۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

مادر جون

اگه به نشانگر تولد سام بالای وبلاگش نگاه کنید می فهمید که سام الان یک سال و پنج ماهشه.... شاید برای خیلی از دوستای وبلاگی سام این مدت خیلی سریع گذشته باشه... ولی برای من و مامانی هر روزش با یه خاطره جدید و یه اتفاق گذشته، مدت طولانیه ... اونهایی که نی نی هاشون هم سن سام هست می فهمن من چی می گم... بهر حال سام اولین فرزند ما بود و ما هیچ تجربه ای تو این زمینه نداشتیم... راستشو بگم هنوز هم داریم تجربه کسب می کنیم... ولی عزیزانی بودند که در تمام این مدت ما رو تنها نذاشتن و باعث می شدن که سختی ها و خستگی های این دوره برامون شیرین بشه... مادرجون (مامان مامانی) یکی از اونهاست... از اولین روزهایی که سام دنیا اومد، مادرجون تمام و کمال برای سام وقت گذاشت... چه اون یک ماهی که مامانی و سام خونه مادرجون بودند و چه حالا که هر صبح من و مامانی وقتی که می خواهیم بریم سرکار، سام رو میذاریم خونه مادرجون و بعدش دوباره بعدازظهر می ریم دنبالش...  بماند که حالا که سام بزرگ شده و می تونه راه بره، هرچی که دم دستش میرسه یا میکشه یا میشکنه... ولی غیر از قربون صدقه چیزی از مادرجونش نمی شنوه که... من از طرف خودم، سام و مامانی یه خسته نباشید حسابی بهش می گم و امیدوارم که همیشه شاد و سلامت باشه .... این که من نوشتم شاید پنج دقیقه وقتتون رو گرفته باشه که خونده باشید.... ولی باید جای مادرجون باشید و تمام روزتون رو یه نی نی که مدام از صبح تا شب این طرف و اون طرف می دوه بگیره تا بدونید چی می گم... ایشالا که خودتون هم نی نی دار می شین و سرتون میاد... انشالا.... 

سام نمک ما اینقدر شیطون شده که حد نداره... بعضی وقتها که با موبایل ازش فیلم می گیرم دوست داره که نگاه کنه و اگه نخوام بهش نشون بدم یه جیغ های بنفشی می کشه... خیلی به ندرت کلمه های بابا و ماما رو میگه... البته دکترش می گه که حساس شدم به حرف زدنش ولی خب دوست دارم زود به حرف بیفته... تاحالا دو بار تلفن رو خرد و خاکشیر کرده... نه جلوش میشه تلفن زد نه موبایل... چون زود میخواد از دست آدم بگیردش... یه کمی باید حواسم به تلفن بازی اش باشه... بهرحال دوره زمونه زیاد جالبی نیست... 

یه مدت دسترسی به این گوگل پیکاسا قطع شده بود... اما امروز امتحان کردم دیدم بازه... در اولین فرصت عکسهاشو آپ می کنم... شاد و سلامت باشید.

 

 

نظرات 18 + ارسال نظر
s یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 02:41 ب.ظ http://guilty.blogsky.com

akhey

:)) چه کامنت بامزه ای...

مهرناز یکشنبه 19 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 05:51 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

سلام
عجب چشممان به آپ شما منور گشت!!!
فدای سام گوللله نمکتون بشم من.
من که از قبل از تولد سام خاطراتش رو دنبال می کردم.
الان احساس می کنم یکی از کوچولو های فامیلومنه.
فقط زود به زود آپ کنید خوب دلم تنگ می شه.

سلام... ممنون از محبتتون... حتما زود به زود آپ می کنم... بهتون سر می زنم. شاد باشید.

مامان دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:14 ق.ظ http://baharvaman.blogfa.com

خسته نباشه مامان جون سام کوچولو چقدر این مادربزرگها مهربون هستن ایشااه که همیشه سلامت باشه خدا سایه بزرگترها رو هیچ وقت از سر ما کم نکنه

سلام... ممنون از لطفتون... انشالا که خانواده شما هم همیشه سلامت باشند و شاد.

مینو دوشنبه 20 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:42 ب.ظ

سلام!خسته نباشید!ببخشید من تو مطلب تابستانه کامنت گذاشتم ولی الان نیست!!!
پرسیده بودم که آیا شما عکسای سیسمونی سام کوووووچووووولوووو رو گذاشته بودید؟
چون من احساس می کنم ایجا دیدم!!!و خیلی خیلی خوشم اومد!!
اگه بله که لطفاْ بگین تاریخ اون مطلب کی بوده!!
آخه داداشم داره نینی دار میشه منم بهشون گفتم توووو یه وبلاگی دیدم سیسمونیشون ناز بود از اونا بگیریم!!!
ممنون می شم سریع جواب بدین!!!
اگه لازمه ایمیل بدم لطفا همینجا بنویسین که ایمیلمو براتون بزارم!!
خیلی مرسی!!۱
سام کوچولوی خوشکلو یه ماچ محکم بکنید!!!

سلام... حالتون خوبه... ممنون که این همه به وبلاگ سام لطف دارین...
عکسهای سیسمونی سام تو آدرس زیر هست... البته ما اینقدر هول بودیم که بدون اینکه بچینیمشون بازشون کردیم و ازشون عکس گرفتیم.
بهرحال این آدرس آلبوم عکسهای سام هست:
http://9maho9roz.blogsky.com/
آدرس عکسهای سیسمونی هم اینه:
http://9mah9roz.blogsky.com/page/12/

س سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:00 ب.ظ http://guilty.blogsky.com

man asir hastam asir , nemitune kesio asir kone , goftam akhey chon nini e ba maze bud faghat hamin

میام وبلاگت جواب می دم.

س سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:14 ب.ظ http://guilty.blogsky.com

manam ashegham asheghe hamsaram vali az asheghi motenaferam , bizaram , vali nemitunam kari konam

چقدر پیچیده شد.... باید بیشتر بیام وبلاگت... تا بفهمم چی میگی.

غزال سه‌شنبه 21 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:35 ب.ظ http://aries-7.blogsky.com

سلام
چی شد!؟
تازه اومدم میشه یکم درمورد این جریانات توضیح بدی بهم؟!

سلام... خیلی خوش اومدید.... میام وبلاگتون توضیح می دم.

ღیه کوچولو و آقاییش چهارشنبه 22 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 06:52 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام بابایی...چه عجب شما رو این طرفا دیدیمم؟!
الهی من بی صبرانه منتظر عکساشم..اگر گذاشتین خبرم کنین
بووووس واسه سام :*

سلام... در اولین فرصت عکسهاشو آپ می کنم.

مینو شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:03 ق.ظ

سلام.ممنون از اینکه آدرسشو برام گذاشتین!ایشاا... کوچولوی ما هم مث سام کوچولو خوشکل و بانمک بشه!

سلام... خواهش می کنم... اگر براش وبلاگ درست کردید به من هم خبر بدید.... ممنون میشم.

یه کوچولو و آقاییش شنبه 25 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 09:31 ب.ظ

سلام بابایی یه سر به ما بزنین

سلام... میرسم خدمتتون.

مامان طاها کوچکولو یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:25 ب.ظ http://www.tahakochkolo.blogfa.com

سلام بابایی ممنون از اینکه به وبلاگ ما سر زدیدو ممنون از این همه لطفو محبتتون. راستش عکسای روزای اول پسرتونو دیدمو حس کردم پسر ما یکم شبیه پسر شماست. یعنی پسر ما به دوست داشتنی پسر شما میشه؟ متاسفانه ما تبادل لینکو انجور چیزا بلد نیستیم یعنی بابای طاها بلده ولی زیاد وقت نمیکنه . خیلی دوست دارم دوستایی به خوبی شما داشته باشم

سلام... ممنونم از لطف شما... دقیقا پسرهامون شبیه هم هستند... پسر شما هم خیلی نمکه... بهتون سر می زنم.

a Deep SiGh یکشنبه 26 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:10 ب.ظ http://aries-7.blogfa.com

akheyyyy
Che BaMaZze!!!!kare jaleBie!
MovafaGH BasHiii
Va3 khoDetoono khanevaDatoon arezoOoye Salamati mikonammmm
isHala Rooze khasteGarieee peSare nazO Bamazat
mamnoon ke sar zaDi!...

ممنونم از لطف شما...
انشالا که شما هم همیشه شاد باشید.
میرسم خدمتتون.

یه کوچولو و آقاییش دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 12:17 ب.ظ

سلام تولد وبلاگم شده..منتظرم حضورتون هستم:)

تولد وبلاگتون مبارک.

نینا دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 04:30 ب.ظ http://viana65.blogfa.com/

خسته نباشی مادر جون

سلامت باشی خواهر جون.

forooz دوشنبه 27 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 07:20 ب.ظ

salam.omidvaram hamishe sayeye madar joon balaye saretoon basheo ta bashe az in zahmata,akhe ninia zahmat nistan har lahze bahashon bodan koli khaterast.ama dasteshon vaghean dard nakone.samo koli beboosid.koli montazere aksaye ghashangesham. rasti manam vase tabestane coment gozashte bodam ke nistesh.be mamani koli salam beresoonid.khosh bashid

ممنونم...همین طور عزیزای شما... دقیقا همین طوره که شما می گید... عکسهای جدید رو گذاشتم تو آلبومش ... میتونید ببینید... دیدم پیغامتونو... ممنون از این همه لطف... شاد باشید.

سحربانو سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 10:13 ق.ظ http://samo86.blogsky.com

الههیییییییییییییییییییییییییی
خدا نگه داره این سام رو.
واااااااااااای خیلی زود گذشتا:)

شما هم سلامت باشید... آره خیلی زود گذشت.

آفتاب ایرانی سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 03:04 ب.ظ http://www.aftabirani.blogfa.com

سلام عزیزم.
من بعد از یه مدت طولانی آپ کردم .
الان هم در وبلاگم جشن است همتون می تونیم در جشن ...... ...... شرکت کنید.
حتما پیش خودتو می گید چه جشنی !!! خودت بیا وبلاگم تا بدونی چه جشنی است.
منتظرم

مهرناز سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1388 ساعت 11:09 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

سلام بابایی...
پس شما هم پای ثابت مدیریت صنعتی هستید!!
من می خوام واسه فوق اونجا مدیریت پروژه بخونم .
شما راضی هستین ازش؟

سلام... دقیقا.
من MBA می خونم... بستگی به خودتون داره... میام وبلاگتون توضیح می دم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد