۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

بابایی و کلیک های شبانه

بابایی اصلا امروز حوصله نداره... اصلا من و مامانی نفهمیدیم این تعطیلات کی اومد و کی رفت... سام یه ده روزی هست که شبها دلش درد می گیره و اینقدر گریه می کنه که صورتش پر از اشک میشه... آی دلم می سوزه... دهن کوچولوش بدون نفس جیغ میزنه... دکتر که بردیمش میگه بچه ها همشون تا سه ماهگی حدود های بعد از ظهر تا شب یه دل دردی میگرن که بهش میگن کلیک شبانه... کاریش هم نمیشه کرد... با گریمکسچر و اینها یه مقداری میشه جلوش رو گرفت اگر نشد از کلیک اید استفاده کنید... دکترای دیگه هم همین رو میگفتن... روزها که خوب میخوره و میخوابه اینقدر خوش اخلاقه که نگو... وقتی باهاش حرف می زنیم اینقدر دست و پاشو تکون میده ... آدم حال می کنه... دیروز هم از ساعت حدود شش و نیم بعد از ظهر گریه اش گرفت... به گفته دکتر، یکی از راههاش اینه که ببریمش بیرون هوا بخوره... بردیمش ساکت شد... ولی دو دفعه دیگه هم شروع به گریه کرد... گفتیم نکنه گوش درد گرفته ... دوباره بردیمش دکتر معاینه اش کرد و گفت چیزی نیست... اگه گریه نکرد باید بیاریدش دکتر... بابایی اصلا حوصله نداره امروز...

هفته قبل سام علامه به من زنگ زد... خیلی خوشحال شدم.... صحبت کردیم ... از خودمون... از سام من.... از نی نی سام علامه... خوب بود... هنوز برنامه شو ندیدم...وقتی دیدم تعریف می کنم براتون

خوب این هم جواب یه کوچولو که منو به بازی دعوت کرده بود.قوانین بازی به این ترتیب هست که اول ده تا چیز که دوست داری،‌بعد ده تا چیز که دوست نداری و بعد هم دعوت از ده نفر برای ادامه بازی.

ده تا چیز که من دوست دارم.

1-      دوست دارم شبهای بهار و تابستون تو ماشین بشینم کنار مامانی و سام پنجره پائین باشه و من دستم رو بیرون بذارم تا خنکی هوا پوستم رو خنک کنه

2-      دوست دارم کنار ساحل زیر آفتاب رو شن های داغ بخوابم .... چشمم رو ببندم و داغی آفتاب رو حس کنم

3-      دوست دارم روزهای بارونی ماسوله ... تو سردی بارون کنار مامانی قدم بزنیم.

4-      دوست دارم یه روز پدر و مادرم رو بفرستم حج واجب

5-      دوست دارم با جوونای فامیل یه سفر همه با هم بریم تایلند

6-      دوست دارم تمام جاهای تاریخی و تفریحی ایران رو از بر شم... چه حالی میده

7-      یه بی ام و اسپرت سقف تاشو... البته از کمپرسور هم خوشم میاد

8-      کباب چنجه که خودم درست کرده باشم...

9-      تا اونجایی که از دستم بر بیاد کار بقیه رو راه بندازم

10-    تو یکی از اجراهای زنده سیاوش قمیشی باشم.

 

ده تا چیز که دوست ندارم.

1-      با آدم دو رو دروغگو هم کلام بشم... آی بدم میاد از این آدما... یکی هست جایی که کار می کنم... صدای نمازش سه طبقه بلند میشه... آی پشت سر آدم حرف میزنه... از خودش خجالت نمیکشه.

2-      صحنه های مرگ و میر که تلوزیون نشون میده خیال میکنه که فیل هوا کرده... نمیگه چند هزارتا زن و بچه دارن نگاه میکنن... روح کارگردانش مریضه.

3-      تو سرمای جاده قزوین پنچر کنم... اونم ساعت ده و نیم شب... بعد ببینی که آچار چرخت خرابه... آخه یه بار عین همین ماجرا سرم اومد... مردم تا یه ماشین وایستاد... گفت آچار چرخ ندارم...

4-      سرما

5-      مریض شدن وقتی کلی کار داری

6-      دلت میخواد یه فیلم ببینی و برق بره

7-      عرق آقایون جنتلمن که سه هفته یه بار میرن حموم ولی بعدش همون پیرهن سه هفته قبل رو میپوشن

8-      تو یه شهر غریب کار کنی

9-      بی پولی

10-   آشپزخونه کثیف محل کارمون

ده نفری که دعوت می کنم به بازی

 

۱- ساناز با یه آقای شیک

۲- دهکده رویا

۳- چشمان غمگین

۴- سایه سپیدار

۵- کارمند کوچولو

۶- محسن و سحر بانو

۷- کلبه عشق

۸- دوست پائیزی

۹- نی نی عسل

۱۰- علی و سمیه

همگی سلامت باشید.