۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

مهر...



سام اول مهر امسال، کلاس اولی شد.

امیدوارم این روز و حس خوبش رو همه پدر مادرها حس کنن...

به امید سلامتی همه شما...



نظرات 4 + ارسال نظر
نهال سه‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 12:52 ب.ظ

ماشالا قد کشیییییىدددددههه

آره ماشالا...

حسن یکشنبه 20 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:13 ق.ظ

سلام به سام عزیز که ما ی شب مهمونش بودیم وحسابی از ما واز مانیادجونش پذیرایی کرد .من فکر نمی کردم که سام عزیز اینقدر مهربون باشه اما من رو غافلگیر کرد با این همه مهربونیش .
اخه اون خیلی خیلی مهربونه.

اختیار دارین عمو... بازم بیاین پیش ما، منتظرتون هستیم... ایشالا که یه روزی بشه مانیاد عزیز بره مدرسه... از طرف من ببوسینش...
شاد باشی...

شــــــــــــــــــــینیلی جمعه 25 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 11:43 ب.ظ http://www.shinili.ir

salam khobi shoma ishala khoda baraton negahesh dare va ishala axe arosisho bezarin

مرسی... ایشالا...

شادی پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:23 ب.ظ http://www.royayekaqazi.blogfa.com

خداااااااای من :)
سام کوچولو خوشکلم :* چقدر بزرگ شدی عزیزم ^_^
باباییی بی معرفت لطفن زود به زود سر بزنید ما دلمون برای پشرمون تنگ می شه :)
وای عکسای بچگیش جلوی چشامه ♥ عزیزم ♥★

سلام... مرسی از لطفتون... بهتون سر می زنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد