس)منتظرتم..راستی آپم.به من هم سر یزنین

می نویسم بازم... حتما.

مرجان دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:21 ق.ظ http://khodayemarjan1361.blogfa.com

واییییییییییییییییییییییییییی
سلام
نامزدم دنیا اومددددددددددددددددددددددددددددددددددددد
الهی من فداش شم.چقدر نازه.یه اسپند دود کنین واسش بابایی
انشالله خدا بابا مامانش رو نگه داره و سام کوچولو رو هم واسه بابا مامانش.
خیلی خوشحالم.مطمئن بودم که اگه امشب بیام باید یا نی نی دنیا اومده باشه یا همین روزا
که اولی رخ داد که چه رخداد مبارکی
خیلی خوشحالم

سلام... بعله خانوم بیاین این نامزدتون رو تحویل بگیرید... حالا باید دید که کی پای حرفش میمونه:))...
باز هم عکساشو آپ می کنم ... بیاین پیش ما.

صبا دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:14 ق.ظ http://darentezarebaby.blogfa.com

قدم نو رسیده مبارک ....انشاالله قدمش واسه تون خیر و برکت به همراه بیاره ....خوشحالم که مادر و فرزند در سلامتی کامل به سر می برن .

ممنونم... سلامت باشید... خیلی ممنون که به وبلاگ ما سر زدید.

تی تی دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ق.ظ http://titikhanoomi.persianblog.ir

قدم شاه پسر مبارک باشه براتون...ایشاا... همیشه سلامت و شاد باشید

سلام... ممنونم... شما هم شاد و سلامت باشید.

هدیه دوشنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:55 ب.ظ

آقای بابایی من وبلاگ ندارم. فقط میام به این ۹ ماه و ۹ روز و با خوندن مطالبتون کیف می کنم.

شما زحمت می کشید... خوشحال می شیم.

سمیه سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:33 ق.ظ http://www.somy1386.persianblog.ir

سلام
قدم نورسیده مبارک

سلام
ممنونم.

کبریا سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:19 ب.ظ

سلام
من زودتر فهمیدم اسش سامه
اخه به اقای سام گفته بودی هم اسمته
با بی خوابیا

سلام... چه زرنگ... آدرس وبلاگتون رو میذاشتد بیایم اونجا.

سارا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:04 ق.ظ http://ehsan-sara.blogsky.com

سلاممم

خوبی سام کوچولو؟بابایی مامانی شما خوبید؟؟؟

با اجازه وبلاگ سام کوچولو رو لینک کردم...

عاشق شاد و موفق باشید
********************************سارا*****

سلام... ممنونم... بابایی و مامانی هردوتاشون با سام کوچولو براتون سلام دارن... من هم شما رو لینک کردم.

مامان آذر چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:39 ق.ظ

وای وای خدایا قدرتت رو بنازم ، چقدر هیجان انگیز ، مبارک باشه ، یه حالی شدم اصلا.
عکسها رو هم دیدم خیلی نازه ، از نظر قد و وزن هم به نظر خوب میرسه، ماشالا. راستی چرا اسمش سام ؟ اصلا سام یعنی چی؟‌ عربیه؟ یه اسم فارسی بزارید. البته ببخشید دلیل بر بی ادبی نباشه.
به مامانی سلام برسونید. راستی نصف شبها بیدارتون می کنه؟؟

سلام... ممنوونم... بابا شما چرا... سام یه اسم اصیل فارسی هست... میتونید یه نگاهی به شاهنامه بندازید.

بابا چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:39 ق.ظ http://farzandam.blogfa.com/

سلام
خوشحالم که فرزندتون سالمه و شما هم عاشقشین
خدا حفظش کنه

سلام.. ممنونم... شما هم شاد و سلامت باشید.

حضرت عشق چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:57 ق.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلام!
خوبین شما؟
ممنون از حضورتون :)
لطف کردین شما :)
خوشحال شدم :)

با تاخیر: تولدم مبارک !

:دی

باز هم بیاین پیش ما.

عمو حسن و زن عمو چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:43 ب.ظ

سلام تولدت مبارک. سام جون ما همگی بخاطر امدون تو چند ماهی مارو به جاده چالوس راه ندادن.
حالا همگی منتظریم تا ما مان وبابا اعلام کنن کی بریم جاده چالوس تا بریم.

:)) از دست تو آقای مهندس... تو که بدون ما هم رفتی جاده چالوس... ما آمادگی مونو جهت پذیرایی به سبک جاده چالوس در منزل خودمون اعلام می کنیم.

الناز چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:59 ب.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

________00000__________00000___________
______000000000______000000000_________
_____00000000000____00000000000________
______000000000______000000000_________
________00000__________00000___________
________________APAM _________________
___000__________BIA _____________000___
___0000_________MONTAZERAM___0000__
____0000______________________0000_____
_____00000__________________00000______
______000000______________000000_______
________0000000________0000000_0_______
___________0000000000000000____00______
______________00000000000_______00_____
_______________________000_____000_____
________________________000000000______
_________________________000000________


سلام بهتون تبریک میگم امیدوارم که قدمش واستون خوب باشه

سلام... چه شکلی قشنگی... ممنونم...شاد باشید.

سارنگ پنج‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:42 ب.ظ

سلام
تبریک
تبریک
چقدر کوچولوی نازی دارین . خدا حفظش کنه .

ممنونم... شما لطف دارین... آدرس وبلاگتون رو میذاشتید بیایم خدمتتون.

سلی جمعه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ب.ظ

نمیخواین دیگه ازش چیزی بنویسین ؟؟!؟
من که عاشق سام شما شدم !!
مثل اینکه از همین الان واسش دخترا صف کشیدن !!
واسش اسپند دود کنین !!

:)) سلام... چه بامزه نوشتید... حتما می نویسم ازش... یه کم سرم شلوغه.

حمید شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:58 ق.ظ http://namakdan.blogsky.com

سلام
باباییییی
مامان برات همچین هدیه خوشکلی آورده شما براش چی میبری
هان

سلام... من هم یه هدیه کوچولو برای مامانی گرفتم... ولی بهت نمی گم.

نظریه شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:37 ب.ظ

ببخشید سام یعنی چی اونوقت؟؟؟؟؟؟؟
یعنی مرگ؟؟

:)) ای خدااااااااااااااااااااااااااااااا
سام از اسامی اصیل فارسی هست که شما می تونید تو شاهنامه پیداش کنید... سام فرزند نریمان و پدر رستم هست... سام به معنی سپاه بزرگ و اسم فرزند خلف حضرت نوح هم هست.

forooz شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:12 ب.ظ

salam golakam.bebakhshid ke man hamishe dir behet sar mizanam.azize delam koli tavalodet mobarak.omidvaram hamishe salem bashi va gole khande hamishe roye labet shekofa bashe.aksat kheyli ghashang bodan azizam.be mamanio babae ham ye donya tabrik migam.doseton daram.shad bashid

سلام... ممنون از اینکه برای سام ما پیغام گذاشتید... انشالا یه روزی ما نی نی شما رو تبریک بگیم... باز هم پیش شما بیاین خوشحال می شیم. شاد و سلامت باشید.

آرزو یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام به مامانی و بابایی گلک

همین الان عکسای گلکو دیدم چقدر نازو قشنگه
برای شما خانواده سه نفری آرزوی سلامت و شادی میکنم.
قدمش مبارک باشه هزار ساله بشه

سلام... حال شما خوبه... سلامتید... ممنونم از لطفتون... شما هم شاد و سلامت باشید.

منو برق گرفته!!! یکشنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 10:51 ب.ظ http://meghdadminevisad.persianblog.ir

به سلامتی!

سلامت باشید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد