۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

سام و شیراز

الان که دارم براتون مینویسم سام تو شیرازه... هفته قبل پنج شنبه من و مامانی وسام رفتیم شیراز... آخه شنبه همین هفته که گذشت عروسی دختر خاله فریده بود... جاتون خالی خیلی خوش گذشت. البته من یکشنبه صبح برگشتم تهران... از اون رو تا الان من هنوز سام و مامانی رو ندیدم... گاهی از پشت گوشی باهاش صحبت می کنم... آی تو شیراز سام رو تحویل می گرفتن که نگو... تحویل که چه عرض کنم... دیگه کسی بابا، مامان سام رو نمی شناخت که ... می خواستن قورتش بدن... اونم حسابی شیرین کاری می کرد... از عروسی که دیگه نگو .. آی حال داد... جای همتون رو خالی کردم... به یاد همتون بودم... انشالا عروسی سام همه دعوتن.... وقتی داشتیم می رفتیم سام تا خود توی هواپیما خواب بود... همین که نشستیم بیدار شد ... بعد فکر کنم که گوشش به خاطر تغییر فشار اذیتش می کرد... اینقدر جیغ زد که سر همه رو برد... گریه نمی کردها... ولی جیغ می زد... هر کاری که کردیم ساکت نشد... آخرش هم کلی شیر بالا آوورد تا اینکه رسیدیم... ولی بعدش یه خنده های شیرینی می کرد... دل ما و شیراز رو برد. فردا سام و مامانی میان... دلم براش تنگ شده... به قول شاعر بزرگوار...  امشب که گذشت... فردا رو بگو

هفت

امروز هفتم ماه هفتم سال هشتاد و هفت هست... سه تا هفت پشت سر هم ردیف شدن... تازه بیست وهفتم ماه رمضان هم هست...خیلی جالبه ها... مناسبت هایی که امروز رادیو اعلام می کرد شامل روز جهانی قلب و روز آتش نشان بود. دیدم حیفه که حالا این همه هفت تو یه روز جمع شدن هیچ مطلبی ننویسم. دوست داشتید فیلم هفت دیوید فینچر رو ببینید... مطمئنا امروز حال میده.

یادم رفته بود بگم که بابا بزرگ سام (بابای مامانی) وقتی برای المپیک رفته بود چین براش یه عالمه سوغاتی آوورده بود. یکیش که خیلی بامزه است. یه لباس ابریشمی هست که یه اژدها روش داره... یه سری قاشق چوبی چینی همون هایی که عمرا من و شما بتونیم باهاش غذا بخوریم... یه مجسمه بزرگ از دیوار چین و یه عالمه چیزهای دیگه... عکسهاشونو حتما میذارم براتون... 
مامان شایان یه
پست خیلی خیلی قشنگ داره که حتما پیشنهاد می کنم اونو بخونید... واقعا قشنگه... فکر کنم مامانی ها حسابی حالشو درک کنن.وبلاگ شایان کوچولو 



به مطلب " بهترین وقت برای کوتاه کردن موهای نوزاد" نظر بدین.

عکسهای جدید سام رو هم ببینید. 

مرخصی وبلاگی

سلام... حال همتون خوبه...این دفعه خیلی طول کشید تا بیام و آپ کنم... یه کاری رو من از سال قبل شروع کردم که اگه خدا بخواد مهرماه نتیجه اون معلوم میشه... یا حسابی پولدار میشم یا اینکه حسابی حالم گرفته میشه  دعا کنید کارم بگیره همتونو جشن تولد یکسالگی سام دعوت کنم...
از سام هم که دیگه چی بگم... اینقدر بامزه شده که حد نداره ... دیگه یاد گرفته که غلط بزنه و هی به این طرف و اون طرف غلط میزنه... دو روز پیش هم یاد گرفت که پاهاشو با دستش بگیره... اینقدر خنده دار بود که نگو... یه چیز جالب اینکه از تلفن خیلی خوشش میاد... من متوجه شدم وقتی دارم با تلفن صحبت میکنم هی نگاهم میکنه... وقتی گوشی روی گوشش گذاشتم اینقدر خوشش میاد که صدای اون طرف تلفن رو گوش کنه ... میخنده ... وقتی هم که گوشی رو دور میکنم نق میزنه که میخواد دوباره...
راستی نی نی سمیه و علی هم دنیا اومد... حتما بهشون سر بزنید... من که خیلی خوشحال شدم... خیلی تبریک میگم بهتون. 

وبلاگ سمیه و علی 

 
عکسهای جدید سام رو هم ببینید.

به مطلب " بهترین وقت برای کوتاه کردن موهای نوزاد" نظر بدین.