۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

۹ ماه و ۹ روز

روزشمار به دنیا آمدن فرزند من

آخرین دوازدهم

سلام... سال نو همگی مبارک باشه... امسال، سال بابایی شدن منه  دقیقا دوازدهم فروردین ماه امسال،‌ نی نی ما هشت ماهش تموم شد و رفت توی نه ماهگی... یعنی اگه خدابخواد، ماه دیگه دوازدهم میاد پیش ما... دعا کنید که این یک ماه هم به راحتی برای مامانی بگذره... خیلی نگرانشم...
شماها چطورید... خوبید... خوش میگذره... بعضی از دوستان که خیلی به وبلاگ گلک تو این چند ماهه لطف داشتن... از همتون متشکریم به خاطر این همه لطف و همراهی... امیدوارم که شما هم تو جمع دوستان و خانواده همیشه شاد و سرحال باشید.
عید هم که جایی نرفتیم و از تهران مراقبت کردیم، خیلی هم خلوت شده بود... تو پست بعدی عکسهای اتاق گلک رو میذارم ببینید که مامان مامانی چقدر زحمت کشیده و با سلیقه اتاق رو چیده... خیلی ناز شده... خوش به حال گلک.

نظرات 11 + ارسال نظر
الناز شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:19 ق.ظ http://www.sarzamine-yakhi.blogsky.com

سلام پس من پیشاپیش بهتون تبریک میگم و امیدوارم این ۱ ماه آخر به خوبی و راحتی برای مامانی بگذره موفق باشید

ممنونم... شما لطف دارین.... شما هم سلامت باشید.

ارم شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:22 ق.ظ http://eramgroup.blogsky.com

سلام.ما هم پیشاپیش قدم مبارکش را تبریک میگوییم.و دعا میکنیم یک ایرانی سرافراز و موفق باشد.در تربیتش دقت کنید و احساسی تصمیم نگیرید.او آینده زیبایش را در پس آموزشهای شما میبیند.موفق و شاد باشید.به ما هم سر بزن. منتظر نظراتت هسیتم.

سلام... شما خیلی لطف دارین... ممنون از دعاهای قشنگتون... بهتون حتما سر می زنم.

سام علامه شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:25 ق.ظ http://allamehonline.blogsky.com

دلم تنگ شده بود برای گلک که هنوز بی نامه و برای ما عزیز ...برای مامانی و نگاه مهربان تو رفیق .... امسال منهم قراره بابا بشم .... یک شوخی بی مزه که جدی شد .... حالا تو یکماه دیگه من ۵ ماه دیگه .... هنوز گیج و منگم ./... اما قراره از این به بعد باور کنم بزرگ شدم ....

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
خوبی ... خیلی خبر خوبی به ما دادی... خیلی عالیه... یه نی نی امساله...فکر کنم اولین نی نی امساله که خبرش به من رسیده... خیلی خوشحالم... باید خیلی به مامانیش برسی ها... راست میگی ... وقتی آدم بابا میشه حس می کنه که واقعا بزرگ شده. خیلی تبریک... این هم برای مامانی تازه...
تبریکتبریکتبریکتبریکتبریکتبریکتبریکتبریکتبریکتبریکتبریکتبریکتبریکتبریک

مامانی و محمدصالح و نازدونه جون شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 11:17 ق.ظ http://tavallodeeshgh.parsiblog.com

سلام. سال نو رو به شما و خونواده ی محترم بخصوص گلک جون تبریک میگیم.
ان شاءالله به سلامتی بیاد و صفای خونتون صدچندان بشه.
اگه با تبادل لینک موافقید خبرمون کنید.

http://mohamadsaleh.blogsky.com/

سلام... خیلی خوشحالم که وبلاگ ما یه دوست جدید پیدا کرده... حتما با تبادل لینک هم موافقم... برای شما وخانواده محترمتون یه سال پربار رو آرزو دارم... خیلی موفق باشید.

سها شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:50 ب.ظ http://andaruni.blogfa.com

ایشالا مامانی به سلامتی وضع حمل میکننو شما خبر سلامتی هردوشونو به ما میدید
بهترینها رو برای هر سه تون ارزو میکنم

سلام... ممنونم... شما هم سلامت باشید.

ندا شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:55 ب.ظ http://ghazalism.blogfa.com

سلام
اشالله به خوبی و خوشی ... خوش یمن و پربرکت باشه حضورشون...

سلام...ممنونم... شما هم شاد باشید.

فیروزه یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:47 ق.ظ

سلام بر بابای مهربون...الهی که مامان گلک هم این ماه رو به سلامت سپری میکنن حتما براشون دعا میکنم...پیشاپیش قدم نو رسیده رو بهتون تبریک میگم

سلام... ممنونم که به ما سر زدید... ای کاش آدرس وبلاگتون رو هم میذاشتید بیایم پیشتون... انشالا سال خوبی داشته باشید.

دوست پاییزی یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام
متولدین اردیبهشت خیلی خوبن و دوست داشتنی..این گلک شما هنوز نیومده تو دل همه ماها جا پیدا کرده..
امیدوارم که همگیتون خوب باشید
سلام ما رو به مامان گلک برسونید..

سلام... شما هم متولد اردیبهشتید؟؟؟ لطف دارید به گلک ما... شما هم سلامت باشید.

[ بدون نام ] یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:25 ب.ظ

قدمش مبارک بعنی قدم همه بجه های تازه متولد شده مبارک انشا الله که قدم همه بچه ها برای خانواده هاشون مبارک باشه خدا کند که انهایی هم که به امید شنیدن صدای دلنواز کودکی در خانه خود هستند به ارزویشان برسند هرکس که این مطلب میخواند دعا کند تا همه خانه به صدایی فرشته کوچکی گرم و روشن شود آمین

سلام... ممنونم... انشاا.. که همه اونهایی که نی نی میخوان خدا بهشون لطف داشته باشه و آرزوشونو برآورده کنه... من که براشون دعا می کنم.

Black Shadow یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 09:44 ب.ظ http://shadowlove.blogsky.com

یا علی گفتیم و عشق آغاز شد.
سلامی به سیاهی سایه ی سیاه و ناامیدی آخرین نگاه. مبارک باشه عزیزم. واقعا تبریک میگم گلم. مبارک باشه. خیلی زیاد مبارک باشه. نمیدونم چجوری تبریک بگم. میدونم که خیلی خوشحالی عزیزم میدونم چقدر خوشحالی. این یک ماه هم خیلی زود میگذره و تو یه پدر خوب و مهربون میشی. راستی من شعری که قول داده بودم واسه فرشت بنویسم رو گذاشتم. اگه بری و بخونیش خوشحال میشم. بازم مبارک باشه عزیزم. تبریک من همراه با بهترین آرزوها رو از طرف این سایه بپذیر. یا حق و تا بعد...
Black Shadow
در بازی زندگی با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است.

سلام... یاعلی
دوست عزیز... واقعا با این همه لطف و صفایی که داری ما رو شرمنده خودت کردی... این همه زحمت جای تشکر مخصوصی رو داره... حتما تو پست بعدی از شرمندگیت درمیام... شعرت رو به همه اونهایی که دارن بابایی و مامانی میشن هدیه می دم.

یه کوچولو و آقاییش دوشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 12:18 ق.ظ

سلام...بابایی من که بی صبرانه منتظر عکس گلکم..اوخی یه نی نی..وووووواییی

سلام... حتما عکسشو می ذارم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد