۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

سلام سال نو

سلام به همه دوستان، ممنونم که این همه واسه سام کوچولو و من و مامانی پیغام گذاشتید. یه مدت طولانی من واقعا سرم شلوغ شده بود، نتونستم واسه سام بنویسم. امسال عید هم که ما عید نداشتیم. البته هنوز بود همون رفت و آمد مهمونا. ولی جای مادر بزرگ عجیب خالی بود. بیادش بودیم و هر چه بیشتر نبودش رو احساس کردیم. سال قبل چقدر از پشت گوشی باهاش حرف زدم. دلش گرفته بود و نمی خواست گوشی رو قطع کنه. هنوز نتونستم حل کنم این قصه رو.
بیخیال.
سام تا آخر سال خیلی موهاش بلند شده بود. کوتاه کردیم موهاشو. عکسهای قبل و بعدش رو میذارم تو آلبومش...
برای همه تون آرزو می کنم که سالی پر بار داشته باشید. امیدوارم که همیشه دلتون شاد باشه و با خانواده تون خوش بگذرونید. قدر همدیگه رو بدونید و از زمانی که مثل باد داره میگذره حسابی استفاده کنید. 

سال نو مبارک.

نظرات 12 + ارسال نظر
سـ ــ ــرور دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:56 ق.ظ http://sun-wife.blogfa.com/

ســــــــــلام بابایی سام ....

خیلی خوشحال شدم اومدین بهم سر زدین

حال اقا سام ما چطوره ؟؟

منتظره عکساش هستم ...

راستی هر چند دیر شده اما سال نو رو به شما و خانوادتون با سام کوچولو تبریک میگم

سلام، حال شما خوبه
سلامتین ممنونم از لطفتون
سال نوی شما هم مبارک باشه

شرمنده اینقدر دیر شد
حتما عکس میذارم

مبی چهارشنبه 17 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ

سلام !‌خوبین ؟!!
سال نو مبارک . امیدوارم سال خوب و شادی داشته باشید .
چه عجب !!! غیبتتون خیلی طولانی بوداا بجاش باید امسال تندتند آپ کنین !
خوشحال شدم که آپ کردید !‌عکسهای سام عزیزم رو هم زودتر بذارید که بدجور منتظرم ببینمش

سلام، ممنونم، سال نوی شما هم مبارک
حتما سعی می کنم آپلود کنم
اگه مایل بودید آدرس ایمیل بدید که بهتون آدرس ف ی س ب و ک م رو بدم تا عکس های سام رو اونجا هم ببینید.
موفق باشید.

مبی سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ

سلام. خوبین ؟!‌میلمو گذاشتم واستون .
مرسی از اعتمادتون:)
تولد سام کوچولو مبارک :)امروز ۳ سال و۲هفته و ۳روزشه ؛)‌

بهت ایمیل می زنم.

سـ ـرور سه‌شنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 05:30 ب.ظ http://sun-wife.blogfa.com/

سلام ... من بازم آپیدم وقت کردین بازم سر بزنین بهم مرسی

میام خدمتتون

پوکا سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ http://www.pucca1.blogfa.com/

خوشحال میشم بهم سر بزنی ونظر بدی[لبخند]

چشم

مبی چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام . روز مامانی با تاخیر مبارک
روز شما بابایی هم پیشاپیش مبارک :)

واقعا من رو شرمنده می کنین... شاد باشین.

مبی جمعه 27 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ

روزتون مبارک
همچنان منتظر که بیاین

مرسی از این همه محبت...

مهسا سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://mahpishanoo.blogfa.com

وای
من اینجا رو وقتی سام تو دل مامانش بود می خوندم ...
خوشحالم حالتون خوبه و بزرگ شده اینقدر

مرسی...
همیشه شاد باشی
بهتون سر می زنم.

الهام یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ http://www.loveloorn.persianblog.ir

..........ღ☆☆ღ
.........ღ☆☆ღ
............ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...............ღ☆ღ☆☆☆ღღ☆☆ღ
....................................ღ☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
....................ღ☆☆ღ
..................................................
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღ...............................ღ☆☆ღ
ღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღ
...ღ☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆☆ღღ☆ღ
.................................................
..................๑๑๑...๑๑๑
..................๑๑๑...๑๑๑
......................๑๑๑
......................๑๑๑
............................
...............ღ☆☆ღ
.............ღ☆.......☆ღ
................ღ☆☆ღღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
.............................ღ☆☆ღ
............................ღ☆☆ღ
.........................ღ☆☆ღ
......................ღ☆

خیلی زیبا
مرسی
بهتون سر می زنم
شاد باشین

مریم مامان طاها پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ب.ظ

ای خدا ما دلمون برای سام کوچولو تنگ شده باید کجا بریم؟؟؟؟؟؟

سلام
تروخدا ببخشید...
تازه آپ کردم
اگه میشه آدرس وبلاگتون رو بذارین بهتون سر می زنم.
شاد باشین.

ninimart سه‌شنبه 1 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.ninimart.ir

سلام
سایت نی نی مارت افتتاح شد
با فروش فوق العاده : صدای قلب , لگدزدن, آروغ زدن جنین نازنین خود را در منزل بشنوید[قلب]
و فروش فوق العاده فصل : بوخور سرد با دوسال گارانتی برای مرطوب نگه داشتن منزل و جلوگیری از سرماخوردگی دلبند شما

خانم لیمو شیرین و آقای پرتقال دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ http://aroos90.persianblog.ir

سلام.چه عجب شما آپ کردی توروخدا این عکسهای جدید سام رو بذارید دلم ضعف میره واسه دیدنش من قبلا با اسم بلفی واستون نظر میذاشتم امیدوارم یادتون باشه

ممنونم... یادم هست...
امروز عکس جدیدش رو گذاشتم.
بهتون سر می زنم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد