۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

موهبت عشق مادرانه

الان آخر شبه و مامانی خوابیده... منم اومده بودم که به ایمیل هام یه سر بزنم و ببینم که تو وبلاگ کوچولوی ما کسی براش پیغام گذاشته یا نه... کنار میز کامپیوتر یه کتاب به اسم موهبت عشق مادارنه بود که خانم دکتر وحدت دوست مامانی بهش هدیه داده بود... این کتاب ترجمه دکتر محمد اسماعیل فلزی هست،‌ من چند صفحه اونو خوندم و واقعا زیبا بود... این کتاب شامل نوشته ها یا سخنان افراد مختلف درباره حس مادر بودنه... جملاتش ایقندر زیباست که تصمیم گرفتم هر چند وقت یکبار یکی از اونها رو براتون بنویسم. قبلا از سرکار خانم دکتر وحدت و همچنین همسر مهربونشون آقای مهندس بهی متشکرم و امیدوارم که همیشه سلامت و شاد باشند. در ضمن امیدوارم که آقای دکتر فلزی هم از اینکه مطالب کتابشون رو تو وبلاگ گلک میذارم راضی باشن:

بغلم می کنی؟؟؟

شاید بتوانید با کودک بالغی مخالفت کنید، اما چگونه می توانید با کودکی خردسال که بازوان کوچکش را به سوی شما دراز کرده تا او را بغل کنید، مخالفت نمایید؟
ماریا فون تراپ، نویسنده اتریشی(1905-1987)

نظرات 5 + ارسال نظر
نهال جمعه 13 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:41 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

سلام نی نی گلک
خوبی شما؟ چه دست و پای نازی داری .دارم فکر میکنم اگه ۱۶ میلیمتر باشی دست پات چقدره ...نازی چقدر کوچولو.... نمیدونم چه فکری درباره ی این دنیا داری نمیدونم اصلا اون تو به چی داری فکر میکنی اما من از الان بهت قول میدم با پدری به این خوش ذوقی مطمئن باش دنیا برات مثل اون بهشتیه که توش بود ....
بابایی نازی داری ها قدرشو بدون
.
.
.
تا حالا پدری به این خوش ذوقی ندیده بود .مادر چرا اما پدر نه ....خیلی احساس خوبی داشتم وقتی پستهاتو میخوندم ...امیدوارم همیشه پیش همسر و فزرندت خوب و خوش بمونی ...

شما لطف دارید... اگرباز به ما سر بزنید خیلی خوشحالمون می کنید...همیشه سلامت و شاد باشید.

کاظم شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 09:08 ق.ظ http://maryam-amir.blogsky.com

سلام
هر وقت به وبلاگت می آم نا خود‌آگاه لبخند روی لبام می آد
خیلی جالبی
هنوز نیومده وبلاگ زدی
ای شیطون
کاش بدنیا می اومدی
عکست رو می ذاشتی تو وبلاگت
بعد من لپتو می کشیدم

مراقب باش
منتظرت هستیم

ای وای ...لپشو بردن...:))
کاظم عزیز... از اینکه اینقدر ما رو شرمنده می کنی ممنونم... همیشه شاد و خندان باشی.

مریم شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 01:59 ب.ظ http://bito-hargez.blogsky.com

هر کودک با این پیام به دنیا می اید که خدا هنوز از انسان نا امید نیست

سلام
باید اعتراف کنم پدر فوق العاده خوش ذوقی هستید .
البته پدرهای خوش ذوق کم نیستند ولی اینگار توی این جامعه کمتر پدرها ابراز احساسات میکنند .
ولی در هر صورت خوشحالم که با این وبلاگ آشنا شدم .
امیدوارم کوچولوی شما صحیح و سالم به این دنیا بیاد و جمعتون همیشه شاد باشه .
و هزار بار ارزو میکنم این ذوق و اشتیاقتون جاودانه بمونه

سلام... از اینکه به جمع کوچیک ما سر زدید ممنونم... امیدوارم که همیشه سلامت و موفق باشید... باز هم ما رو خوشحال کنید.

مریم شنبه 14 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:03 ب.ظ http://bito-hargez.blogsky.com

هرکودک با این پیام به دنیا می اید که خدا هنوز از انسان نا امید نیست

سلام
اعتراف میکنم پدر خوش ذوقی هستید
انشالله که این کوچولو صحیح و سالم بیاد و جمعتون پر از لحظات شاد باشه
و هزار بار ارزو میکنم که این ذوق و اشتیاق پدارنه رو هیچ وقت از دست ندید و حتی ذره ای ازش کم نکنید

موفق باشید

آزاده یکشنبه 15 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام خوشگلم
می بینی نیومده چه آتیشی این بابات به پا کرده . با این وبلاگی که زده وقتی بیای خیلی مشهور می شی . خوشگلم بی صبرانه منتظر اومدنت هستم .دوستت دارم . تو و مامان خوشگل نازت رو . کمتر اذیتش کنی ها . البته بچه ها برای شیرین تر شدن بیشتر اذیت می کنن تا شیرین تر بشن . می بوسمت . عزیز دلمی . می دونی؟؟؟.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد