۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

سیسمونی - شماره ۱

سلام... حالتون خوبه... لطفا منو نزنید... خوندم پیغام هاتونو... اصلا هم بابایی تنبل نیست،‌خوب یه کم سرم شلوغ بود به خدا... از جمیع دوستان وبلاگ نویس و وبلاگ خون معذرت... از گلک خودم هم معذرت میخوام... قول میدم که دیگه تکرار نشه... اگه شدحاضرم که خود کشون کنم.
اینقدر اخم نکنید... کلی خبر بامزه براتون دارم.
اول از همه دو تا از دوستان از من ایمیل می خواستن که خوب من یک بار براشون زیر درخواست ایمیل آدرس ایمیل خودم رو نوشته بودم،‌ولی مثل اینکه نمی دونم چی شد به دستشون نرسید. به هرحال این ایمیل من هست.
zshega@hotmail.com
دوم اینکه من و مامانی خیلی مشکل روی اسم گلک داریم. لیست اسامی که گلک رو می نویسم که درمورد هرکدومش شما نظر بدید.
آران - سام - سامین - بهنود - کامین .
بعد هم اینکه مادربزرگ گلک(مامان مامانی) در یک حرکت غافل گیر کننده و فوق العاده سه شنبه و چهارشنبه رفتن برای خرید سیسمونی و پنج شنبه ای هم تمام چیزهایی رو که خریده بودند آوردند خونه ما. مامانی که امتحان داشت باهاشون نرفت،‌من هم که سرکار بودم. دیگه نمی دونید چه بازاری بود خونمون. ماهم که مهلت ندادیم...یک سری از اونها رو که ماباز کردیم تا ببینیم چی هست، اینقدر قشنگ بود که نگو... یه قسمت از اونهایی رو که جمعه ازشون عکس گرفتم رو براتون گذاشتم ببینید. روی آدرس  زیر کلیک کنید... این همه اش نیست ها... باز هم هست. قول میدم دفعه دیگه بقیه اش رو بذارم. یعنی اینقدر باحاله که وسایل نی نی رو باز کنی که حد نداره. راستی با برف چه می کنید. حیف تعطیل نشدیم.
عکسهای سیسمونی شماره ۱

اسلاید عکسهای سیسمونی گلک - ۱

 

نظرات 34 + ارسال نظر
دنیا یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:30 ب.ظ

لینک کو؟

همون جاست.

چشم غمگین یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:57 ب.ظ http://sad-eye-never-lie.com

وای وای وای چه نانازه سیسمونیش! : x
پیش بندش رو دوست داشته بودم....

آران نازه.

شما لطف دارین... ممنون.
خوب یه رای به آران.

الهه یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:21 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

سلااااام بابای گلک
بالاخره به روز کردید...
دیگه داشت حوصله امون سر می رفت ها!!!
منتظر قسمت دومش هستم تا یه بار دیگه ذوق مرگ بشم از دیدن سیسمون
بای

سلام... شما خوبید... چه خبرا... دیدید از قالب شما هم استفاده کردیم.

سایه یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:30 ب.ظ http://sayehsepidar.blogfa.com/

سلام
خییلی قشنگ بودن
من می گم سام
موفق باشی

سلام... ممنونم... انشالا که شما هم همیشه شاد و موفق باشید.

مرجان یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:17 ب.ظ http://khodayemarjan1361.blogfa.com/

سلام
وای.مطمئنم هر روز با اینا ور میرینا.مواظب باشین فقط خراب نشه چون ماله گلکه.فکر نکنین مال خودتونه ها!!!!!!

وای چی ناز دارن آخه.همه هیچی اون جورابش.اگه بدونین پای بچه ها چی خوردن داره.

راستی حالا آدامس جویدن خوبه که....بعدشم کی گفته ما بی خبر نامزد کردیم ما بی خبر انتخاب کردیم!!!

حالا از شوخی هم بگذریم ایشالا دلتون همیشه شاد باشه و گلکتون هم سالم باشه زیر سایه خدا و بابا مامانش

سلام... آخ گفتید... من همچین هوس کردم با تاب بازی کنم ...شما هم همیشه شاد باشید.

سام علامه یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 07:52 ب.ظ http://allamehonline.blogsky.com

خبر نداشتم از گلکم ....از این بابایی گرفتار ... و مامانی گرفتار تر ...این روزهای آفتابی را دریابید که نایاب است...... حس نادریه ....نمی توانم لمسش کنم .... اما بجای منهم تمام این بوهای خوب را در حافظه ات نگه دار ....برایم تعریفشان کن ....حالم خوب نیست ...فقط هستم .....

سلام... شما خوبید... خوش میگذره...تمام سیسمونی گلک عطر نویی و تازگی میده... امیدوارم هیچ غصه ای نداشته باشید و همیشه پر از انرژی و شادی باشید.

مرجان یکشنبه 7 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:22 ب.ظ http://khodayemarjan1361.blogfa.com/

سلام سلام دوباره سلام
داشتم میبافتم یهو یادم اومد در مورد اسم نظر ندادم.
آران قشنگه.
بهنود هم قشنگه.اما من بیشتر واسه دخترا شنیدم.

سلام... از اسمها هم ممنون... بهنود که پسرونه اس.

کاظم دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:19 ب.ظ http://maryam-amir.blogsky.com

گلک جان کم کم داره بهت حسودیم می شه
اسباب بازی نداری ؟
خودم می خرم برات
این بابات خیلی خسیسه وایستاده بقیه واست بخرن !
پولهاشو تو لحاف مخفی می کنه

حسود، چرا شایعه سازی می کنی... کی گفته که گلک اسباب بازی نداره... بذار نی نی تو دنیا بیاد بهت میگم.

امیر کاشانی دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 05:50 ب.ظ http://nargeslove.blogsky.com

سلام

اینقدر دل منو نسوزونین. اصلا باید لایحه کوچولو رو دوباره ببرم مجلس (یعنی نرگس) ببینم تایید میشه یا نه. ما که از همین حالا سر اسم بچه دعوا داریم. اونم بچه ای که معلوم نیست چند سال دیگه قراره پا بدنیا بزاره.

امیدوارم که بزودی خبر بدنیا آمدن یه شاه پسرتون تو این وبلاگ بخونم.

راستی خیلی ممنون که تو وبلاگ همسران پست گذاشتید. من همیشه اونجا رو نگاه میکنم ببینم کی بروزه.

موفق باشید

-امیر

امیر عزیز سلام... از من میشنوی لایحه رو همراه با یه تریپ رفتن به یه رستوران گرون قیمت و یه هدیه مخصوص همراه با کلی حرفهای عاشقانه و قربونت برم و کلی مخلصتیم... با چاشنی ناز و ادا و التماس و گریه و زاری و نذر و ... همراه کنید مطمئن باشید جواب میده.

نوشی دوشنبه 8 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:38 ب.ظ

وای خیلی ذوق کردم
خیلی همه چی عالی و قشنگ بود
خیلی ترکیب رنگ ها هم عالی بود
دسته همگی درد نکنه
.
.
سام وآران خیلی نازو قشنگن

سلام... ممنونم... تعداد افرادی که به سام دارن رای میدن زیاد شده... باز هم به ما سربزنید.

یاسمن سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 02:18 ق.ظ http://www.d-u-e-t.blogfa.com

سلام!
من بازم اومدم!
می گم چه بابایی یه خوبی هستی شما !
"سام" قشنگ تره!!
می گم نمیشه اسم گلگتونو بذارین " هومن" یا نیما " ؟ .... نه؟ ... خب پس همون سام!
طرفای ما هم بیاین بابایی!
راستی سیسمونی که می گن همیناس؟ اینخده خشنگه که آدم هوس می کنه.....! خوب مثل اینکه پر حر فی کردم! به مامانی و گلگ سلام برسونین.
بای

سلام... خیلی خوش اومدید... ممنون که زحمت کشیدید و اسمهای به این قشنگی رو انتخاب کردید... قسمت دوم سیسمونی رو هم به زودی آپ می کنم تا ببینید.

کارمند کوچولو سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:11 ق.ظ

سلام مبارکه... سیسمونی خیلی قشنگیه... مثل خود گلک... توی اسمها به نظر من سام و بهنود قشنگتره .. بای

ممنونم از محبتتون... انشالا سیسمونی نی نی شما.:))

الهه سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ب.ظ http://mynest.blogsky.com

سلام
می بینید بابای گلک من از بس حول ورم داشت سلامتی رو نوشتم سلاکتی...من نمی دونم چرا این چند وقته همش بد تایپ می کنم کلمات و...
شاید حوصله باز خوانی رو ندارم...خب اگر بازم از این اشتباهات تکرار شد از حواس پرتیه منه دیگه...من حواس پرتم اساسی... گلک که می بخشه...نه؟

ای بابا اینقدر سخت نگیرید... گلک هم به بستنی میگه بشتنی...:))

ققنوس سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:39 ب.ظ

سلام
وسایلهای گلک مبارک. انشاالله داماد بشه

:)) لطف دارید... خیلی ممنون...

[ بدون نام ] سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:31 ب.ظ

سلام
خوش به حال گلک که بابای به این مهربونی و با ذوقی داره .
امیدوارم سالیان سال سایتون بالای سر گلک و مامانش باشه
سیسمونی هم عالی بود . واقعا؛ حرف نداره

شما لطف دارین... ای کاش آدرس وبلاگتون رو میذاشتین که میومدیم پیشتون.

نوشی سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:16 ب.ظ

من اومدم به آران دوباره رای بدم!!!بی زحمت دوبله حساب کنید

:)) ... خیلی بامزه بود... حتما دوبار منظور میشه.

کیمیا سه‌شنبه 9 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:24 ب.ظ http://beautifulsmile.blogsky.com

سلام به بابایی با احساس و خوش سلیقه که این همه اسم خوشگل انتخاب کردند...

سیسمونی خیلی ناز بود کلی ذوقشونو کردم!
امیدوارم هر چه زودتر عسکهای نی نی تونو ببینم!
بهنود اسم قشنگیه...

سلام... شما لطف دارین...حتما عکسش رو آپ می کنم. از اسم هم ممنون. باز هم به ما سر بزنید.

کاظم چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:25 ق.ظ http://lonlyviolon.blogsky.com

سلام
من یه اسم خوب پیدا کردم
خیلی فکر کردم
دیدم نه اسم خوبی پیدا کردم
گفتم که بهتون بگم تا شما رو هم از سردرگمی در بیارم
یه اسم خیلی قشنگ
برازنده گلک
آره واقعا
بگه اسم گلک رو بزارین کاظم !!!!

راستی من یه فایل pdf اسامی پسران و دختران ایرانی دارم
همراه با معنی اسم ها
پیدا کردم کجا save کردم داست email می کنم
----
خیلی خوب می رم چرا هول می دی

سلام... من موندم چقدر زحمت کشیدی که این اسم رو پیدا کردی... واقعا خسته نباشی... در مورد فایل اسم ها هم ممنون... این یکی رو واقعا زحمت کشیدی.

مستانه چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 01:09 ب.ظ http://shahzadesharghi.blogfa.com

واییییییییییی سیسمونی!
خیلی خوشمل بود!
ایشالا که گلک هم به سلامتی دنیا بیاد و مامان باباییش رو بشتر خوشحال کنه.
چقدر اسم انتخاب کردن کار سختیه!
یه اسم نیکو. این حق فرزنده بر گردن پدر و مادر.

شما لطف دارین... خوب شما هم نی نی دار شین ... یادم نمی یاد شما همسر داشتید یا نه؟؟؟ ای کاش یه اسم هم می گفتید.

ماهی چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:39 ب.ظ

وای من هم نی نی میخواممم اگه از اینا برای نی نیم بگیرم همشو خودم استفاده میکنم.. به غیر از پنپرزش..

همه اش مال شما ...

یاسمن چهارشنبه 10 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 04:26 ب.ظ http://www.d-u-e-t.blogfa.com

سلام! اون جمله ی آخری یعنی نصف دیگه اش هنوز مونده D:

بعله ... نصف دیگه اش مونده.

زهرا پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:40 ق.ظ http://sookootez.blogsky.com

با دیدن عکس ها دلم آب شد!!ای جون!!

شماهم نی نی دار شید ... اینقدر خوبه...

پپر پنج‌شنبه 11 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:55 ب.ظ http://papar1991.blogfa.com

واییییییییییییی
سلام.....
خوش به حالتوووووون!!!!!!!!
خوش به حالش!
چه سیسمونی جیگری داره!
آخیییییییییییییییییییییییییییییییی

نهال جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:03 ق.ظ http://Fazmetr.blogsky.com

واقعا چه عجب !

این اسماتون همشون قشنگه آدم میمونه کدومشون انتخاب کنه ....تبریک میگم سیسمونی رو ...من خیلی وقته که سیسمونی ندیدم !الان میرم که ببینم !

سلام... خوب حداقل یکی از اسمها رو می گفتید... انشالا سیسمونی نی نی شما.

آهو جمعه 12 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 08:43 ب.ظ

مبارکهههههههههههههههههههههههههه. خیلی خوشگلن .

ممنونم... شما لطف دارین.

دوست پاییزی شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:55 ب.ظ http://mehr-64.blogsky.com

سلام
حسابی دل ما رو بردید با این عکساتون...من خیلی بچه دوست دارم..
ما هم یه گلک تو راه داریم..البته من خاله اش میشم :)
تا یه ماه دیگه..
ولی من ایران نیستم :( از الان دارم غصه میخورم که من کی میتونم ببینمش..
ما هم هنوز داریم برا اسمش فکر میکنیم..
راستی منم به مامانم گفتم که از سیسمونی که خریده عکس بندازه بیاره من ببینم خدا کنه یادش نره..

سلام... شما خوبید... انشالا که گلک شما هم به سلامتی به دنیا بیاد... از طرف من و مامانی به خواهرتون تبریک بگین... انشالا هرجا که هستید شاد باشید و به سلامتی برگردید ایران.... اگه عکسهای سیسمونی نی نی شما آپ شد حتما ما رو هم خبر کنید که بیایم ببینیم. خیلی ممنون.

محسن شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:54 ب.ظ http://samo86.blogsky.com

خوشحالم رو اسمهای ایرونی مانور میدین. کارن رو فراوش نکنین.اسم جالبیه.

سلام... ممنونم... کارن هم اسم قشنگیه ولی من فکر می کردم ارمنی باشه... معنی اش چیه؟؟

سام علامه یکشنبه 14 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 06:12 ب.ظ http://allamehonline.blogsky.com

بابایی ام بابایی های قدیم ....این بابایی خیلی تنبل شده .... حال و احوال چطوره ؟ خوبی ؟ تازه شدم سری به من بزن

بخدا اینقدر سرم شلوغه که نگو... ممنونم از احوال پرسی شما... حتما میام پیشت.

عمو و زن عمو دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:30 ق.ظ

با عرض سلام به شما خانواده زحمت کش .(منظورم خانواده مامان مامانی ) یا مادر بزرگ بود
و حالا به پدر و مادر گلک عزیز که یواش یواش می خوان اسم بچه شونو تعیین کنند .اگه نظر من رو بخوایید بد نیست که اسم گلک رو بذارین سهراب بخاطر اینکه .بابای گلک برای خودش ی رستم دستانه.(شوخی )
راستی ی چیزی که نظر منو جلب کرد این بود که توی یکی از عکسها ی جوراب قشنگی بود که در کنارش ی بسته کبریت بی خطر بود فکر کنم بابای گلک می خواد از گلک ی آتیش باز حرفه ای بسازه.مثل خودش پس تمام دوستان خودشونو آماده کنن تا شب چهار شنبه سوری بریم پیش گلک.
آرزوی سلامتی میکنیم


از طرف زن عمو و عمو

ای من فدای این عمو و زن عمو بشم که اینقدر نازن... یه روزی برسه که من بیام لپای نی نی شما رو گاز گازی کنم... آخه دیگه کار ما این شده که فقط کامنت های شما رو تو وبلاگ ببینیم و کلی غش و ضعف کنیم... خوب بی وفا یه سری به ما بزن...
دیگه دوسم نداری...
دیگه دوسم نداری...

یه کوچولو و آقاییش دوشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 10:35 ق.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلامم..بابایی خوبین؟گلک خوبه؟مامانی خوبه؟وای گلک ۸۹روزه دیگه میاد..واااااای بابایی چه سیسمونی واسه گلک خریدن مادر خانومتون..خیلی با سلیقه و خوشگل من /آپ کردم منتظرتونماااا...بابایی من به سام رای میدم...هم من هم علیرضا پس ۲تا حساب کنین

سلام... شما خوبین... به سلامتی امتحانا تموم شد خوب تبریک می گم... ممنونم. اسم سام مثل اینکه خیلی طرفدار داره...

مستانه چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 12:49 ق.ظ http://shahzadesharghi.blogfa.com

سلام.
آره بابای گلک. من سه ساله که ازدواج کردم. نی نی خوبه ولی خوب آقای شوهر من فعلا میگه زوده. یعنی قصدشو نداریم.
من که خودم عاشق نی نی ام. امیر هم همین طور. ولی... سر فرصت.
منم یه لیست از اسامی پسر ایرانی داشتم می خواستم واستون بفرستم ولی دیدم انگار دوستتون نوشته بود فرستاده.

سلام... خوب به سلامتی انشالا که همیشه شاد باشید... اگر زحمت بکشید و اسامی آقا پسرها رو بفرستید که ممنون می شم... چون برام نفرستادن. به همسر گل تون هم سلام برسونید.

همدل چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 09:31 ق.ظ http://hamdellife.blogsky.com

سلام من اسم آرمین رو پبیشنهاد میدم :آرمین آرمین آرمین آرمین ((((((((=

سلام... ممنونم... آرمین هم در نظر می گیریم... خیلی متشکر.

نهال چهارشنبه 17 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 03:24 ب.ظ http://Fazmetr.blogsky.com


بابایی بهنود و سام خیلی قشنگن ....اصلا همشون خوبه !
سیسمونی خیلی ناز بود ....منم نینی میخوام !

سلام ... ممنون که پیشنهاد دادی.. نی نی دار هم میشی ایشالا.

آذر دوشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1386 ساعت 11:55 ب.ظ http://ourcutebaby.blogsky.com

سلام
از وبلاگ که درست کردید خیلی خوشم اومد آفرین.امیدوارم که گلکتون به سلامتی بدنیا بیاد و بچه خوب و ساکتی باشه. من آذر هستم و یک هفته پیش که وبلاگ شما رو دیدم به فکر افتادم که من هم یکی برای نی نی درست کنم من الان سه ماهه هستم و یادداشتهام رو هر روز روی کاغذ می نوشتم برای وقتی که نی نی بزرگ شد. ولی حالا می بینم که این هم ایده جالبی هست که بصورت سایت اینترنتی باشه چون من ساکن امریکا هستم و از این طریق دوستان و اقوامم در ایران می تونن خیلی راحت به عکسها و مطالب من دسترسی داشته باشند.
چند تا سوال داشتم من به سایت لیلی پی رفتم و تاریخ بدنیا اومدن نی نی رو تعیین کردم ولی نمی دونم چطور باید مثل شما اون رو در بالای وبلاگم بزارم باید به قسمت لینکهای روزانه بروم؟؟؟
همچنین عکس چطور ؟ اونا هم باید به صورت لینک باشند؟؟ ممنون می شم اگه جوابم رو بدید

سلام... خیلی خیلی تبریک می گم... خیلی خوشحال شدم که یه مامانی دیگه از وبلاگ من دیدن کرد... مطمئنا وبلاگتون رو معرفی می کنم که بقیه دوستان هم با شما آشنا بشن... برای شما ،‌نی نی تون و همسر تون آرزوی سلامتی می کنم... در مورد گذاشتن عکسها که خیلی راحت شما می تونید توی گوگل پیکاسا عضو بشید و عکسهای خودتون رو آپلود کنید. بعدش هم وقتی که آلبوم خاص خودتون رو درست کردید روی هر عکس که راست کلید کنید،‌ یه آدرسی داره که میتونید به راحتی کپی کنید و توی آدرس عکسی که تو وبلاگ هست بگذارید... اگر توضیحات من کافی نبود،‌ بگید که من بصورت تصویری راهنمایی تون کنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد