۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

یه دوست وبلاگی با سلیقه

سلام... حالتون خوبه... اینقدر مطلب دارم برای نوشتن که نمی دونم از کجا شروع کنم... اول اینکه اینقدر نمکی شده سام که نگو و نپرس... حالا سر فرصت چند تا عکس ازش گرفتم موقع حمومش... کلی خنده داره... یه مشکلی که داریم ما با این آقای سام اینکه خیلی گرمایی تشریف دارن... هوا هم که شدید گرم... یه کمی که گرمش میشه کلی سرو صدا راه میندازه... دل دردش اما بهتر شده... این کلیک اید خیلی خوبه... به همه مامانی ها و بابایی ها که مشکل کلیک شبانه نی نی هاشون رو اذیت می کنه توصیه می کنم که از کلیک اید استفاده کنن... البته باید آزاد تهیه بشه،‌ ولی خب نیتجه خوبی داره.
یکی از دوستای خوبی که از اولین روزهای این وبلاگ ما رو همراهی می کرد،‌ مامان طاها بود که واقعا باید به حوصله و سلیقه این خانم آفرین گفت... من هر وقت که رفتم تو وبلاگ ایشون پر بود از عکسهای قشنگ و با سلیقه ای که مامان طاها ازش گرفته بود... اگه میخواین یه پسر خندون و ناز رو ببینین حتما به وبلاگش سر بزنید.... برای خانواده آقا طاها حسابی آرزوی روزهای خوب و شاد رو دارم.
وبلاگ آقا طاها: نی نی عسل
در مورد مطلب طرز خواب نوزاد نظر بدید.

نظرات 15 + ارسال نظر
داستانسرا(عمولی) چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ق.ظ http://www.amoooly.blogfa.com

شلام.....بابائی خیلی زرنگیا.روز پدر سر بزنگاه رسیدی میگی بلات پوفک خلیدم؟فکر کردی من منگولم؟نمیفهمم اومدی جوراب بگیری ازم؟

خب جورابو که ندادی... پفک هم که گرفتی... دیگه چرا شکایت می کنی....

کارمند کوچولو چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 09:37 ق.ظ http://edarehyema.blogsky.com

سلام بابایی امساله... روز پدر رو بهتون تبریک میگم..

سلام... ممنونم از لطفتون.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 27 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:33 ب.ظ

فکر کنم این بیماری اسمش کولیکه ها

بعله دقیقا... اما بیماری نیست.

مامان آذر جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:35 ق.ظ http://www.ourcutebaby.blogsky.com

خدا رو شکر که مشکلتون حل شد و حالا شبها راحت میخوابید. خوشحال شدم که گفتید. منتظر عکسها هم هستم. امیدوارم همیشه لبهاتون خندون و تنتون سالم باشه. راستی وبلاگ طاها باز نمیشه. سام رو ببوسید البته صورتش رو نه ها حالا ظریفه ، دستشو ببوسید.

سلام... بعله به سلامتی مشکل کلیک شبانه رو به حله... ممنون از لطفتون... انشالا که همیشه شاد باشید.

مریم جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:04 ب.ظ http://www.golpesaram.blogfa.com

سلام. وای حسابی سوپرایز شدم. واقعا ممنون از لطفتون. من هم از همراهی با وبلاگ خوب شما در این مدت واقعا لذت بردم و همین طور علاقه زیادی به سام کوچولوی شما دارم که مثل همه بچه ها معصوم و دوست داشتنیه.
اصل کاری داشت یادم می رفت: اولین روز پدر رو به بابایی سام تبریک میگم. امیدوارم سام عزیز زیر سایه پدر و مادر خوبش همیشه سلامت و شاد باشه.
من منتظر عکسای سام کوچولو هستم. مامان سام رو سلام برسونید و از طرف من بهش بگید قدر این روزایی که با سام هستو خیلی بدونند چون دل کندن از این فرشته ها و دوباره سرکار رفتن خیلی سخته.
دستای کوچیک سام کوچولو رو از طرف من ببوسید.

سلام... اصلا قابلی نداشت همه اش واقعیت بود... انشالا که کنار خانواده شاد باشید...ممنون از تبریکتون... از طرف من به همسرتون هم تبریک بگید... ببخشید که دیر شد... در مورد سرکار رفتن مامانی هم از الان داره با خودش کلنجار میره ... بهرحال زندگیه دیگه.

یه کوچولو و آقاییش جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 05:30 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام..بابایی.این ها جایه خود..
عکس های سام عزیز ما کو؟
به من هم سری بزنین..

سلام... عکسهای سام رو آپ کردم.

خاله سارا شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:44 ب.ظ http://eshgh-e-noghreie.blogsky.com

سلام...

خوبید؟؟؟
(وقتی سلام می کنم هم به شما هم به مامانی جون و هم به سام قشنگ سلام می کنم. OK؟)
(وقتی هم حالتون رو می پرسم حال هر سه تای تون رو می پرسم. بازم ok؟)


آقا سام رو از طرف خاله ساراش حتما ببوسید... عکساش کو بابایی؟؟؟

مامانی رو هم ببوسید...(محکم... و با احساس...)


خواهش می کنم...

چرا ۱۰ تیر تموم شدن... نمره ها رو هم اساتید محترم دادن جز یکی شون که انشاالله اون رو هم فردا می ده...

اما اگر باسه آپکردن پرسیدید شرمنده تقریبا می شه گفت دارم می رم...

دوستون دارم...

عاشق شاد و موفق باشید
***************************************سارا*****

همه ما سه تا سلامت رو جواب دادیم...
حال همه ما هم خوبه
عکسهای سام روهم آپ کردم
آپ کن تنبل

آیدا یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:35 ق.ظ http://aiida.blogfa.com/

منتظر عکسایه سام کوچولو هستیم .

سلام ... عکسهاشو آپ کردم.

سحربانو یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:58 ق.ظ http://samo86.blogsky.com

عکسای جدید سام رو دیدم.
وااااااااااااااااااای چقدر ماه شده این پسر.

ممنونم... سلامت باشید.

دهکده رویا یکشنبه 30 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام آقای پدر!
خوبین؟
تو رو خدا زودتر عکس های سام کوچولو رو بذارین!
من آپم.

سلام... ممنونم... آپ کردم...

گلی سه‌شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام
امیدوارم حال نی نی شما خوب باشه من تازه این وب لاگ رو دیدم و از اولش تا آخرشو خوندم منم یه مامانی ژرمشغله هستم یه سوال برام ژیش اومده که امیدوارم جوابمو بدید شما شاغل هستید اصلا کار می کنین ؟ چطور این قدر وقت دارید؟‌چند ساعت می خوابید‌؟

سلام ممنون ... شما لطف دارین....بله من شاغل هستم... من سه تا وبلاگ برای پسرم دارم... یه وبلاگ تخصصی در مورد کارافرینی و یه گروه اینترنتی به اسم کارآفرینان آتیه اندیش... در ضمن مدیر چهار سایت تخصصی در زمینه کسب و کار الکترونیکی هستم... تمام اینها جزء کار اصلی من نیست... شغل من در یک دانشگاه هست و تمام اینها که گفتم جزء کارهای جنبی شغل من هست.

مهرناز پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 10:55 ق.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

سلام
انگار شما هم دیر به دیر آپ می کنید!
نی نی دایی منم بدنیا اومد امروز...
پسره البته هنوز اسم نداره.

سلام... یه کمی دیر... مبارکه مبارکه.... میام پیشتون.

داستانسرا(عمولی) جمعه 4 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 03:44 ب.ظ http://www.amoooly.blogfa.com

[چشمک][چشمک]حراج ویژه عمولی[چشمک][چشمک]

دو پست با یک نظر[زبان]

آتیش زدم به وبم[نیشخند]

بدو بیا تادیر نشده[نیشخند]

زمان:از اول شب بیخیالا تاآخر شب خوش بیارا[چشمک]

مکان:منزل شخصی عمولی-اتاق نشیمن[لبخند]

نمک پاش... میام پیشت.

یه کوچولو و آقاییش شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 08:02 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام بابایی عزیز..خوبین؟سام عزیز ما خوبه؟بابایی من از شما گله مندم..چرا دیگه مثل همیشه سر به وبلاگتون نمیزنین..و عکس از سام عزیز نمیزارین که ما هم ببینیم...ازش تعریف کنین از شیرین بودنش..من منتظر نوشته هاتون وعکس سام عزیز هستم..به من هم سر بزنین..

سلام... ممنونم... بابا گله نداره که ... سرم یه ذره شلوغه... حتما... چشم.

نهال شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 09:07 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com


مثل خودمه !گرمایی ..خیلی خوبه هر چی باشه از سرمایی بهتر ه ..ببین از راه نرسیده چقده دردسر داره ....
اما با عشقی که شماها بهش دارین اون هیچی کم نداره .

سلام... آره گرماییه شدید... بچه اس دیگه... شما لطف دارین.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد