۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

خاله فریده

سلام... سلام... سلام... خوبید... خوشید... امیدوارم که همیشه شاد و خندون باشید. اولش که یه کم معذرت به خاطر اینکه دیر آپ می کنم... اینقدر این قندک نازه که آدم دلش نمیاد بیخیالش بشه و به کارهای دیگه برسه... هر لحظه ای که میگذره یه خاطره است... الان من و مامانی و سام با هم خونه مامان مامانی اطراق کردیم ، توپ هم نمی تونه ما رو بیرون کنه... بنده خدا مامان مامانی همراه خاله فریده از صبح تا شب به امور این ولیعهد رسیدگی می کنن... خاله فریده خاله مامانی هست و بگم اگه ایشون نبودن،‌ هر وقت که سام گریه می کرد باید من و مامانی هم پابه پاش می نشستیم و گریه می کردیم... الان که اینجانب دارم براتون می نویسم تقریبا سه واحد پیش نیاز بچه داری رو پیش ایشون گذروندم و نمره کامل هم دریافت کردم... اینقدر باحوصله و سلیقه بچه داری می کنه که آدم دلش می خواد یه دو سه تا دیگه نی نی داشته باشه... روز دوم یا سوم بود که خیلی بامزه با یه دستمال نرم بدن سام رو با عرق کاسنی شست و اونو پیچید ،‌ یعنی دوست داشتم بودید اونجا که ببینید این نی نی ما چه اداهایی میومد،‌ اینقدر خوشش اومده بود که نگو... خودشو یه کش و قوسی میداد که انگار کوه کنده... اگه سام گریه کنه،‌ حالتهای متفاوتی می تونه داشته باشه... مثلا گرسنه هست، جاشو خیس کرده،‌ دلش درد می کنه،‌ یا الکی میخواد فقط بغلش کنیم... اینکه کدوم اینهاست دقیقا خاله فریده است که میگه... دارم یاد می گیرم. دختر خاله فریده هم در حال تدارک مراسم ازدواج و ... هست که زنگ زده به خاله فریده میگه خوبه وقتی زنش دادی دیگه برگرد خونه... ما هم گفتیم که تا خاله فریده از سام ما یه آقای دکتر خوش تیپ و باکلاس به ما نده که نمی ذاریم بره... بنده خدا از وقتی که سام دنیا اومد یکراست از فرودگاه اومد بیمارستان تا الان نتونسته برگرده خونه... خدایا خودت از دست ما نجاتش بده...
اونهایی که مایلند عکسهای جدید سام رو ببینن اینجا کلیک کنن.عکسهای سام

نظرات 24 + ارسال نظر
آفتاب ایرانی دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:01 ب.ظ http://www.aftabirani.blogfa.com

سلام
کوچولو بزرگ شده یا نه؟؟؟
می دود یا راه می ره؟؟

زودی بیا من آپ کردم
فوت یکی از بازیگران عرصه سینما وتلویزیون
بیا ببین کیه؟؟؟

سلام... هی داره بزرگ می شه... میام پیشت.

مریم دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.golpesaram.blogfa.com

سلام.
من هر روز می اومدم اینجا سر می زدم. خوشحالم یه خبری از خودتون دادید . درکتون می کنم این کوچولوهای دوست داشتنی اینقدر وقت آدمو می گیرند که من یکی که تا یه ماهگی طاها روز و شبمو نمی فهمیدم. حالا تا باشه از این گرفتاریهای شیرین.
مامانی سام کوچولو رو سلام برسونید .
راستی ماشالله به سام عزیز که با عکساش اینقدر دلبری می کنه.

سلام... شما لطف دارین ... به هر حال باید با کوچولو ها ساخت دیگه... یه روزی هم ما کوچولو بودیم... این نی نی شما با اون عکس بی لباسش خیلی نمکیه... شاد و سلامت باشید.

سایه دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:30 ب.ظ http://sayehsepidar.blogfa.com/

سلام
بچه بزرگ کردن خیلی سخته مخصوصا سال های اول زندگی اما به نظر من شما الان سال های خوب و راحت و شیرین زندگیتو سپری می کنید چون تربیت سام از چند سال دیگه شروع می شه
نمی دونم فیلم دکتر غریب رو دیدی ؟
یه خانواده باشخصیت و متشخص می تونن چنین بچه هایی رو تربیت کنن
برای سام دعا می کنم که دارای شخصیتی مصمم و با ارده بشه
خداحافظ

سلام.... راست میگید... تربیت مهمترین قسمت بچه داریه... خیلی ها خیلی چیزها به بچه هاشون میدن... ولی از اصل موضوع غافل می شن... خدا کنه بتونیم وظیفه مون رو خوب انجام بدیم.

من سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.sarv.blogsky.com

سلام تو خیلی خوش شانسی من سر دومی تازه دارم لذت میبرم

خوب به هرحال لذت رو میبری... این خودش خوبه...

خاله سارا سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:27 ب.ظ http://eshgh-e-noghreie.blogsky.com

ســــــــــــــــــــلام...

اول(بوس:-*)سام عزیز رو می بوسم... الهی خاله فدات شه...

خوب حالا... خوبید؟؟؟ سام کوچولو چطوره؟؟؟خوبه؟؟؟

آخی الهی پس فعلا خوب به شما و سام کوچولو خوش می گذره... خدا رو شکر انشاالله همیشه شاد و سلامت باشید...

الهی چه خاله خوبی... مرسی خاله فریده این بابایی اگر به خودش بود که تا حالا هم دووم نیورده بود... مرسی باسه تمام زحماتتون...

مامان مامانی و خاله فریده خیلی تشکر...

مامانی از دور می بوسمت و داشتن بابایی و پسر گل تو بهت کلی تبریک می گم...

خیلی خوبه باسه تولد سام کوچولو که ما رو دعوت نکردید امیدوارم باسه فارغ التحصلی پزشکیش دعوتمون کنید... :-)

مرسی که به ما سر می زنید...

باسه من و عشقم خیلی دعا کنید(توی درسامون و کارمون موفق شیم انشاالله... و بتونیم با هم ازدواج کنیم...)...

عاشق شاد و موفق باشید
***************************************سارا*****

سلام... سام هم سلام داره خدمتتون...:)) ممنونم حسابی از این پیغام داغ.... دعوت هم چشم... به موقعش... انشالا که به زودی درسا تموم شه و بساط عروسی رو راه بندازید... موفق باشید.

سحربانو سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:45 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

خدا به خاله فریده قوت بده:)
وای من عاشق این نی نی کوچولوی شمام که.
وای خدا چه خمیازه ای می کشه این کوچولو.

سلام... ممنونم... اینقدر بامزه خمیازه میکشه آدم دلش میخواد قورتش بده:))

کاظم سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 04:24 ب.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

ببین که وجود سام چقدر گرما بخشه
یه شوق و ذوق دیگه به این وبلاگ داده حالا چه برسه به اون خونه !

راست میگی... روزا دوست دارم زود برم خونه تا باهاش بازی کنم...:))

سارا سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:07 ب.ظ http://ehsan-sara.blogsky.com

انشاالله... شما هم باسمون دعا کنید به مامانی هم بگید خیلی باسمون دعا کنه...

حقیقت تازه بعد تمومی درسامون باید به این فکر کنیم که چه جوری با خانواده هامون عشقمون رو درمیون بزاریم...(فکر بد نکنید که خیلی بدیم... اما می ترسیم که با ازدواجمون مخالفت کنن...)فقط باسمون دعا کنید... خیلی خیلی زیاد...

بابایی لطفا این کامنت رو تایید نکنید... مرسی...

عاشق شاد و موفق باشید
***************************************سارا*****

خدا همه چیز رو جور میکنه... شما باهم صادق باشید... بقیه کارها جوره... مامانی هم دعاتون میکنه.

الی سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:06 ب.ظ http://eliohamed.blogsky.com

چقدر نازه این مموشک واسش اسفند دود کنید. مامانم عکساشو دید میگه چند ماه دیگه کلی تپلی و ناز میشه

ممنونم... سلام من و مامانی و سام رو به مامانتون برسونید.

یاس چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:17 ق.ظ

سلام
وای من دو هفته پیش کامپیوترم ویروسی شد تمام دارو ندارم پاک شد وبلاگ شمارو هم گم کرده بودم . تازه الآن پیداش کردم .
نی نی خیلی نازی دارین :)

سلام... ممنون که به یاد ما هستید... باز هم بیاین اینجا... خوشحال می شیم.

آفتاب ایرانی چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 09:22 ق.ظ http://www.aftabirani.blogfa.com

$____$$$$_$$$$_$$$
_______$$-$$$$$-$$----$$$$$
____$$$$$$$$$$$$_$$$$_$$$$$
___$$$$$$$$$$$$$$$$$_____$$$
__$$$__$$$$$$$$$$$$________$
_$$___$$$$$$$$$$$$$$$$$
$$___$$$$_$$$_$$$__$$$$$
$___$$$$___$$__$$$$___$$$
____$$$_____$$___$$$____$$
____$$______$$$___$$$____$
____$$_______$$____$$$
____$________$$$____$$
____ _________$$$____$
_____________$$$
_____________$$$
____________ $$$
____________$$$
___________$$$
_________$$$$$
________$$$$$
______ $$$$$


اول شدم
سلام
این سام ماشالله روز به روز نازتر می شه
الهی
دورش بگردم
آپّـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــم

ممنون... میام پیشت.

ندا چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 03:39 ب.ظ http://ghazalism.blogfa.com

سلام
خدا زنده نیگه شون داره ... خب خاله شدن این چیزا رو هم داره دیگه ... هرچند که مطمئنم ایشون با جون و دل اینکارا رو انجام میدن

سلام... من و مامانی هم براشون همیشه دعا می کنیم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 07:48 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

سلام
نی نی تون چقدر نازه...
نی نی دایی من هم پسره البته هنوز بدنیا نیومده.

سلام... ممنونم... از طرف من و مامانی به دایی و خانومشون تبریک بگین... حتما به ما خبر بدین وقتی دنیا اومد.

یه کوچولو و آقاییش پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:24 ب.ظ

سللللللللللام. بابایی.من با شما قهرم..آخه منه بیچاره هر دفعه اومدم اینجا شما عکسهای سام رو نذاشته بودین..خوب به من هم خبر بدین...برم ببینم..واااای کوچولو یه گاز طلبت :ی

سلام... من عکسهای سام رو گذاشتم... شما کافیه روی این لینکی که من رو هر پست میذارم کلیک کنید.

مامان آذر پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 08:28 ب.ظ http://www.ourcutebaby.blogsky.com

الهی ، نازشو ، ماشاالله چه موهایی داره این سام نازنین. هزاران مرتبه شکر این نعمت و برکت آفریننده هستی رو. مرسی از خاله فریده عزیز ، چقدر خوب ، اینجور وقتها من اینجا احساس تنهایی و بی کسی میکنم ، دعا کنید که به مامان من هم ویزا بدهند که برای بدنیا اومدن و حتی مدتی بعد از اون پیش ما باشه. شما هم حسابی از تجربیات خاله جون استفاده کنید خیلی خوبه. بی انصاف کمی هم از اون همسر نازنین بنویس ، بیمعرفت حالا سام اومد دیگه اونو یادت رفت ، حالش خوبه؟ شیر کافی برای نی نی داره ، هنوز دردی داره؟

سلام... ممنونم... دقیقا... اگه یه نفر کنار آدم باشه که خیلی خوبه... ماها که هم مامان مامانی و هم خاله اش کمک می کنن... انشالا که به مامانی شما هم ویزا بدن تا تنها نباشین... من همیشه به وبلاگ نی نی شما سر می زنم... شاد و سلامت باشید. خیلی لالایی های قشنگی گذاشتید... من به همه می گم بیان بهتون سر بزنن.

خاله سارا پنج‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ب.ظ http://eshgh-e-noghreie.blogsky.com

سلام...

سام چطوره؟خوبه؟بزرگ شده؟بابایی و مامانی چطورید؟خوبید؟

مرسی...
اما نمی دونم چی بگم...
یعنی می شه...
خدایا به امید تو...

شما هم باسه ما خیلی دعا کنید...



+ شما هم می تونین در وبلاگتون لینک اعتراض به نام جعلی خلیج عرب رو داشته باشین فقط کافیه که این کدی که این زیر می ذارم براتون رو تو قسمت قالب وبلاگتون زیر قسمت <head> بذارین
به همین سادگی !
نمونهء اون تو وبلاگ خودم هست
.این کد هست:


<script src="http://roozbehs89.persiangig.com/Others/PersianGulf.js" language="javascript"></script>

سام رو از طرف خاله سارا(منظورم خودمم)ببوسید...

الهی زود بزرگ شی...

عاشق شاد و موفق باشید
***************************************سارا*****

سلام.... ممنون از احوال پرسی تون... همه خوبیم و دعا گو.... انشالا که همه کارها جور میشه... شما به خدا توکل کنید و صادق باشید... در مورد کدهم ممنون... حتما این کاررو می کنم.

صبا جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:32 ق.ظ http://darentezarebaby.blogfa.com

واییییییییی نازی . تجربه بزرگترا خیلی تو این مواقع به درد میخوره ....آفرین بر شما دانشجوی زبر و زرنگی هستین !!!

سلام... راست می گین... در ضمن من دانشجوی اجباری هستم.:))

ساناز جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 05:52 ب.ظ http://s-sanaz.blogfa.com

سلام.توروخدا بذارید این خاله فریده بنده خدا نفس بکشه.اگه نبود شما چی کار می کردید؟

سلام... خود خاله فریده اینقدر گله که دست بردار نیست... راستی من وبلاگتون رو گم کرده بودم... لینکتون کردم که دیگه از دست نرید...:))

سمیه شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.somy1386.persianblog.ir

سلام
زنده باشن این خاله خانوم چقدر مهربون کاش میشد از تجربیات و چیزهای که بلندن و به شما یاد می‌دن یه چیزهایی تو وبلاگ سام کوچولو ناز می‌نوشتین تا اونهایی که لازم دارن یاد بگیرن.
عکسهای سام کوچولو رو دید خدا حفظش کنه و همیشه سالم بشه این گل پسر با نمک هزار ماشااله.

سلام... شما هم سالم و شاد باشید... یه چیزهایی به ما یاد میدن... از لطفتون ممنون.

سام علامه شنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 06:30 ب.ظ http://allamehonline.blogsky.com

الهی که سام بمیره واسه این سام کوچولو .... چه حالی کردم با این خمیازه های دروغی..... دلم تنگ شده بود برات رفیق ... ای کاش باهات حرف می زدم .... این حس بابا شدن عجیب و غریبه ..... اگر تونستی برام ایمیل بزن و شمارت و بده که بهت زنگ بزنم ....

خدا نکنه... کجاها هستی... چه میکنی با روزگار... این نی نی ما داره حسابی وقت ما رو پر میکنه... بهت ایمیل می زنم.

خودم سه‌شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 02:28 ب.ظ http://man-haal-ayande.blogfa.com

وقتی نی نی ها به دنیا میاد همه باید دورو برشون بپلکن خاله و عمه و مامان بزرگ و بابا بزرگ هم نداره!

دقیقا... نمی دونم این نی نی ها چه قدرت جاذبه ای دارن...:))

حامد یکشنبه 5 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:17 ق.ظ http://www.jokestan4.blogfa.com

من امروز ساعت 3 بعد از ظهر آپم بیا سر بزن.
من شما را لینک کردم وشما هم من را با نام جوکهای خواندنی لینک کنید

سلام... ممنونم... من همیشه به وبلاگ شما سر می زنم.

حنانه شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:30 ب.ظ

سلام کوچولوی نازی دارید تبریک می گم انشا الله خود شما و اونو برای شما نگه داره و سالیان سال در کنار هم با سلامتی باشید

برای من هم دعا کنید تا یک شریک زندگی خوب پیدا کنم و منم بشم مامانی منو از دعا خودتون فراموش نکنید

سلام... خیلی ممنونم... ای کاش آدرس وبلاگتون رو میذاشتید که سر می زدیم بهتون... انشالا که شما هم نیمه دیگر زندگی تون رو پیدا می کنید و راهتون رو ادامه می دید... تو زندگی شاید مشکلات زیادی پیش بیاد ولی به این مفهوم نیست که تو راهتون اشتباه کردید... موفق باشید.

نازنوش چهارشنبه 16 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

وااااااااااای چه قدرباممزهاست دلم میخوادمحکم بغلش کنم

مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد